Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja avannepussi

Vierailija
14.02.2015 |

Mitä ajattelisitte miehestä johon olisitte rakastuneet ja kävisi ilmi, että miehellä on avanne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nuo kehittyneet, mutta toistakymmentä vuotta sitten yhdellä sen aikaisella työkaverilla oli avanne. Se ei katsonut aikaa eikä paikkaa kun pussi päästi kertyneet paineet ilmoille omia aikojaan.

Vierailija
22/29 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokisi minkäänlaisena esteenä edes ihastuessa ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle asennetaan semmoinen maanantaina, suolistosyövän leikkauksessa. Ei tulisi mieleenkään miettiä tuollaisia. Toivon vaan, että leikkaus onnistuu ja mies paranee. Toki asia on eri jos jonkun vasta on tavannut, eikä ole ehtinyt edes suhdetta aloittaa (jos seksiä olisi jo ollut, se avanne olisi tiedossa). Minä olen ollut tuon mieheni kanssa naimisissa jo 24 vuotta...

Vierailija
24/29 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avanne on fyysiseen viehättävyyteen vaikuttava asia ihan kuin poistettu rinta, hoitojen tai sairauden takia lähteneet kaikki karvat, suuri kasvojen alueelle kohdistunut leikkaus, puuttuva raaja jne. Jos oikeasti rakastaa toista eivät nuo asiat haittaa. Yleensä suurimmat ongelmat tulevat sairastuneen puolelta kun hän ei itse usko omaan viehätysvoimaansa.

Vierailija
25/29 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tunne, että naiset ovat tässä asiassa paljon inhimillisempiä. Muistan lukeneeni myös keskustelua siitä, mitä miehet ajattelevat naisesta, jolla on avanne. Siellä meininki oli 90 % viesteistä sitä, että miehet eivät kestäisi avannetta. Täällä taas 90 % viesteistä ovat hyväksyviä.

Vähän sama kuin videot läskipukuun pukeutuneista Tinder-treffeistä. Yksi kymmenestä miehestä jäi "läskin" Tinder-deitin kanssa istumaan iltaa ja muut häipyivät nopeasti pois paikalta, kun taas yhdeksän kymmenestä naisesta jäi "läskin" miehen seuraan treffien ajaksi. Oletteko samaa mieltä?

Vierailija
26/29 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt? Onko rakastamasi miehellä avanne vai sinulla itselläsi? Eikä se vvaikuttaisi, muuten kuin tekisi miehestä astetta kiinnostavamman.

Vierailija
27/29 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen terveydenhuollon parissa, joten ei todellakaan haittaisi. Olen niin tottunut näihin, mutta rakastuneena tietysti huolettaisi terveyden tilanne ja onko mies sinut avanteen kanssa jne. Vähän kyllä ihmetyttää ihmisten pinnallisuus.

Vierailija
28/29 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/29 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä on avanne, joten se on niin tuttu ettei haittaisi. Lapsena kyllä ajatteli tekeväni mieluummin itsarin kuin eläväni avanteen kanssa. Se rajoittaa syömisiä ja sosiaalista elämää todella paljon, ääni- ja hajuhaittojen takia.