Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suomalaisia miehiä ja naisia koskaan päätetään uhrata itänaapurin ja Ukrainan tilanteen takia niin minulle riittää totaallisesti!

Vierailija
23.11.2021 |

Mm. Ranska ja Yhdysvallat aikovat seisoa Ukrainan takana, jos itänaapuri toteuttaa hyökkäyksen Ukrainaan ensi vuoden alussa.

Meillä ei ole yhtään varaa menettää kansalaisiamme tuon sopan takia, joten pysykäämme erossa tästä, se on minun mielipiteeni se. Muutenkin kansamme on vähentymään päin.

Linkki eilisen illan uutiseen alla kommentissa:

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se bidenin ukko jo sanonut vähän aikaa sitten, että ruotsia puolustetaan, ei suomea.

Toisaalta just sanoivat, että puolustaisivat Ukrainaakin. Luulen, että Jenkit kyllä tulisivat Suomeenkin, jos eivät muusta syystä, niin rähinöidäkseen Venäjän kanssa. Sitä meidän ainakin sopisi toivoa.

Sori, mutta pappa biden kyllä sanoi, että ruotsia lähemmäs ei tule. Ja eu kokoontuu suomen tilanteen vuoksi ehkä kerran, ja puolet maista jää siitäkin pois.

Eikä sanonut mitään tuollaista. On antanut Ruotsille turvatakuut, mutta ei se ole sama asia, kuin nimenomaisesti kiistää ne Suomelta.

Onko Suomi stradekinen piste ulkovaltioille..natolle.

Journalistiset tahot tietoisia että usan joukot ukrainassa taistelemassa. Siinä meille esimerkki rauhanturvaamisesta.

Jenkit eivät olekkaan minään Rauhan -turvaaja vaan sodanlietsoja ja valloittaja. .valloittavat nyt Ukrainaa kuten oli ennustettu jo ennen tämän sodan alkua.

Vierailija
42/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tämänkin aloituksen tehnyt tuotantoeläin elää itsensä kanssa tänä päivänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se bidenin ukko jo sanonut vähän aikaa sitten, että ruotsia puolustetaan, ei suomea.

Toisaalta just sanoivat, että puolustaisivat Ukrainaakin. Luulen, että Jenkit kyllä tulisivat Suomeenkin, jos eivät muusta syystä, niin rähinöidäkseen Venäjän kanssa. Sitä meidän ainakin sopisi toivoa.

Sori, mutta pappa biden kyllä sanoi, että ruotsia lähemmäs ei tule. Ja eu kokoontuu suomen tilanteen vuoksi ehkä kerran, ja puolet maista jää siitäkin pois.

Eikä sanonut mitään tuollaista. On antanut Ruotsille turvatakuut, mutta ei se ole sama asia, kuin nimenomaisesti kiistää ne Suomelta.

Onko Suomi stradekinen piste ulkovaltioille..natolle.

Journalistiset tahot tietoisia että usan joukot ukrainassa taistelemassa. Siinä meille esimerkki rauhanturvaamisesta.

Venäjää vastaan taisteleminen on rauhan turvaamista Euroopassa. Psykopaatti ei tottele kuin väkivaltaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi