Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita PAS-piinailijoita paikalla?

Vierailija
14.02.2015 |

Aika kulkee hitaaaaasti ja vertaisjuttuseura kelpaisi :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, kannattaa kokeilla kaksplussan lapsettomuuspalstaa. Sieltä minä löysin piinailuseuraa :) Tällä palstalla tahattomasti lapsettomiin suhtautuminen on ikävää. :( Kaksplussalla on asiallinen keskustelu nimimerkillä. Mutta tsemppiä piinapäiviin, pas:silla minä plussasin elokuussa ja nyt on jo rv 29. Onko sulla mikä pp ja minkä ikäisiä oli alkiot?

Vierailija
2/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta ja vinkistä :)

Alkio oli siirrettäessä viiden päivän ikäinen blastokysti, nyt pp 5-6 (mistä lasketaan?).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja onnea sinulle onnistuneesta siirrosta, hienoa, että raskaus on jo noin pitkällä! :)

Ap

Vierailija
4/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:04"]Kiitos vastauksesta ja vinkistä :)

Alkio oli siirrettäessä viiden päivän ikäinen blastokysti, nyt pp 5-6 (mistä lasketaan?).

Ap
[/quote]

Ne pp:t lasketaan niin että siirrosta seuraava päivä on pp 1 :) Ja minun mielestä alkion iän mukaan ei kannata testailla, vaan tehdä se testi siinä parin viikon päästä siirrosta, noin pp 14. Minulla oli 3 päivän ikäiset alkiot ja pp 14 testiviiva oli vielä hailakka. Jotain pp 16-18 vasta oli kunnon viiva. Kiitos onnitteluista, yksi tyttö on siis tulossa tuosta pas:sista :) t. 2

Vierailija
5/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos selvennyksestä, tänään on siis menossa pp5! Minulle on määrätty verikoekin jo pp10! Olin ajatellut itsekin testailla jo viimeistään edellisenä päivänä verikokeesta...

Heti siirron jälkeen oli todella toiveikas olo, nyt jostain syystä toivo alkaa vähän hiipumaan... kenties jännitys sen aiheuttaa. Siirron jälkeisinä päivinä tunsin pienen pieniä nippailuja alavatsassa ja voi että, ne tekivätkin minut onnelliseksi aina hetkeksi. Viimepäivinä olen ollut myös melko väsynyt, nukkunut parin tunnin päikkäreitä ja siihen normaalit yöunet päälle joka päivä. Toissailtana tuli jokin ihmeen kuvotuskohtaus, joka kesti 1-2 tuntia, minkä jälkeen oksensin (ei yhtään tavanomaista minulle edes krapulassa tai vähän liikaa syöpötelleenä)!

Oliko sinulla mitään oireita ennen plussausta?

Ap

Vierailija
6/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, joillain paikkakunnilla/klinikoilla on veritesti :) Täällä Oulussa (Oys) pitää testata itse, ei ole verikoetta. No verikoe kertoo asian varmasti luotettavasti, odottele vaan rauhassa sinne asti :) Minä olin täysin oireeton ennen plussausta, siksi plussa tuli todella yllätyksenä. Takana oli yksi luomuraskaus (joka meni kesken) josta voimakkaat oireet jo ennen plussaa, siksi ajattelin ettei onnistunut. Opin ettei kannata tuijottaa liikaa oireisiin, joku raskaus tekee niitä jo ennen plussaa ja joku vasta myöhemmillä viikoilla.

Vierailija
7/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, voi kun voisikin unohtaa koko asian ja itsensä tarkkailun muutamaksi päiväksi :) onneksi maanantaina töihin, siellä on vähemmän aikaa itsensä tarkkailuun ;)

Ap

Vierailija
8/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea piinailuun! Olen kuullut että pas tuo monelle useammin lapsen kuin tuoresiirto. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä jossa lapsettomuutta. Omat lapset sain luomusti, mutta toista yritettiin 1v ja toista 2v.

Vierailija
9/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! :) Tuoresiirtoa meille ei olekaan tehty lainkaan IVF-hoidosta seuranneen hyperstimulaation vuoksi. Ei auta kuin toivoa parasta tämän PAS:in suhteen. :)

Kaikki muut pienet oireet, mitä on ilmennyt piinapäivien aikana, voisin hyvin selittää muutenkin, mutta sille en oikein keksi muuta selitystä, kun muutama päivä sitten pikkuhousunsuojassa oli Lutinuksen lisäksi olevinaan hiukan verta, kuin kiinnittymisvuoto... tai sitten vain kiinnittymisyritysvuoto. No niin, pakko keksiä jotain puuhaa nyt viikonlopuksi ja lopettaa tämä miettiminen. :)

Ap