Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikalla masturboiminen

Vierailija
14.02.2015 |

Tuli vaan mieleen, että kuinka moni tätä mahtaa harrastaa? Itse en ole työelämässä, mutta yliopiston vessassa olen useasti itseäni tyydyttänyt. Mites muut?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet korvaamaton työntekijä.

Vierailija
2/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:25"]Tuli vaan mieleen, että kuinka moni tätä mahtaa harrastaa? Itse en ole työelämässä, mutta yliopiston vessassa olen useasti itseäni tyydyttänyt. Mites muut?
[/quote]

Oletko mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:25"]Tuli vaan mieleen, että kuinka moni tätä mahtaa harrastaa? Itse en ole työelämässä, mutta yliopiston vessassa olen useasti itseäni tyydyttänyt. Mites muut?
[/quote]

Oletko mies vai nainen?
[/quote]

Nainen.

AP

Vierailija
4/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nainen ja yliopistossa opiskelen ja välillä käyn myös vessassa purkamassa paineita..

Vierailija
5/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, kyllä yrittäjänä en katsoisi hyvällä jos alaiset runkkailisi vessassa/missä vaan.

Itse olen töissä toiden tekoa varten, runkkailen kotona.

Vierailija
6/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:32"]Voi vittu, kyllä yrittäjänä en katsoisi hyvällä jos alaiset runkkailisi vessassa/missä vaan.

Itse olen töissä toiden tekoa varten, runkkailen kotona.
[/quote]

Entäs tauolla?

Toiset juo kahvia, minä masturboin. Hommat hoidan ajallaan.

Vierailija
7/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos ei työntekoa häiritse. Ja pitää huolen, ettei kukaan näe/kuule, ettei tule vahingossa siten muita ahdistelleeksi.

Vierailija
8/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:37"]

Mikäs siinä, jos ei työntekoa häiritse. Ja pitää huolen, ettei kukaan näe/kuule, ettei tule vahingossa siten muita ahdistelleeksi.

[/quote]

Niin, jokuhan voisi järkyttyä että sillä värkillä voi muutakin kuin kusta! :D

Vähän sama kuin joku järkyttyisi mustista vaatteista niin en minä vaatteitani sen takia vaihtaisi sillä eihän se minun ongelmani ole!

Vierailija
9/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisikö sitten yliopistolle hankkia paremmat ryhmätyötilat, joissakin on lasiikkunat? varauslista nettiin?

jos kerran täällä on sekä miehiä että naisia?

Vierailija
10/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:37"]

[/quote]

Niin, jokuhan voisi järkyttyä että sillä värkillä voi muutakin kuin kusta! :D

Vähän sama kuin joku järkyttyisi mustista vaatteista niin en minä vaatteitani sen takia vaihtaisi sillä eihän se minun ongelmani ole!

[/quote]

Öh, vaatteiden väri nyt ei ehkä suoraan rinnastu siihen, että masturboi muiden nähden. Kyllähän varmaan kaikki aikuiset ihmiset länsimaissa tietävät, että sillä värkillä voi tosiaan muuta kuin kusta, mutta ei sitä silti välttämättä halua toista tositoimissa (edes soolona) nähdä.

Vierailija
11/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle opiskelijalle omat kopit. Sitten sinne vessaan gloryhole. Yrittäjät pääsevät tirkistelemään kuinka heidään silmään kustaan. Muille se reikä olisi yhtä nautintoa.

Vierailija
12/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin välillä tauolla saatan masturboida vessassa, jos polte häiritsee työntekoa. En näe siinä mitään vikaa. Olen myös varma, ettei tätä kukaan ole koskaan kuullut.

Vierailija
13/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä on jotain aika viatonta, jollain tapaa.

Vierailija
14/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto ootte ällöjä

Vierailija
15/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä kadehdittavan rennot ja stimuloivat duunit jos tuollaista tulee mieleen. Vai riittääkö tylsyys, luppoaika ja mielikuvitus?

Vierailija
16/34 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kiivastahtinen työ ja epästimuloiva, että ei tule seksi mieleenkään.

Vierailija
17/34 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hiljaisina toimistopäivinä oon kiihottunu paljonkin lueskelemalla seksinovelleja mutta en oo uskaltanu masturboida edes vessassa koska oon tosi äänekäs kun laukean ja saan tosi märkiä orkkuja.

Vierailija
18/34 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen runkkaillut työpaikan vessassa. Sitä on edeltänyt kiihkeä s-postien vaihto nettisuhteen kanssa.... Kuvia ja muuta kivaa :) Tämä nettisuhde löytyi aikoinaan Ellit-foorumilta. Nainen on varattu samoin kuin minä emmekä ole koskaan tavanneet, mutta seksipitoinen viestittely meni aika hurjaksi. 

Vierailija
19/34 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:32"]

Voi vittu, kyllä yrittäjänä en katsoisi hyvällä jos alaiset runkkailisi vessassa/missä vaan. Itse olen töissä toiden tekoa varten, runkkailen kotona.

[/quote]

Kannattaa muistaa silti sekin, ettei tehokkainta ajankäyttöä ole aina se, että vain väkisin painetaan hommia. Kunnon runkku sopivassa kohdassa voi saada työntekijään ihan uutta eloa. Tietysti rajansa kaikella, jos pitää koko ajan olla sormella tai kädellä, mutta ihan vain sivuhuomautuksena.

Vierailija
20/34 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:32"]

Voi vittu, kyllä yrittäjänä en katsoisi hyvällä jos alaiset runkkailisi vessassa/missä vaan. Itse olen töissä toiden tekoa varten, runkkailen kotona.

[/quote]

Sä oletkin joku haluton molopää.