Onko tälläisellä miehellä joku pakkomielle vai mikä?
Kun ei vuosienkaan jälkeen suostu unohtamaan ja yrittää lähestyä vaikka en sitä kaipaa.
Kommentit (16)
Itsekeskeisyys ainakin aiheuttaa tuota että ei kuuntele. Eli narsismi.
On. Jos käy käsiksi tai soittelee vaikka kiellät, ilmoita poliisille ja hae lähestymiskielto. Miten se tietää, missä asut? Salaa henkilötietosi ja muuta.
vai onko oma lähestymispyrkimys,kuten esittäminen että on antanut pakit jollekin jonka perässä itse ravaa ?
sellaisa todellakin löytyy; eivät pysyty myöntämään pikku ongelmaansa.
Tietää missä asun. Olen nähnyt ajelevan ohitse ja viimeisin kerta oli se kun ilmestyi ovelleni. En avannut. Ap
Vierailija kirjoitti:
vai onko oma lähestymispyrkimys,kuten esittäminen että on antanut pakit jollekin jonka perässä itse ravaa ?
sellaisa todellakin löytyy; eivät pysyty myöntämään pikku ongelmaansa.
Olet varmaan se seko joka täällä kirjoittelee.
Pieni pakkomielle siitä että joku jahtaa sinua, vaikka sinä jahtaat muita 😂
Mua on myös eräs mies vainonnut vuosia. Olimme ennen tuttuja, mutta hänestä alkoi paljastua niin pelottavia piirteitä että katkaisin välit. Tätä tuo mies ei kestänyt ja sen jälkeen on ollut epäsäännöllisesti yhteydessä. Joskus olen kuullut yhteisten tuttujen kautta hänen puhuvan minusta. Ei onneksi ole ovelle asti tullut tms, silti ahdistavaa.
Tein reilu vuosi sitten virheen josta voin syyttää osittain itseäni, osittain tämän narsistin taitavaa tapaa manipuloida ja uskotella muuttuneensa. Hän otti yhteyttä ja selitti pitkän tovin siitä, kuinka katuu sitä että on ollut ilkeä muille, käy nykyään terapiassa, on käynyt koulut ja on töissä jne. Harkitsin hetken mutta suostuin tapaamaan, mutta vain julkisella paikalla. Paljastui, että eihän hän mihinkään ollut muuttunut ja vainoaminen jatkui vielä tuonkin jälkeen. Onneksi nyt on ollut suht pitkään hiljaista.
Miksi et ole miehestä kiinnostunut? Eikö tuollasta naiset juuri halua että mies piirittää ja dominoi vs ujo kiltti mies?
Alitajuisesti haluat sen miehen jahtaavan sinua ja tunnet itsesi tärkeäksi naiseksi kun voit hätistellä pois. Elämääsi tulee iso tyhjä aukko, jos tämä mies päättää jättää sinut rauhaan lopullisesti. Mietit silloin, että onko se kuollut tai vankilassa, koska olet niin tärkeä nainen, että mikään muu vaihtoehto ei ole mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Mua on myös eräs mies vainonnut vuosia. Olimme ennen tuttuja, mutta hänestä alkoi paljastua niin pelottavia piirteitä että katkaisin välit. Tätä tuo mies ei kestänyt ja sen jälkeen on ollut epäsäännöllisesti yhteydessä. Joskus olen kuullut yhteisten tuttujen kautta hänen puhuvan minusta. Ei onneksi ole ovelle asti tullut tms, silti ahdistavaa.
Tein reilu vuosi sitten virheen josta voin syyttää osittain itseäni, osittain tämän narsistin taitavaa tapaa manipuloida ja uskotella muuttuneensa. Hän otti yhteyttä ja selitti pitkän tovin siitä, kuinka katuu sitä että on ollut ilkeä muille, käy nykyään terapiassa, on käynyt koulut ja on töissä jne. Harkitsin hetken mutta suostuin tapaamaan, mutta vain julkisella paikalla. Paljastui, että eihän hän mihinkään ollut muuttunut ja vainoaminen jatkui vielä tuonkin jälkeen. Onneksi nyt on ollut suht pitkään hiljaista.
Halusi siis pyytää "vilpittömästi anteeksi ja ihan kasvotusten" ja minä sinisilmäisenä hölmönä uskoin, että on todella pahoillaan.
En ole kiinnostunut ollut enää vuosiin ja sen hänelle kerroin. Ei suostunut ymmärtämään asiaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Alitajuisesti haluat sen miehen jahtaavan sinua ja tunnet itsesi tärkeäksi naiseksi kun voit hätistellä pois. Elämääsi tulee iso tyhjä aukko, jos tämä mies päättää jättää sinut rauhaan lopullisesti. Mietit silloin, että onko se kuollut tai vankilassa, koska olet niin tärkeä nainen, että mikään muu vaihtoehto ei ole mahdollinen.
Täähän se saattas olla. Kiltti mies joka ujosti katselee ja änkyttää ei pysty tarjoamaan samanlaista draamaa ja jännitystä kuin tuollainen mies jolla on jahti päällä. Se kutkuttava tunne kun on yksin kotona ja raotat sälekaihtimia ja pimeällä hiekkatiellä istuu auto parkissa jossa istuu jännä mies joka ottaa imut tupakasta jonka tulipää valaisee metsästäjänsilmiä. Se kutkutuksen tunne ja jalat menee ihan veteläksi..
Vierailija kirjoitti:
Mutta siinähän on sinulle kaveriseuraa, nielette toistenne höpinät pureksimatta. Varmasti kiltti hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi siis pyytää "vilpittömästi anteeksi ja ihan kasvotusten" ja minä sinisilmäisenä hölmönä uskoin, että on todella pahoillaan.
Ilmeisesti taitava puhuja?
Ap:n vainoaja tai joku muu stalkkeri löysi näköjään tiensä tänne.
Se on hullu.