Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden vauvat eiuvät nuku päivisin paljoakaan?

Vierailija
11.09.2006 |

Onkohan siitä jotakin haittaa kehitykselle? Vauva 2kk nukkuu päivässä vain n. 2h. Yöllä sitten n. 10h, mutta pätkissä senkin.

Miten pidentäisin vauvan unia? Herää lähes aina ensimmäisen unisyklin päätteeksi eli 45min jälkeen eikä enää nukahda, vaikka mitä tekisi...

vai onko tää vaan mun kohtalo? Etten mitään kotihommisa voi tehdä enkä omia päikkäreitä nukkua....huoh....

Esikoinenkin vaatii nimittäin osansa..

Vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennätys oli, että 3-viikkoisena valvoi 8-21 nukkumatta ihan yhtään välillä, tissillä mitä torkkui. Yleensä nukkui rattaissa tunnin verran päivässä, joskus kaksi, vaati kuitenkin koko ajan liikettä nukkuakseen. Vaunuissa ei viihtynyt ollenkaan missään vaiheessa. Yöllä nukkui noin 11h.

Olin KAAMEAN väsynyt, kun mieskään ei töiltään ehtinyt isyyslomaa pitää ja teki 13-tuntista päivää, itse en ehtinyt levätä koskaan. Helpotus koetti 8-kuisena, silloin vauva alkoi nukkua itsekseen rattaissa ilman liikettä.

Jotkut vauvat vain ovat tuollaisia, ei ainakaan meillä siitä mitään vahinkoa ole näkynyt. Nyt parivuotiaana saattaa nukkua 4h päikkärit..

Kannattaa hakea apua, jos vain suinkin mahdollista! Minä olin kai liian väsynyt älytäkseni mitään mutta esimerkiksi siivous olisi kannattanut ostaa!! Yritin siivota vauvan kanssa, tehdä kaikki muutkin kotityöt. Siinä uuvuttiin molemmat kun vauva huusi ja minä koetin hommat saada hoidettua. Tyttö kun ei viihtynyt hereillä muualla kuin sylissä..

VOIMIA SINULLE! Todennäköisesti jossain vaiheessa helpottaa mutta nämä viikot ja kuukaudet ovat raskaita.

Vierailija
2/3 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkahteli syönnin aikana ehkä n. 15 minuutiksi silloin tällöin. Vaunuissa nukkui niin kauan kuin vaunut liikkuivat, heti kun pysähtyi, heräsi. Olin itsekin ihan raunio, mutta aikaa myöden helpotti. Ei muuten nukkunut myöhemminkään pitkiä päikkäreitä, lopulta ne jäivät pois alle 3-vuotiaana. Nykyään nukkuu yöt hyvin, mutta ainoastaan 9-10 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä nukkui vaihtelevasti, joskus 12 tunnin unet ja sitten saattoi olla kausia että heräili.

Tykkää vieläkin nukkua pitkään, on nyt 6 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi