Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka ovat olleet koko päivän yksin?

Vierailija
14.02.2015 |

Minä olen napottanut koko päivän yksinäisyydessäni. Kukaan ei ole edes ottanut minuun mitään yhteyttä. Toivotin toki hyvät ystävänpäivät, mutta suurinosa ei ole edes vastannut viestiin. Huoh.

Voisihan sitä lähteä lähiräkälään istumaan, mutta aamulla on aikainen herätys töihin. En jotenkin jaksa edes innostua sunnuntaivuorosta, onhan siinä parin sadan tienesti, mutta sekin on yksinäinen päivystysvuoro, mitä luultavammin en saa yhtäkään asiakasta.

En edes käsitä miten jäin näin yksinäiseksi. Vuosi sitten minulla oli paljon ystäviä, mutta kaikki ystävät jäivät kun erosin exästäni. En sitten ilmeisesti ollutkaan muuta kuin heidän ystävänsä siippa.

Facebook vituttaa, ärsyttävää katsella kuvia muiden juhlimisesta, kaveripotreteista ja romanttisista illallisista.

Yritin ottaa selfien, että saisin uuden profiilikuvan. Siinäkin oli hyvä muistutus miten ruma ihminen olen. Vaikka pelissä näytän ihan hyvältä, kuvissa näytän hevosnaamaiselta läskiltä jolla on pienet tihrustavat siansilmät. Enkä edes liioittele.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tänään ole ollut yksin, mutta seuraavat ainakin kaksi kuukautta menevät taas niin että ehkä kerran viikkoon näen kaupan kassaa korkeintaan.

Vierailija
2/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yksin. Tosin pari puhelua on kyllä tullut. Kaupassa kävin ja loton laitoin, muttei tärpännyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ollut koko päivän omin nokkineni.

Aika tylyä käytöstä noilta kavereiltasi :(

Mä oon tullut siihen tulokseen, että Facebookista on hyvä pysyä kaukana silloin kun tuntuu yksinäiseltä, yleensä se ei juuri helpota oloa.

Etköhän kuitenkin liioittele kuvausta omasta ulkomuodostasi valokuvassa? Allapäin oleva ihminen helposti näkee kaiken tummien silmälasien läpi.

Tsemppiä kaikille meille joista tuntuu yksinäiseltä! Jaksetaan uskoa, että valoisammat ajat vielä koittaa :)

Vierailija
4/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun täysin tuohon kuvajuttuun! Onnistuin kerran ottamaan täydellisen naamakuvan itsestäni, mutta kuvassa valo heijastui lievästi rohtuneisiin huuliini siten, että näytti kuin minulla olisi huuliherpes.

Ehkä joku ylempi taho ei halua että levitän pärstääni nettiin.

Vierailija
5/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksi kaveri facessa sanoi että oli jo aamusta masentunut ja itkeskellyt yksinäisyyttään kun on tämä helvetin ystävänpäivä.

Sitä se teettää kun ei ole miestä, eikä lapsia. Ja jos ei ota edes lemmikkiä kaveriksi, niin kyllähän sitä saa yksinään olla jos ei sieltä kopista itse pois lähde. Miksi te yksinäiset ette etsi toisianne käsiinne ja pidä toisillenne seuraa, ole kaveri toiselle yksinäiselle?

Vierailija
6/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole melkein koskaan yksin. Tämä päivä mennyt avopuolison kanssa, olisi ihanaa joskus olla kokonainen päivä yksin...

Vierailija
7/7 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 23:36"]

Joo, yksi kaveri facessa sanoi että oli jo aamusta masentunut ja itkeskellyt yksinäisyyttään kun on tämä helvetin ystävänpäivä.

Sitä se teettää kun ei ole miestä, eikä lapsia. Ja jos ei ota edes lemmikkiä kaveriksi, niin kyllähän sitä saa yksinään olla jos ei sieltä kopista itse pois lähde. Miksi te yksinäiset ette etsi toisianne käsiinne ja pidä toisillenne seuraa, ole kaveri toiselle yksinäiselle?

[/quote]

Minä ainakin olen vapaaehtoisesti yksinäinen. Ei kiinnosta ihmisten seura, joten siksi ei tule lähdettyä minnekään. On mulla lapsi, mutta on jo 19-vuotias, että eihän siitä seuraa enää ole. Tänään näin sitä 10 minuutin verran, mikäs siinä, hyvä vaan, että on kavereita ja menoja. 

Itse siis nautin yksinäisyydestäni, saan olla ihan rauhassa koko ajan, tehdä mitä haluan, milloin vain. Ainoastaan kerran viikossa näen äitiäni ja käyn kaupassa, nämäkin tapahtumat jo rasittavat ja vie voimia. Puhelimessa puhun jonkun kanssa (ehkä virasto tai puhelinmyyjä) max. 2 kertaa viikossa. Ihana hiljaisuus nytkin, saa olla omissa mietteissään. Tämä sopii vallan mainiosti erakko luonteelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi