Surkea palkka!
Teen pääsääntöisesti ma-pe klo 7-15 kaupassa..bruttopalkka vain 2200e.
Eikä mitään toivoa että se tuosta nousee.
Tahdon uuden työn1
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:01"]Kaupassa... Oon sosiaalialalla ja teen Töitä niska limassa. Brutto 2050. Vankilassakin olis helpompaa, huoh.
[/quote] sama juttu.brutto 2000
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:01"]Kaupassa... Oon sosiaalialalla ja teen Töitä niska limassa. Brutto 2050. Vankilassakin olis helpompaa, huoh.
[/quote]
No mun ei tarvitse niska limassa tehdä. Mutta mielestäni on huono palkka. Ap
Mä oon fyysisesti raskaassa ulkotyössä ma-pe 7-16. Palkka 1989€/kk brutto. Eikä mielestäni edes ole aivan surkea. Sun ois pitäny käydä kouluja vähän enempi jos paljon enemän haluat.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:11"]Mä oon fyysisesti raskaassa ulkotyössä ma-pe 7-16. Palkka 1989€/kk brutto. Eikä mielestäni edes ole aivan surkea. Sun ois pitäny käydä kouluja vähän enempi jos paljon enemän haluat.
[/quote]
Niin olis..
Itse olen koulunkäynninavustajana ja iltapäiväkerhon ohjaajana, viikkotyötunnit on 38,25 (eli päivistä riippuen n. klo 8-15/16.30). Bruttopalkka vain 1700€/kk. Haluan myös paremman työn ja parempaa palkkaa. :(
Insinööri, 2650, alan hommia. Ei firma pysty maksamaan enempää. Pakko vaihtaa isompaan firmaan, kunhan kokemusta tulee niin mun töistäni voi veloittaa enemmän. Vastuuta on kuitenkin aika paljon ja virheitä ei tällä suuntautumisella saa tehdä. Kerran olin kiireessä piirtänyt yhden jutun peilikuvaksi, ei jouduttu maksamaan ja on saatu muitakin projekteja, mutta tuon sortin hommia ei enää ole saatu. Saivat korjattua paikalla.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 17:21"]Insinööri, 2650, alan hommia. Ei firma pysty maksamaan enempää. Pakko vaihtaa isompaan firmaan, kunhan kokemusta tulee niin mun töistäni voi veloittaa enemmän. Vastuuta on kuitenkin aika paljon ja virheitä ei tällä suuntautumisella saa tehdä. Kerran olin kiireessä piirtänyt yhden jutun peilikuvaksi, ei jouduttu maksamaan ja on saatu muitakin projekteja, mutta tuon sortin hommia ei enää ole saatu. Saivat korjattua paikalla.
[/quote]
eli sinuun nähden ap:llä on hyvä palkka
Kaupassa... Oon sosiaalialalla ja teen Töitä niska limassa. Brutto 2050. Vankilassakin olis helpompaa, huoh.