Ystävänpäivää yksin viettävät, mitä aiotte tehdä tänään?
Siinähän se jo otsikossa tulikin. Eli mitä teillä on tänään suunnitelmissa?
Itse joudun ilmeisesti tänään olemaan yksin ja kaipaisin vinkkejä että mitä voisin tehdä? Jotenkin surullinen olo kun kaikki läheisimmät ystävät ovat kumppaneidensa kanssa ja minä ihan yksin. :/
Kommentit (41)
Siivosin koko kämpän. Nyt syön pizzaa ja luultavasti katson jonkun elokuvan telkkarista, suklaan kera. :)
Silti on vähän paska fiilis, kun kaverilla kihlajaiset tänään ja mua ei edes kutsuttu..
Ei onneksi koko päivää tarvii yksin viettää, kun voin jutella erään henkilön kanssa netissä ja viettää edes jonkinlaista romanttista iltaa. Mielummin tietysti olisin hänen kainalossaan... mutta näillä mennään. :)
En tee mitään kummempaa. En edes noteeraa koko päivää.
Kuuntelen radiosta (yle 1) sävel on vapaa:ta ja herkuttelen. Nautin, nautin.
Avomies lähti aamulla ovet paukkuen matkalaukkujen kera ja toivotti vitun hauskaa ystävänpäivää. Sen jälkeen olen yrittänyt toipua riidasta, kävin kaupassa ja ostin pakastepitsan ja karkkia. Leffan olen jo katsonut... Muuten olen itkeskellyt ja surffaillut netissä. Kaverin kanssa pitäisi vielä illan päälle olla skype-treffit... toivottavasti hänelle käy. Huomenna jatkan "normaalia elämää" ja otan itseäni niskasta kiinni. Lenkille, töitä, opiskelua ja kaverille kylään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:56"]Avomies lähti aamulla ovet paukkuen matkalaukkujen kera ja toivotti vitun hauskaa ystävänpäivää. Sen jälkeen olen yrittänyt toipua riidasta, kävin kaupassa ja ostin pakastepitsan ja karkkia. Leffan olen jo katsonut... Muuten olen itkeskellyt ja surffaillut netissä. Kaverin kanssa pitäisi vielä illan päälle olla skype-treffit... toivottavasti hänelle käy. Huomenna jatkan "normaalia elämää" ja otan itseäni niskasta kiinni. Lenkille, töitä, opiskelua ja kaverille kylään. [/quote] Voi ei, oletteko nyt eronneet? :( Onpa kurja ystävänpäivä... Ystävien tuki ja itsensä hemmottelu on tärkeää tällaisina aikoina. Voimia!
[/quote]
Ero taitaa olla edessä, ei tällaista elämää jaksa tai halua kukaan... Onneksi miehellä on paikka mihin häipyä kun tilanne menee tarpeeksi pahaksi, eipähän tarvi katsoa sen hapanta naamaa.
Mä söin just tekemääni kermaista kasvissosekeittoa, olen palstaillut AV:lla ja suunnittelen lähteväni käymään kävelyllä. Laitoin hiivaleipätaikinan juuren tekeytymään, joten illemmalla leivon pari leipää.
Mukavaa ystävänpäivää!
Olen aina yksin. Varmaan vähän lenkkeilen siivoamisen lisäksi.
Duunia, duunia. 12h, prosenttitunnit juoksee, mikäs tässä. Pillua tekisi mieli kovasti, mutta työ auttaa unohtamaan.
Nautin rauhasta ja hiljaisuudesta.Aamupäivällä leivoin marjapiirakkaa ,käytin naapurin koiraa ulkona( koska naapuri sairaana) ja vähän siivoilin kotiani.Poika ja mies treeneissä tulevat vasta myöhään illalla.
Äh, ei kannata vaipua epätoivoon. Tavallinen lauantai siinä missä mikä tahansa muukin.
Yksin olen minä myös, mies kavereiden kans mökillä.
Ehkä itsekin sitten vietän päiväni syömällä ja katsomalla televisiota. Tekisi mieli lähteä ihmisten ilmoille mutta tuntuu että kaikki ovat jonkun kanssa niin itsetuntoni ei taida antaa periksi lähteä yksin liikenteeseen tällaisena päivänä.
Mukavaa ystävänpäivää teille!
ap
Ei tämä päivä tuo mitään muutosta elämääni. Olenhan aina yksin, ei ole kavereita Sitä samaa teen mitä muulloinkin, tv:tä, nettiä, leffoja, olemista, syömistä... Nautin kuitenkin oleskelusta omissa oloissani.
Onko ystävänpäivä nykyään todella sellainen että kaikki on liikkeella jonkun kanssa? En ole huomannut ollenkaan. Onko tämä joku maantieteellinen juttu, vain jossain tietyissä kaupungeissa?
Kävin aiemmin tänään töissä, pomo oli mukava: päästi lähtemään melkein 2h etuajassa! :) Tästä ilahtuneena kävelin kotiin = 6 km. Treenaan kuntoa muutenkin, niin tämä oli ihan kiva ylimääräinen patikkaretki. Kohta rupean kyhäämään ruokaa illlaksi. Eipä tässä ihmeitä muuten, silti ei tunnu yksinäiseltä, vaikka seurakin kelpaisi. Ostin itselle tulppaaneja ystävänpäivälahjaksi. Kauniita katsella, tosin ilo lyhytaikainen. :D
Vai pitäisi tällaistakin vielä muistaa murehtia. Vilpittömästi voin sanoa, etten tiennyt päivän olevan merkityksellinen myös Suomessa, en viettänyt suhteessakaan ja nyt ajattelin sinkkuna lähteä yksin kahville lauantaiseen tapaani.
Olisin halunnut syödä jotain makeaa, mutta ei ole varaa :D edes suklaapatukkaan. No, kuppia kahvia ja kaurapuuroa, näillä mennään.
2 vaihtoehtoa: joko olen kotona ja en tee ns. mitään tai sitten lähden katsomaan hevikeikkaa kaupunkiin ja kärsin huomenna krapulasta.
nimim. viimeksi yksin vkl melkein vuosi sitten, tämä on taivaallista
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:54"]Olisin halunnut syödä jotain makeaa, mutta ei ole varaa :D edes suklaapatukkaan. No, kuppia kahvia ja kaurapuuroa, näillä mennään.
[/quote]
Voi ei, veisin sinut ystävänpäiväleivokselle jos voisin.
En ole koskaan pitänyt ystävänpäivää mitenkään erityisenä. Ihan normi lauantai, siivoan, laitan ruokaa, käyn ehkä saunassa ja katson telkkaria... Ärsyttää lähinnä tuo kauppojen krääsän tyrkytys. Mulle riittää joulu sellaseks juhlaks, että muistan sukulaisia ja kavereita.
Siivoilin, kävin kaupassa, avasin valkoviinipullon ja istun parvekkeella kynttilöiden valossa lukemassa av: ta. Normaali lauantai itselleni. Olen yksineläjä ja nautin elämästäni näin. Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille sinkuille sekä varatuille!