Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Abi risteily

Vierailija
15.02.2015 |

Oulun Norssin abeja oli lähtenyt risteilylle linja-autolla ja Lahden kohdalla oli käynyt köpelösti kun jätevesisäiliö oli alkanut vuotamaan. siellä oli tyttöjen vaatteet ja eritoten iltapuvut. Bussikuski väitti että selvää olutta tai lonkeroa. Haisteltuaan totesi että selvää kustahan tämä on. Tytöt olivat aivan järkyttyneitä. En osaa linkittää, oli metrolehdessä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva on maissa 16.00 ja tytöillä kotiin lä'htö edessä Ouluun. Taitaa harmittaa vieläkin. Vai alkoivatko pyykkäämään hytissä ja onko laivalla kuivuria, silitysrauta on. Tytöillä on varmaan mukana hiuskuivain mutta jos sekin kusessa mutta joltain saa aina lainattua. 

Vierailija
2/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomissa oli myös. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D

Vierailija
5/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto en ois lähteny koko risteilylle jos mun matkalaukku olis kastunu :D

Vierailija
6/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:10"]Hitto en ois lähteny koko risteilylle jos mun matkalaukku olis kastunu :D
[/quote]

Olisit tullut Oulusta asti ja jäisit satamaan, kun kaikki muut menisi laivaan?

Vierailija
7/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun oon vielä niin lihava etten vois lainata edes kavereiden vaatteita:) eikä mun kokoa myytäis laivallakaan.

Vierailija
8/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi naurattamaan  mutta tottakai harmittaisi vietävästi. Mitenköhän tytöt pärjäs risteilyllä ilman iltatamineita. Mikäli oli rahhaa mukana niin sieltä voi ostaa päälle pantavaa laivalta ja maista. 

Vierailija
9/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:10"]Hitto en ois lähteny koko risteilylle jos mun matkalaukku olis kastunu :D [/quote] Olisit tullut Oulusta asti ja jäisit satamaan, kun kaikki muut menisi laivaan?

[/quote] Lahdessa oli huomattu että kusi haissee iltapuvuissa

Vierailija
10/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 00:10"]Hitto en ois lähteny koko risteilylle jos mun matkalaukku olis kastunu :D [/quote] Olisit tullut Oulusta asti ja jäisit satamaan, kun kaikki muut menisi laivaan?

[/quote] Lahdessa oli huomattu että kusi haissee iltapuvuissa
[/quote]

Sinnekö olisit jääny sitten

Vierailija
11/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä ne vaatteet ois takaisin tullessa kuitenkin haissut kuselle, oksennukselle ym. :DD

Vierailija
12/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ILTAPUVUT? Kuka pukeutuu ILTAPUKUUN abiristeilyllä? Vai tarkoitetaanko iltapuvulla tässä yhteydessä paljettitoppeja ja fiorella-farkkuja?

Vierailija
13/18 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis korjauksena: Lahdessa huomattiin että vessa lainehti, tällöin ei vielä ollut hajua siitä että laukut olivat myös kastuneet.

Terminaalissa laukkuja purettaessa eräät huomasit laukkujensa olevan läpimärät ja sitten myöhemmässä tarkastelussa selvisi että myös vaatteet olivat enemmän tai vähemmän kastuneet.

Vierailija
14/18 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottiteinit kitanneet kaljaa koko matkan eivätkä tajunneet ettei bussissa ole viemäriä. Eivät sitten ilmoittaneetkaan heti kun vessan säiliö oli täynnä. Luulisi fiksujen tulevien ylioppilaiden tajuavan sen verran ettei bussillinen pissiteinejä voi käydä loputtomiin asioillaan bussin vessassa vaan huoltoasemilla.

Vierailija
15/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:33"]

Siis ILTAPUVUT? Kuka pukeutuu ILTAPUKUUN abiristeilyllä? Vai tarkoitetaanko iltapuvulla tässä yhteydessä paljettitoppeja ja fiorella-farkkuja?

[/quote] se puku joka oli vanhaintansseissa jos päälle mahtui enää

Vierailija
16/18 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 10:11"]

Eiköhä ne vaatteet ois takaisin tullessa kuitenkin haissut kuselle, oksennukselle ym. :DD

[/quote] tottakai haluu pukeutua kauniisti ja kenties nyt joutui samoilla tamineilla jotka päällä niin bailaamaan abiristeilyllä ja siinä oli meikitkin vaarassa jos ei ollut kusen pitävää pussukkaa, kengät jne. Tottakai harmisttaisi vietävästi. Itsellä olisi ollut rahaa ostaa laivalta uutta ylle. 

Vierailija
17/18 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi 18/17 että kuskille ilmoitettiin asiasta heti kun se havaittiin. Ja kuskille myös sanottiin että voitaisiinko pysähtyä johonkin pissalle mutta ei ilmeisesti sopinut.

Vierailija
18/18 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän