G:tatuoinnit
1. onko sinulla tatuointi/tatuointeja?
2. jos ei ole, voisitko kuvitella hankkivasi tatuoinnin? jos et, niin miksi et?
3. oliko tatuointi mielestäsi "sen arvoista"? (rahallisesti, kivun kannalta, sen koko jutun kannalta)
Kommentit (21)
1, ei ole
2, en, haluan pitää kroppani tatuoimattomana
On. Ei ollut sen arvoista, poistoprosessi kestänyt vuosia, maksanut tuhansia ja kipu on satakertainen tatuoinnin ottamiseen verrattuna.
Ei ole ja kyllä tulee. Monta tarkoin harkittua.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:09"]
On. Ei ollut sen arvoista, poistoprosessi kestänyt vuosia, maksanut tuhansia ja kipu on satakertainen tatuoinnin ottamiseen verrattuna.
[/quote]
miksi halusit poistaa ne?
ei ole eikä tule. en vaan ymmärrä koko juttua. miksi ottaisin tatuoinnin?
On, enkä ole hetkeäkän katunut sen ottoa. Otin tatuoinnin kuolleen äitini kunniaksi ja rakastan tuota kuvaa yli kaiken. Äidistäni ei ole paljoa kuvia jäljellä, joten tämä on tärkeää minulle.
Ei ole eikä tule. Joskus halusin, mutta sitten tulin järkiini. Tatuointeja tuntuu olevan nykyään melkein kaikilla, alkaa olla harvinaisempaa säilyttää musteeton iho. Hiusväriallergikkona myös tatuointivärien mahdolliset allergeenit huolestuttivat.
95 % kaikista näkemistäni tatuoinneista ovat kauheita, loput hienoja ja kalliita uniikkiteoksia. Laatu maksaa.
ei ole, enkä ole aikonut hankkia.
tatuoinnit on ihan kivoja teoriassa, mutta ei ne sitten kuitenkaan näytä kovin hyviltä. ihmiset näyttää yleensä paremmilta ilman.
1. Ei ole
2. Kyllä voisin harkita ottavani siinä tapauksessa että tatuointi kuvaa jotain pysyvästi minuun liittyvää(tai ainakin kestää elämän tyrskyt siinä mielessä) ja sen tekijä on myös joku tärkeä. Jälkimmäinen vaatimus voi aiheuttaa sen että ehkä minulla ei koskaan tule olemaankaan tatuointia. Yksi syy hankkimiselle, on myös se, että ihoni on luonnostaan arpeutumiseen taipuvaista, joten paljaanakaan se ei ole erityisen viehättävä.
3. Tähän en oikein osaa vastata. Tokihan se hyvä puoli olisi että ihmiset, jotka eivät tunne minua, voisivat nähdä palan sitä kuka minä olen ilman että olen edes sanonut mitään. Tosin monien mielestä itse tatuointi on jo kannan otto, joten sisältö saattaa jäädä taka-alalle ellei kyseessä ole todella hyvin toteutettu tatuointi. Raha ja kipu ovat toisarvoisia jos minä jotain todella haluan.
1. On tatuointeja pari kpl.
3. Mulla on näköjään niin korkea kipukynnys, ettei tuntunut oikein missään, enemmän oli nipistelyä kuin kipua. Ei maksanut paljoa, koska tatuoija on tuttuni, mutta kyllä hyvästä työstä kannattaa maksaa. Oli hyvä päätös.
1. On
3. Oli täysin rahan ja kokemuksen arvoinen. Otin tatuoinnin ulkomailla liittyen paikalliseen kulttuuriin. Etsin kauan paikkaa, joka näytti ammattimaiselta ja siellä taiteilija osasi työnsä erittäin hyvin. Olisin ollut valmis maksamaan tämän tasoisesta tatuoinnista jopa suomen hinnan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:03"]
1. Ei 2. En voisi edes harkita. En ole linnakundi, satamatyöläinen enkä huora.
[/quote]
samaa mieltä :) vaikka tää onkin aika extreme-mielipide nykyään.
[/quote]
Kolmas samanmielinen.
1. Ei
2. En voisi edes harkita. En ole linnakundi, satamatyöläinen enkä huora.
1. Ei ole
2. Ei tule, on hyvin epäesteettisiä ja vaikka niitä löytyykin vähän kaikilta, saa ne näyttämään naisen halvalla ja miehen rikolliselta.
Helvetin typerän näköistä, kun joka toisella joku leima. Joskus ennen inflaationsa kokemista ymmärsin hyvin alakulttuureilla(merimiehet ja linnahörhöt jne.), nykyään en enää oikein kellään.
On jo tarpeeksi siistejä entuudestaan. :) T: E. Eerikäinen
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:03"]1. Ei
2. En voisi edes harkita. En ole linnakundi, satamatyöläinen enkä huora.
[/quote]
Elätkö viime vuosituhannella? Maailma muuttuu... Kannattaisi sopeutua siihen ihan itsesi takia.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:03"]
1. Ei 2. En voisi edes harkita. En ole linnakundi, satamatyöläinen enkä huora.
[/quote]
samaa mieltä :) vaikka tää onkin aika extreme-mielipide nykyään.