Olen kyllästynyt ruokkimaan kaikki naapurinkin lapset ja lasten koulukaverit!
Miksi meille pitää aina tulla syömään? Onhan se halvempaa toisille kun meidän perheen rahat menee vieraiden muksujen ruokiin
Kommentit (14)
Älä ruoki? Miksi alistut tuollaiseen?
Rupea tekemään pahaa ruokaa niin eivät tuu enää syömään :D
Paketti näkkileipää ja halvinta levitettä ei vie edes sinua perikatoon.
Vierailija kirjoitti:
Paketti näkkileipää ja halvinta levitettä ei vie edes sinua perikatoon.
Mitä sitten? Ka karat syökööt kotonaan.
Laitat ne lähtemään kotiin ennenkuin teillä on ruoka- aika.
Miksi lapset eivät mene koulun jälkeen kotiin pikaisesti välipalalle, tule sitten teidän luoksenne ja mene ruoka-aikana kotiin syömään? Olen ihan satunnaisesti antanut jonkin hedelmän joskus lapsen kaverille, muuten meillä ei ole tarjoilua. Lapsenakin kun olin kaverilla ja tällä oli ruoka-aika, minä istuin sen aikaa odottamassa hänen huoneessaan ja luin Heppahöperöitä. Kun oli ruoka-aika, menin kotiin syömään. Ilmeisesti tällainen on nykyisin hirveää natsimeininkiä, pitäisi olla joku jatkuva vanukastarjoilu tai nakkipaketteja, kuten on täällä puhuttu.
Minä pistin ruokapaketin saatekirjeellä naapurin lasten mukaan. Eivät ole sen jälkeen jääneet syömään.
Yhtäkään kutsumatonta vierasta kakaraa en ole ruokkinut. Lapsilla on sääntönä, ettei kotiin tule muita ennen kuin olen kotona, siihen mennessä omat ovat syöneet välipalan ja tehneet läksyt. Valmistan iltaruuan ja syönnin jälkeen on kaveriaikaa.
Kuinka paljon niitä ruokittavia vieraita lapsia oikein on?
Ruokaa tehdään vain omalle perheelle. Vieraat kotiin ruoka-aikaan.
Ongelma ratkeaa, kun lakkaat antamasta ruokaa ja kerrot , että ruokapalvelu on teiltä nyt päättynyt, että kotiin syömään mars.