Miten muka perusterve mies voi olla nopeasti uupuva ja haluton?
Ei saa mitään aikaiseksi ja väsyy, vaikka päivää olisi vielä jäljellä.
  Laajasti tutkitut veriarvot ovat kunnossa eikä lääkäri löydä mitään viitettä sairauteen.
   Puhun omasta puolisostani.
Kommentit (31)
Mies valittaa usein iltapäivästä vetämätöntä oloa ja väsymystä. On myös todella usein flunssassa.
  T. Ap
Ei ulkoile eikä harrasta liikuntaa? Sellaisista tulee aika vätyksiä.
Sama. Kaikki kunnossa, mutta en jaksa mitään. Olen aivan lopussa. Luonnollisesti myöskään seksi ei kiinnosta (olen neitsyt).
M28
Niin ruokavalio on kyllä huono.
 Ei syö vihanneksia juurikaan, vaikka teen salaattia. Syö usein pikaruokaa, kun ei jaksa laittaa. Olen vuorotyössä joten en ehdi kokota usein.
  T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies valittaa usein iltapäivästä vetämätöntä oloa ja väsymystä. On myös todella usein flunssassa.
T. Ap
Väärä ravinto todennäköisesti. Pitäisi saada kokeilemaan uutta ruokavaliota. Luultavasti kuukauden-parin vähähiilihydraattinen auttaisi.
Ylipaino? Liian kova kuormitus työssä? Liian vähän vitamiineja ja kivoja urheiluharrastuksia?
Huono ruokavalio, flunssat, vetämättömyys, väsymys, haluttomuus....sinkin puutetta.Se ei varastoidu elimistöön.
Jos mies on niin moukka, että ei edes viitsi syödä terveellisesti, niin kärsiköön.
Psyyke, kokonaisvaltaisuus, unen laatu ymsyms
Kuulostaa mielestäni itse aiheutetuilta "terveysongelmilta" elämän laatu voisi kohentua huomattavasti jos alkaisi syömään terveellisesti, riittävä veden juonti ja liikunta.
  Taustalla voi olla myös masennusta ja stressiä. Nekin voisivat helpottua.
Toinen nainen vie kaikki mehut miehestä.
Uniapnea. Kuorsaa satavarmasti. Lääkäriin
Käy panemassa naisystäväänsä töiden jälkeen.
Mies on homo ja kaapissa olo rasittaa.
Ongelma on se, että häntä itseään ei kiinnosta voida paremmin tai tehdä jotain asian eteen. Et sinä voi häntä parannuttaa, valitettavasti. Tsemppiä.
Onko hän yleensäkään itsensä näköisessä elämässä? Vai ajelehtinut jonkun muun unelmien perässä ansaan johonkin kotileikkiin?
Onko hänellä elämässään jotain nimenomaan hänelle mieluista?
Myös testosteroni.
Miehellä on ikää 39v.
T. Ap