Toivottavasti Sirpa Laamasen synnytys oli pitkä&tuskallinen!
Ja toivottavasti ei saanut mitään kivunlievitystä missään vaiheessa synnyttäessään vankilassa Eerikan sisaruspuolen. Toivon että ajatteli tekosiaan synnytyksen tuskallisimmassa vaiheessa...
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"]Siis onko tämä nyt Eerikan äiti vai äitipuoli? [/quote] Äitipuoli. Äidinhän pitäisi olla "kunnon" ihminen. [/quote] Olen ihmetellyt jo pidempään, miten kyseisen pultsarihuoran pään päälle asetellaan täällä sädekehää. Ihan yhtä kuvottava kuin Tarkkikin, päihteet menevät lapsen hyvinvoinnin edelle. Jos olisi hoitanut asiat 100% hyvin alusta asti, kukaan ei olisi voinut häneltä lasta viedä. Toivonkin, että kyseinen vittupää kärsii elämänsä loppuun saakka ja jossain vaiheessa ymmärtää syyllisyytensä, hänen hengiltä kiduttamistaan vastaan minulla ei olisi mitään.
[/quote]
Vaikka olisikin alkoholisti, siitä on aika pitkä matka siihen että olisi murhaaja. Eikä hän lastaan ollut hylännyt, päinvastoin teki kaikkensa että saisi lapsen takaisin.
[/quote] teki erittäin pahan virheen kun kirjoitti nimen paperiin jolla tarkki sai yksinhuoltajuuden
[/quote]
Tekisikö tasapainoinen äiti niin? Eiköhän tuokin kerro karua kieltä äidin elämänhallinnan puutteesta ja siitä, että ongelmia on ollut. Miksi säännöllistä palkkaa nauttiva, raitis nainen, jonka sosiaaliset suhteet, asumisolosuhteet ja kaikki muutkin asiat ovat kunnossa, tekisi noin? Vai eikö äiti ehkä ollutkaan kaikkea sitä vaan jotain ihan muuta?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:20"]
Miettikää jos/kun lapsi saa selville oikeat vanhempansa :(
[/quote]
Monilla muillakin lapsilla on vastaava tausta,
[/quote]
Monilla muilla? mietipä nyt hetki....
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:32"]
Ei lapsi adoptioon mene. Menee sijoitukseen ja vanhemmat ovat kasvattivanhempia. Tällöin biologiset vanhemmat säilyvät jollain tapaa rlämässä mukana, jos eivät lasta adoptioon anna. Näin lapsi ei voi elää ilman tietoa siitä, kuinka sairaita hänen biologiset vanhemmat ovat. Tapaamisoikeutta ja muuta... :(
[/quote]
En usko että tapaamisoikeutta saavat, lapsihan on syntymästä alkaen ollut muualla.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:31"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:27"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:22"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:53"]Siis onko tämä nyt Eerikan äiti vai äitipuoli? [/quote] Äitipuoli. Äidinhän pitäisi olla "kunnon" ihminen. [/quote] Olen ihmetellyt jo pidempään, miten kyseisen pultsarihuoran pään päälle asetellaan täällä sädekehää. Ihan yhtä kuvottava kuin Tarkkikin, päihteet menevät lapsen hyvinvoinnin edelle. Jos olisi hoitanut asiat 100% hyvin alusta asti, kukaan ei olisi voinut häneltä lasta viedä. Toivonkin, että kyseinen vittupää kärsii elämänsä loppuun saakka ja jossain vaiheessa ymmärtää syyllisyytensä, hänen hengiltä kiduttamistaan vastaan minulla ei olisi mitään. [/quote] Vaikka olisikin alkoholisti, siitä on aika pitkä matka siihen että olisi murhaaja. Eikä hän lastaan ollut hylännyt, päinvastoin teki kaikkensa että saisi lapsen takaisin. [/quote] teki erittäin pahan virheen kun kirjoitti nimen paperiin jolla tarkki sai yksinhuoltajuuden [/quote] Tekisikö tasapainoinen äiti niin? Eiköhän tuokin kerro karua kieltä äidin elämänhallinnan puutteesta ja siitä, että ongelmia on ollut. Miksi säännöllistä palkkaa nauttiva, raitis nainen, jonka sosiaaliset suhteet, asumisolosuhteet ja kaikki muutkin asiat ovat kunnossa, tekisi noin? Vai eikö äiti ehkä ollutkaan kaikkea sitä vaan jotain ihan muuta?
[/quote]
Ei kukaan väitä että hänellä olisi kaikki ollut ihan kunnossa. Mutta tuskin hän kuitenkaan mikään hirviö on, onhan Eerikan isovelikin asunut hänen luonaan koko ajan. Eerikasn huoltajuudesta luopui vapaaehtoisesti mutta painostettuna.
Eikös se ollut jo neljä lasta punkenut vitustaan ulos? Tuskin oli kovinkaan vaikea synnytys.
Jaa nytkö ne on syntyneet ne neloset, joita hän kantoi kolme vuotta, kuten löyhäpäiselle miehelleen uskotteli?
Minkä ikäinen tämä lapsi on nyt? Mä en tiedä miksi mulla tuli heti tämä mieleen, kun luin viime vuoden lopulla, että lapsettomuudesta kärsinyt kansanedustajapari (tai nainen ex-kansanedustaja) oli saanut sijaislapsen ja kun puheista jotenkin paistoi läpi, että sijoitus tulisi ilmeisesti olemaan todellakin pitkäaikainen...
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:45"]Jaa nytkö ne on syntyneet ne neloset, joita hän kantoi kolme vuotta, kuten löyhäpäiselle miehelleen uskotteli?
[/quote]
Onks se niin lihava sit vai miten se mies uskoi? :D Kyllä on sekä idiootteja että mielipuolisia hirviöitä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:46"]
Minkä ikäinen tämä lapsi on nyt? Mä en tiedä miksi mulla tuli heti tämä mieleen, kun luin viime vuoden lopulla, että lapsettomuudesta kärsinyt kansanedustajapari (tai nainen ex-kansanedustaja) oli saanut sijaislapsen ja kun puheista jotenkin paistoi läpi, että sijoitus tulisi ilmeisesti olemaan todellakin pitkäaikainen...
[/quote]
Huhhuh.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:20"]
Miettikää jos/kun lapsi saa selville oikeat vanhempansa :(
[/quote]
Monilla muillakin lapsilla on vastaava tausta, mielestäni tietoa ei tule salata lapselta. Tietenkin pitää miettiä tarkasti missä iässä asiasta kerrotaan. Lapsihan saa viimeistään 18 vuotta täytettyään tiedon vanhemmistaan, parempi kertoa sitä ennen niin asia ei tule sitten täytenä yllätyksenä.