Muita joita ärsyttää ystävänpäivähapatus mm. facessa
Koko facen uutisvirta on yhtä vaaleanpunaista ystävänpäiväpaskaa täynnä. Ihanat ystikset, rakkaat, olen onnekas ja diipadaapa.
Kommentit (17)
Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.
[/quote]
Yleensä ei pidä paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.
[/quote]
Yleensä ei pidä paikkaansa.
[/quote] kiitos mielipiteestäsi.
Hapatus ärsyttää vaikka en facebookissa olekaan.
Minuakin ärsytti ennen. Nykyään oon huomannut, että elämässä voi pikkujutuista ärsyyntymättä jättämisen sijaan tehdä kivojakin asioita.
Mä en ole alentunut liittymään facebookiin joten eipä tuo harmita
Kannattaa ehkä miettiä, että miksi sinua ärsyttää? Eikö sinulla ole sellaisia ihmisiä, joiden kanssa tunnet olevasi tarpeeksi läheinen? Miksi muiden tunteiden näyttäminen ärsyttää? Monesti syy ärsyyntymiseen löytyy itsestä, eikä niistä muista. Esimerkiksi kateudesta.
Tiedän, että tämä vastaus ei miellytä ja alapeukkua satelee. Mutta ei ärsytä. Itse pidän kyllä enemmän sellaisista toivotuksista, joissa on jotain omaa ja syvällistä. Nämä perus "Hyvää ystävänpäivää!" -jutut nyt vaan ovat aika tylsiä.
Ärsyttää. Toisaalta mä ärsyynnyn myös niistä, jotka toivottavat joulua tai uuttavuotta, sekä niistä jotka lumisen yön jälkeen kirjoittavat faceen "ulkona on paljon lunta!" tms. Ja sekin ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kirjoittelevat "mulla onkin maailman paras mies rakastan sua ikuisesti kultamusu sydänsydän." Oon ammattiärsyyntyjä.
Kuka on tämä sama tyyppi, joka aloittaa aina aiheen "muita joita ärsyttää" ? Sitten vielä toiset pölhöt komppaamassa idiootti aihetta.
Ja jos ärsyttää niin paljon, mikset ole räksyttämässä siellä facessa sen sijaan, että kyselet täällä tukea mitättömille ärsytyksille?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]
Yleensä ärsyttää heitä joilla jostain syystä on paha olla tai huonoja kokemuksia juhlapäivistä.
[/quote]
Rakastan joulua, juhannusta, pääsiäistä, itsenäisyyspäivää... kaikkia oikeita juhlimisen arvoisia päiviä. Minulla ei ole ollenkaan paha olla vaikka inhoankin näitä naurettavia americanstyle halloweeneja sun muita!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:14"]
Ärsyttää. Toisaalta mä ärsyynnyn myös niistä, jotka toivottavat joulua tai uuttavuotta, sekä niistä jotka lumisen yön jälkeen kirjoittavat faceen "ulkona on paljon lunta!" tms. Ja sekin ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kirjoittelevat "mulla onkin maailman paras mies rakastan sua ikuisesti kultamusu sydänsydän." Oon ammattiärsyyntyjä.
[/quote]
Joo ai että muakin ärsyttää toi puolisolle lässytys julkisesti facessa! Semmoista kulissimeiinkiä että oksat pois! laittaisivat yksäreitä jos on asiaa, ai niin, mutta ei niitä muut näe ja huomaa miten ihqua niillä on :D
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:05"]
[/quote]
Rakastan joulua, juhannusta, pääsiäistä, itsenäisyyspäivää... kaikkia oikeita juhlimisen arvoisia päiviä. Minulla ei ole ollenkaan paha olla vaikka inhoankin näitä naurettavia americanstyle halloweeneja sun muita!
[/quote] ok, hyvä sinulle.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 10:16"]Kuka on tämä sama tyyppi, joka aloittaa aina aiheen "muita joita ärsyttää" ? Sitten vielä toiset pölhöt komppaamassa idiootti aihetta.
Ja jos ärsyttää niin paljon, mikset ole räksyttämässä siellä facessa sen sijaan, että kyselet täällä tukea mitättömille ärsytyksille?
[/quote]
asennetta.. ;)
En innostu yhtään ystävänpäivästä, voi tietysti johtua siitä etten oikein välitä ystävistäkään... siskolle toivottelin facessa ystävänpäivää mutta miksi toivottaisin kaikille siellä kun ei mulla oikeasti ole edes ystäviä? Kavereita joo on mutta ei mitään korvaamattomia. Olen kai jotenkin outo, kun en edes kaipaa mitään ihmisiä ympärilleni perheeni lisäksi.
Minusta juhlimiskulttuuria on Suomessa niin vähän ( paitsi viinanhöyryistä), että juhlapäivät ovat tervetullutta vaihtelua. Niitä voi sitten muokata onanäköisekseen.
Muakin ärsyttää helvetisti tuo "tykkään tosta ja tosta ja tosta" -uutisvirta. No oikeasti varmaan ärsyttää se etten mä edes voi laittaa mitään ystävänpäivätoivotuksia, kun ei mulla ole jumalauta kavereita edes fb:ssä, ja jos vaan joku sisko tykkäisi niin onhan se jo noloa.
Ärsyttää, kyllä. Teennäisempää ei ehkä voi olla.
Ja toinen mikä ärsyttää yhtä paljon on ens kuussa naistenpäivä, kun bimbot kuvittelee että nää 2 päivää on perustettu ihan siksi että sais miehiltä suklaata ja kukkia muulloinkin kuin jouluna ja äitienpäivänä.