Gallup: mitä kuukautissuojaa käytät?
Mulla ekaa kertaa käytössä kuukuppi ja olen mykistynyt.. ei ollenkaan sellaista tahmaista lutraamista, kuin siteiden kanssa eikä vuoda ohi!
Kommentit (29)
3, kannattaisko vaihtaa mallia? Mulla Diva suttasi...
Se on jo keltaiseksi värjääntynyt eikä ilmareikiä saa puhtaaksi.
t:3
Mulla lunette-merkkinen. Ei ole yhtään ikävä hautovia siteitä.
Ainut oikee kuukautissuoja, jota olen käyttänyt ikuisuuden :)
Tuo kuukuppi kuulostaa kyllä ällöttävältä :( Ainakin kun vihaan menkkoja,
miten se käytännössä toimii? Senkö kanssa ei sitten tarvii siteitä?
ite tilasin www. pehmopeput. fi sivuilta.
Jos menkkoja inhoaa, niin tämä on nimenomaan siihen se paras " lääke" ; ei sottaa, ei haise, ei tarvitse pelätä että veri valuu jostian yli tai ympäri...
voiko käyttää kuukuppia, jos on hormonikierukka?
tiedän ettei tamponejakaan suositella, mutta käytän niitä silti kun en tykkää siteistä pöksyissä...
Vasta kolmet kuukautiset takana, ennen käytin siteitä. Tuo kuppi on kyllä loistava, ei tule ohivuotoja ja saa nukkua ilman alushousuja. Helpompaa ei enää voisi olla :)
Käyttänyt jo vuoden verran ja nyt viimeksi tuli yli koko ajan, aiemmin toiminut hyvin. Mistähän voisi moinen johtua?
Kellään kokemusta endometrioosista ja kuukautiskupin toimivuudesta? Kiinnostais tietää.
Kuukuppia en saa sisääni, liian iso :(
Vierailija:
Kuukuppia en saa sisääni, liian iso :(
Ja munkin mielestä parasta on puhdas olo ja öisin alasti nukkuminen. Minulle kuppi on niin täydellinen, että en voi kuvitellakaan enää käyttäväni mitään muuta. Sormetkin sotkeutuu paljon enemmän vaikka vessareissulla pyyhkiessä ilman kuppia kuin kupin laittamisessa/poisottamisessa/tyhjentämisessä.
Itse asiassa jollain kalliilla merkillä on sama valmistaja kuin halpamerkillä.
Mitään muuta en suostuis enää käyttämään. Hyvästi tamponeille! Kuppi on tosi mukava ja ympäristöystävällinen valinta.
Suttaa, ohivuotoja, kipuja ja ties mitä.
Ainoa plussa on yöt ilman housuja.