Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita ärsyttää ystävänpäivähapatus mm. facessa

Vierailija
14.02.2015 |

Koko facen uutisvirta on yhtä vaaleanpunaista ystävänpäiväpaskaa täynnä. Ihanat ystikset, rakkaat, olen onnekas ja diipadaapa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kyllä. Teennäisempää ei ehkä voi olla.

Ja toinen mikä ärsyttää yhtä paljon on ens kuussa naistenpäivä, kun bimbot kuvittelee että nää 2 päivää on perustettu ihan siksi että sais miehiltä suklaata ja kukkia muulloinkin kuin jouluna ja äitienpäivänä.

Vierailija
2/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.
[/quote]
Yleensä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
4/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.
[/quote]
Yleensä ei pidä paikkaansa.
[/quote] kiitos mielipiteestäsi.

Vierailija
5/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapatus ärsyttää vaikka en facebookissa olekaan.

Vierailija
6/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsytti ennen. Nykyään oon huomannut, että elämässä voi pikkujutuista ärsyyntymättä jättämisen sijaan tehdä kivojakin asioita.

Vierailija
7/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole alentunut liittymään facebookiin joten eipä tuo harmita

Vierailija
8/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä miettiä, että miksi sinua ärsyttää? Eikö sinulla ole sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tunnet olevasi tarpeeksi läheinen? Miksi muiden tunteiden näyttäminen ärsyttää? Monesti syy ärsyyntymiseen löytyy itsestä, eikä niistä muista. Esimerkiksi kateudesta.

Tiedän, että tämä vastaus ei miellytä ja alapeukkua satelee. Mutta ei ärsytä. Itse pidän kyllä enemmän sellaisista toivotuksista, joissa on jotain omaa ja syvällistä. Nämä perus "Hyvää ystävänpäivää!" -jutut nyt vaan ovat aika tylsiä.

Vierailija
9/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Toisaalta mä ärsyynnyn myös niistä, jotka toivottavat joulua tai uuttavuotta, sekä niistä jotka lumisen yön jälkeen kirjoittavat faceen "ulkona on paljon lunta!" tms. Ja sekin ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kirjoittelevat "mulla onkin maailman paras mies rakastan sua ikuisesti kultamusu sydänsydän." Oon ammattiärsyyntyjä.

Vierailija
10/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on tämä sama tyyppi, joka aloittaa aina aiheen "muita joita ärsyttää" ? Sitten vielä toiset pölhöt komppaamassa idiootti aihetta.

Ja jos ärsyttää niin paljon, mikset ole räksyttämässä siellä facessa sen sijaan, että kyselet täällä tukea mitättömille ärsytyksille?

Vierailija
11/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]

Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.

[/quote]

Rakastan joulua, juhannusta, pääsiäistä, itsenäisyyspäivää... kaikkia oikeita juhlimisen arvoisia päiviä. Minulla ei ole ollenkaan paha olla vaikka inhoankin näitä naurettavia americanstyle halloweeneja sun muita!

Vierailija
12/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:14"]

Ärsyttää. Toisaalta mä ärsyynnyn myös niistä, jotka toivottavat joulua tai uuttavuotta, sekä niistä jotka lumisen yön jälkeen kirjoittavat faceen "ulkona on paljon lunta!" tms. Ja sekin ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kirjoittelevat "mulla onkin maailman paras mies rakastan sua ikuisesti kultamusu sydänsydän." Oon ammattiärsyyntyjä.

[/quote]

Joo ai että muakin ärsyttää toi puolisolle lässytys julkisesti facessa! Semmoista kulissimeiinkiä että oksat pois! laittaisivat yksäreitä jos on asiaa, ai niin, mutta ei niitä muut näe ja huomaa miten ihqua niillä on :D

Vierailija
13/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]

[/quote]

Rakastan joulua, juhannusta, pääsiäistä, itsenäisyyspäivää... kaikkia oikeita juhlimisen arvoisia päiviä. Minulla ei ole ollenkaan paha olla vaikka inhoankin näitä naurettavia americanstyle halloweeneja sun muita!
[/quote] ok, hyvä sinulle.

Vierailija
14/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:16"]Kuka on tämä sama tyyppi, joka aloittaa aina aiheen "muita joita ärsyttää" ? Sitten vielä toiset pölhöt komppaamassa idiootti aihetta.

Ja jos ärsyttää niin paljon, mikset ole räksyttämässä siellä facessa sen sijaan, että kyselet täällä tukea mitättömille ärsytyksille?
[/quote]
asennetta.. ;)

Vierailija
15/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En innostu yhtään ystävänpäivästä, voi tietysti johtua siitä etten oikein välitä ystävistäkään... siskolle toivottelin facessa ystävänpäivää mutta miksi toivottaisin kaikille siellä kun ei mulla oikeasti ole edes ystäviä? Kavereita joo on mutta ei mitään korvaamattomia. Olen kai jotenkin outo, kun en edes kaipaa mitään ihmisiä ympärilleni perheeni lisäksi.

Vierailija
16/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juhlimiskulttuuria on Suomessa niin vähän ( paitsi viinanhöyryistä), että juhlapäivät ovat tervetullutta vaihtelua. Niitä voi sitten muokata onanäköisekseen.

Vierailija
17/17 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ärsyttää helvetisti tuo "tykkään tosta ja tosta ja tosta" -uutisvirta. No oikeasti varmaan ärsyttää se etten mä edes voi laittaa mitään ystävänpäivätoivotuksia, kun ei mulla ole jumalauta kavereita edes fb:ssä, ja jos vaan joku sisko tykkäisi niin onhan se jo noloa.