Vaimot tilittävät viekkaista puumanaisista: "Mieheni löysi itselleen vanhan kurpan"
Onko itselles käynyt näin?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000541092.html
Kommentit (34)
Mulla omakohtainen kokemus peräti kaks kertaa. Ekalla kertaa nuorena olin se jätetty ja tokalla kertaa pokasin nuoren sällin. Pistin vahingon kiertään.
"Molemmissa näyttää olevan sama kaava: vanhempi nainen mahdollistaa ja hyväksyy miesten liiallisen alkoholinkäytön"
Alkon käyttö ei välttämättä ole ongelma kun puumis ei hae mieheltä perheenperustamista ja vastuunottajaa, vaan pelkästään hauskaa s-seuraa. Eli mahdollistaminen ja hyväksyminen ei ole puuman työkalupakissa ollenkaan, koskoa hän ei niitä tarvitse. Se joka on vailla alkotonta miestä, hänellä on ne työkalut. Puuma vain nauttii sen aikaa minkä nauttii.
No voi herraisä. Kaikesta sitä valitetaankin. Olis ehkä kannattanut miettiä pari kertaa mihin sen miehensä päästää.
No ei, mutta exän nykyinen taitaa olla sitä ainakin 15 vuotta vanhempi. Varmasti minua paljon itsevarmempi ja kokeneempi
Nuo naiset olivatkin surkean kuuloisia, joten en yhtään ihmettele, että mies vaihtoi. Yksikin kirjoitti, että mies oli ollut 20 vuotta uskoton, väkivaltainen ja luulotautinen, mutta sitten vasta tämä vanhempi daami oli viimeinen piste. Minkälainen nainen katsoo jotain väkivaltaista miestä 20 vuotta? Tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Parempaan varmaan jokainen vaihtaja vaihtaa.
tai ainakin luulee vaihtavansa. arki sit opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai ainakin luulee vaihtavansa. arki sit opettaa.
Mutta pääsipä vanhasta mudelista eroon, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
No voi herraisä. Kaikesta sitä valitetaankin. Olis ehkä kannattanut miettiä pari kertaa mihin sen miehensä päästää.
Onko sulla taipumusta mustasukkaisuuteen, kysyn vain?
Vierailija kirjoitti:
Kaunisluustoinen kurppa päihittää rumemman nuorempansa.
Ruma ja rumempi. Ok.
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta exän nykyinen taitaa olla sitä ainakin 15 vuotta vanhempi. Varmasti minua paljon itsevarmempi ja kokeneempi
Mulla myös samanikäinen ex vaihtoi aikoinaan 5v vanhempaan ja minä 5v nuorempaan.
win-win
Vanhoilla riipputi**eseillä on rahaa. Ostelevat kaikkea ihanaa nuorillille oriille. Raahaamalla selkä vääränä ilmaista viinaa Alkosta, he saavat pidettyä nämä saaliikseen saamansa.
Ensimmäinen seksikohtaus tapahtuu, miehen ollessa umpikännissä. Ilmainen viina on se taikasana.
Sillä saatte miehenne takaisin, jos juopoista tykkäätte.
Minä vain ihmettelen enkä ymmärrä miksi sellainen äijä pitää ylipäätään riesakseen ottaa? Kauhea hätäja hinku, yksin ja vapaana on niin hyvä olla! Nainen pärjää aina yksin, putoaa jaloilleen tilanteessa kuin tilanteessa. Ja sitten jotkut vielä sietää noita vuosikausia! Olen elänyt pitkälle aikuisikään omillani ja elämäni on ollut hyvää ilman itse tyhmyyttään hankittuja riesoja. On työ, oma koti, vapaus, ystävät. Mitään ei puutu paitsi se stressin ja harmin aiheuttaja.
Vierailija kirjoitti:
"Molemmissa näyttää olevan sama kaava: vanhempi nainen mahdollistaa ja hyväksyy miesten liiallisen alkoholinkäytön"
Alkon käyttö ei välttämättä ole ongelma kun puumis ei hae mieheltä perheenperustamista ja vastuunottajaa, vaan pelkästään hauskaa s-seuraa. Eli mahdollistaminen ja hyväksyminen ei ole puuman työkalupakissa ollenkaan, koskoa hän ei niitä tarvitse. Se joka on vailla alkotonta miestä, hänellä on ne työkalut. Puuma vain nauttii sen aikaa minkä nauttii.
Mielenkiintoinen väite siksikin, koska varmaan suht moni itseni lisäksi ei jaksa enää katsella alkoholin liikakäyttöä samalla lailla sormien läpi kuin nuorempana. Oli mies minkäikäinen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Puuma uskaltaa jo napsauttaa valot päälle ja tulla pois peiton alta.
Ja muutenkin osaa olla paljon innokkaampi sängyssä. Kehtaa näyttää halunsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunisluustoinen kurppa päihittää rumemman nuorempansa.
Ruma ja rumempi. Ok.
Kurppa tarkoittaa vanhaa, ei tarvitse olla ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen väite siksikin, koska varmaan suht moni itseni lisäksi ei jaksa enää katsella alkoholin liikakäyttöä samalla lailla sormien läpi kuin nuorempana. Oli mies minkäikäinen tahansa.
Mutta jos puumis ottaa mieheltä vain sen seuran ja seksin, niin miksi vaatia että hän olisi alkoton myös niinä aikoina kun puuma tuota ei ole vailla? Jos mulla on s-suhde johonkin, niin ei mua kiinnosta mitä hän tekee silloin kun ei ole seurassani. Juokoot vaikka silmät päästään.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vanhoilla riipputi**eseillä on rahaa. Ostelevat kaikkea ihanaa nuorillille oriille. Raahaamalla selkä vääränä ilmaista viinaa Alkosta, he saavat pidettyä nämä saaliikseen saamansa.
Ensimmäinen seksikohtaus tapahtuu, miehen ollessa umpikännissä. Ilmainen viina on se taikasana.
Sillä saatte miehenne takaisin, jos juopoista tykkäätte.
No voi että, ihan riippuvat :D Eiköhän nämä nuorempiaan saalistavat varakkaat puumat ole päinvastoin
itsestään huolehtivia, rasvaimuissa ja muissa hoidoissa sekä kampaamoissa että meikkaajilla käyviä/käyneitä ja terhakat ja pystyt rin nat leikkauttaneita naisia, joilla on nuoren tytön kroppa ja kuntosalijäsenyys. Tuskin nuorehko mies ihastuu mihinkään satakiloiseen hampaattomaan mammaan.
Vaikka luonnollisuus ei ole näiden naisten tavaramerkki, niin kyllä esim. joku Nadja Sukari kääntää miehen kuin miehen pään. Taatusti sais melkein kenet vaan, jos ero tulis. Ulkonäöllään siis, joten jätetään se raha nyt pois.