Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele suoristusrautaa.

Vierailija
14.02.2015 |

Vanha meni rikki ja pitäisi ostaa uusi. Suosittele suoristusrautaa joka tehoaa paksuihin hiuksiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ghd ainoa vaihtoehto, vai löytyisikö halvemmallakin yhtä hyvä?
Ap

Vierailija
2/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghd on ihan paras mutta jos ei halua siihen sijoittaa, esim. Remingtonin raudat on mielestäni hyviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remington Sleek & Curl

Vierailija
4/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän ghd:tä, niin omiini kuin asiakkaiden hiuksiin, en voi olla suosittelematta. Olen kuullut paljon hyvää cloud9-merkkisestä muotoiluraudasta, mutta en ole itse testannut.

Babylissillä taitaa olla joku muotoilurauta, joka on malliltaan kuin kartiokiharruspuikko, mutta halkaistuna pystysuunnassa. Sillä voi suoristaa ja kihartaa erinomaisesti, en tosin tiedä missä muualla myydään kuin tukussa.

Vierailija
5/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ghd:n rautoja löytyy useita malleja. Mikä kannattaa ostaa?
Ap

Vierailija
6/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ghd:n edullisin(?) perusmalli on ainakin hyvä, omani taitaa olla nimeltään IV - styler. Ostin sen pari vuotta sitten, en tiedä onko numeroinnissa menty eteenpäin :D

Vierailija
7/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cloud ninen leveämpi rauta toimii paksuihin hiuksiin loistavasti. Sillä saa myös loihdittua kiharatkin :)

Vierailija
8/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braun ei ole hyvä. Ei luista. Ei suorista eikä kiharra.

Vierailija
9/9 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ghd raudat eivät ole enää yhtä hyviä kuin vanhat. Keraamiset levyt kuluvat nopeammin yms vikoja. Suosittelen cloud9 rautaa, jos sinulla on paksu luonnonkihara ota leveä malli muuten normaali malli. 

Itselläni on näitä ensimmäisiä ghd rautoja jotka ovat hyviä, mutta ystävilläni on ihan vuoden pari sisällä ostettuja ja ne ovat nyt jo huonommassa kunnossa kuin minulla.