Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksipuolinen ihastuminen masentaa

Vierailija
22.11.2021 |

Kirjoitetaanpa av:lle, jos täältä saisi neuvoja.

Olen reilu 30 v. mies. Elämässäni olen jollain tasolla ihastunut yhden käden sormilla laskettavan määrän. Yleensä kestänyt muutamia päivä. Nyt tapahtui niin, että ihastuin aika kovasti. Näimme pari kertaa, juttelimme paljon. Ajallisesti lyhyt aika, nelisen viikkoa, mutta itselleni pitkä aika!

Toisen tapaamisen jälkeen tapailemani henkilö sanoi kun viestiteltiin, että enemmän kavereita ollaan ja halusikin olla kaveri.

Tuntuu, että en pääse tästä eteenpäin. Ajattelen pakkomielteisesti sitä tyyppiä, tekisi mieli laittaa vaan viestiä, selaan hänen ig tiliä, selaan vanhoja keskusteluja, katselen hänen kuvia, mietin mitä tein väärin, mitä sanoin väärin, analysoin lauseita. Välillä itkettää, nukuttaa huonosti, ruoka oksettaa välillä. Tästä kaikesta on nyt reilu viikko.

Samaan aikaan tunnen itseni niin säälittäväksi! Tiedän täysin, että pitäisi ajatella järjellä mutta kun vaan pysty. Olen aina naureskellut niille jotka potevat sydänsuruja ja nyt olen itse tässä liemessä.

Miten tästä pääsisi eteenpäin? Loppuuko tämä? (Tietenkin loppuu mutta ei siltä tunnu).

ps. se jota tapailin oli kanssa mies mutta sillä ei ole tässä nyt merkitystä mutta selvyyden vuoksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole ollenkaan säälittävä. Täysin ymmärrettävää, että ajattelet häntä, koska sulla ehti tulla jo tunteet mukaan. Juttelitte ja näitte. Voisitko hyväksyä hänen pyyntönsä olla "vain kaveri"? Vai tuntuisiko se vain haavojen auki repimiseltä? itsellä on vähän samanlaisia fiiliksiä erästä ihmistä kohtaan, jonka olen tuntenut vuosia, hän ei tunne mua kohtaan samaa kuin minä häntä kohtaan..ollaan kuitenkin ystäviä edelleen, vaikka välillä kirpaiseekin olla hänen lähellään kun tietää, ettei saa toista..

Vierailija
2/4 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin siihen tulokseen ettei syyttä ihastu. Harmi ettei toinen uskaltaa tykätä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy myös aina niin, että ihastuminen on yksipuolista. Olen nytkin ihastunut mieheen, joka on mielestäni varattu mutta en ole varma, joten en ole tunteistani mitään sanonut. On hän minua lähestynyt, mutta en ole varma, että onko vain kaveri mielessä liikenteessä. En uskalla kertoa tunteistani, koska pelkään, että hän on varattu, jotkin jutut viittaa siihen, että on varattu mutta sitten taas tuntuu välillä siltä, että on sinkku. En uskalla tehdä mitään liikettä suuntaan taikka toiseen, koska pelkään niin kovasti sitä, että tulen taas torjutuksi. Olen tullut ennenkin ja ihastunut yksipuolisesti. Olen aina paennut tunteitani lopulta reissuun ja nytkin olen lähdössä vajaan kahden viikon päästä. Liian monesti saanut pakit, joten minusta on tullut pelkuri. Nainen 33

Vierailija
4/4 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijan ammattisairaus.