Kertokaa mitä ruokaa teen tänään! jotain alle tunnissa valmistuvaa.
Niin, yksin viettelen raskaana ystävänpäivää ja ajattelin tehdä oikein hyvää ruokaa ja nautiskella sen jälkeen jotain herkkuja.
Ehdottakaa jotain hyviä ruokia, itselläni ei meinaa oikein tulla mitään mieleen.
Ainoa mitä en halua tehdä on texmex-tyyppinen.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 19:01"]Lasange ja pikasalaatti.
[/quote]siis lasagne, liian hankalia sanoja kirjottaa.
Itse teen tänään broilerinrintaa mozzarella-pinaatti päällysteellä.
Olen marinoinut broilerinrintoja öljy-etikka-valkosipuli-mausteet seoksessa, ja laitan ne uunipellille. Siihen päälle tulee tuoretta mutta voissa kuullotettua pinaattia, ja lopuksi päälle vielä mozzarella. Sitten vaan uuniin, varmaan joku 20-25 minuuttia. Lisänä salaatti.
Paista jauhelihaa, lisää kidneypapuja joukkoon, tabasco chipotlea, smetanaa ja juustoraastetta. Syö nachojen kanssa.
Mä teen nauravia nakkeja muusilla!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:16"]
Paista jauhelihaa, lisää kidneypapuja joukkoon, tabasco chipotlea, smetanaa ja juustoraastetta. Syö nachojen kanssa.
[/quote]
Luepa aloitus vielä kerran.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:16"]Paista jauhelihaa, lisää kidneypapuja joukkoon, tabasco chipotlea, smetanaa ja juustoraastetta. Syö nachojen kanssa.
[/quote]
Vedätkö koko mössön sekaisin juustoineen päivineen? Minulle maistuisi varmaankin, ap tosin ei nimenomaan tex-mexiä halunnut.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:16"]
[/quote]
Luepa aloitus vielä kerran.
[/quote]
En lukenut aloitusta ollenkaan, vain otsikon. No, ensikerralla sitten.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:12"]Itse teen tänään broilerinrintaa mozzarella-pinaatti päällysteellä.
Olen marinoinut broilerinrintoja öljy-etikka-valkosipuli-mausteet seoksessa, ja laitan ne uunipellille. Siihen päälle tulee tuoretta mutta voissa kuullotettua pinaattia, ja lopuksi päälle vielä mozzarella. Sitten vaan uuniin, varmaan joku 20-25 minuuttia. Lisänä salaatti.
[/quote]
Yök, raakaa varmasti.
Lohkoperunoita uunissa ja hae kaupasta lehtipihvi kaveriksi paistettavaksi. Mukaan salaatti, helppoa, nopeaa ja hyvää. Jälkkäriksi teet vaikka suklaamuffinseja.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:16"]Paista jauhelihaa, lisää kidneypapuja joukkoon, tabasco chipotlea, smetanaa ja juustoraastetta. Syö nachojen kanssa.
[/quote]
Vedätkö koko mössön sekaisin juustoineen päivineen? Minulle maistuisi varmaankin, ap tosin ei nimenomaan tex-mexiä halunnut.
[/quote]
Sekaisin vaan! Rakastan tuhtia ja tulista mössöruokaa.
Kiitos ehdotuksista. Hampparit harkinnassa tällä hetkellä... :) ap
http://divaaniblogit.fi/divaaninreseptit/kukkakaalisosekeitto-valkosipuli-yrttipyreella/
Itse teen tätä koska en enää pysty syömään paljoa kerralla, raskaana itsekkin :) rapean patongin kanssa tosi hyvää.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:12"]Itse teen tänään broilerinrintaa mozzarella-pinaatti päällysteellä. Olen marinoinut broilerinrintoja öljy-etikka-valkosipuli-mausteet seoksessa, ja laitan ne uunipellille. Siihen päälle tulee tuoretta mutta voissa kuullotettua pinaattia, ja lopuksi päälle vielä mozzarella. Sitten vaan uuniin, varmaan joku 20-25 minuuttia. Lisänä salaatti. [/quote] Yök, raakaa varmasti.
[/quote]
Niin unohdin sanoa että ne rintapalat on kyllä ihan halkaistu, että kovin paksuisa paloista ei ole kyse :) Muutenkin osaan ihan katsoa onko kypsää, jos ei ole niin pysyy uunissa vähän kauemmin!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:12"]Itse teen tänään broilerinrintaa mozzarella-pinaatti päällysteellä. Olen marinoinut broilerinrintoja öljy-etikka-valkosipuli-mausteet seoksessa, ja laitan ne uunipellille. Siihen päälle tulee tuoretta mutta voissa kuullotettua pinaattia, ja lopuksi päälle vielä mozzarella. Sitten vaan uuniin, varmaan joku 20-25 minuuttia. Lisänä salaatti. [/quote] Yök, raakaa varmasti.
[/quote]
Niin unohdin sanoa että ne rintapalat on kyllä ihan halkaistu, että kovin paksuisa paloista ei ole kyse :) Muutenkin osaan ihan katsoa onko kypsää, jos ei ole niin pysyy uunissa vähän kauemmin!
[/quote]
Suomalaisille lihan pitää olla ylikypsää kengänpohjaa, muuten se on "raakaa".
Lasange ja pikasalaatti.