Miksi mun puhelin ehdottaa ihan pervoja automaattisessa tekstinsyötössä?! Joku virus??
Olen ihmetellyt tätä ennenkin ja vaikka poistan sitä sanastoa, silti tänäänkin aloin kirjoittamaan whatsuppiin "isot" niin sieltä tuli vaihtoehdoksi heti perään "rinnat" ja "tissit" ja "mulkut" enkä todella ole IKINÄ kirjoittanut mitään tuollaista tekstareihin tai muuallekaan. Mitä teillä tarjoaa jos kirjoitatte isot?
Kirjoittelen viestejä pääosin lasteni kanssa eli tällaista sanastoa ei todellakaan olisi mitään tarvetta vahingossakaan kirjoittaa saati tarkoituksella...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Toki puhelin on välillä miehellä
Ap
Tuo selittää kaiken.
Älä selitä. Puhelin tuntee käyttäjänsä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä viitsi. Ei ole mitään pervoiluviestejä eikä miehiäkään missään. oikea ap
Mulla taas Gboard aina kun kirjoitan "en halua" niin ensimmäinen ehdotus on "vaimoani". Ja tämä oli myös kun asensin saman näppiksen myöhemmin toiseenkin laitteeseen.
Mullakin tulee! Mutta kun laitan sanan "isot" viestikenttään ja whatsappiin niin tulee normaaleja ehdotuksia (koot, koirat, kirjat) mutta tähän tulee nuo t1ssit yms.
No osa sanastosta tulee kyllä ihan niiltä kenen kanssa viestittelet, sekä joiden kanssa he ovat viestitelleet. Siksipä incognito tila siihenkin..
Iso
- näyttely
- kiitos
- vasikkasaari
En ole ikinä edes kuullut mistään Vasikkasaaresta. Millä logiikalla se valitsee just tuon?
Vierailija kirjoitti:
Iso
- näyttely
- kiitos
- vasikkasaari
En ole ikinä edes kuullut mistään Vasikkasaaresta. Millä logiikalla se valitsee just tuon?
Kokeile vielä isot, mitä sillä tulee? Ihan oikeasti, mistä kännykän näppäimistö kerää sanastoa, juurikin joku vasikkasaari?
Minulla tulee myös nykyään näitä sanoja aika usein vaikka en koskaan ole käyttänyt. Miten niitä saa poistettua?
Mulla on ihan sama juttu, oon oikeasti sitä mieltä että joku 18 vee Jonne on koodannut sen tekstinsyötön pervoksi. Tästä oli myös Facebookin ryhmässä juttua, ei olla ainoita. Mutta tosi ärsyttävää, jopa hiukan ahdistavaa.
Mulle antoi vaihtoehdoksi koirat, koot ja kirjat. Mistä se nuokaan repäisi.
Kerran wa ehdotti pillujoulua...
Vierailija kirjoitti:
Minulla tulee myös nykyään näitä sanoja aika usein vaikka en koskaan ole käyttänyt. Miten niitä saa poistettua?
Paina sitä sanaa pitkään siitä ehdotusrivistä ja sitten yläpuolelle tulee roskiksen kuva jonne raahaat kyseisen sanan, ainakin mun One Plus androidissa toimii näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso
- näyttely
- kiitos
- vasikkasaari
Kokeile vielä isot, mitä sillä tulee? Ihan oikeasti, mistä kännykän näppäimistö kerää sanastoa, juurikin joku vasikkasaari?
6Isot koot koirat kirjat
Äsken tuli tissit ja muut kun kokeilin mutta nyt nuo
T. 6
Iso dildo persettä ja pillua köniinsä lesbo anaali anaali tupla kaurapuuro 😂😂😂
Ruma
- R*nkkaa
- Betty
- Ja
En ole hakenut tuota ekaa ainakaan
Isot: koirat,koot, kirjat
Iso: kiitos, dildo, vasikkasaari😂
Samoja ehdotuksia itellä ku monella, ruma runkkaa jne... Gboard käytössä.
Mikä tommonen "ruma runkkaa" kin on? Tuli mullekin? Kuka näitä sanoja oikeasti suunnittelee? Että tulee mieleen ekana tarjota runkkaamista kun näitä kännyköitä käyttää lapsetkin. Pystyykö valittamaan jonnekin?
Ap