Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt 3v seurustelun jäleen miehen "vanha" perhe on alkanut ahdistaa

Vierailija
13.02.2015 |

Erosta 6v, miehellä 3 lasta jotka kaikki pitävät musta, lasten äiti pitää musta. Kaikki ns. hyvin mut silti ahdistaa :( en ehkä haluakkaan tätä. Meillä ei lapsia eikä yhteistä asuntoa. Eikä oikeastaan mitään muutakaan yhteistä. Mulla ei ole myöskään ystäviä, ja sen vuoksi on alkanut tuntua että nykyiseltä paikkakunnalta on päästävä pois. Eikä mies tietysti voi tulla mukaan, koska lapset.
Siinä se sit iski et mun pitää luopua omista haaveista näiden lasten ja miehen vuoksi, enkä oikeasti enää tiedä haluanko.
Ja vaikka se miehen ex on ok, se on miehen ex. Mistä mä ees tiedän mitä mun mies tuntee tuota naista kohtaan. Ainakin säilyttää tämän lähettämiä rakkauskirjeitä, joten tuskin tunteet kokonaan ovat haihtuneet.
Apua, mitä hittoa mä teen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Opamox.

Vierailija
2/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:35"]Ota Opamox.
[/quote]

Koska lääkkeet tekee onnelliseksi...? Alkuun ehkä, mutta joskushan tämä asia on käsiteltävä.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhekuviot on helvetillisiä! Pakene vielä kun voit ja etsi mies, jolla ei ole takana eroa ja lapsia.

Vierailija
4/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö asu yhdessä?

Vierailija
5/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksulle miehelle lapset tulevat aina ensin. Minunkin miesystävä - ja minä - asetamme aikuiset lapset etusijalle.

Ja tietenkin rakkauskirjeet säilytetään. Ne ovat osa menneisyyttä ja elämäntarinaa. Sinäkin voit olla jonakin päivänä sitä.

Vierailija
6/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin, yhtään jos epäilyttää omat tunteet.. Vaikka mies sinua kuinka rakastaisikin, on vain valitettavan totta, että sinä tulet aina olemaan kakkonen vanhan perheen jälkeen.

Vierailija
7/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen viestisi niin, että ei se vanha perhe ahdista, vaan se paikkakunta ahdistaa. Mietit, valitsetko oman elään vain miehen lapsineen.

Vierailija
8/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:45"]Fiksulle miehelle lapset tulevat aina ensin. Minunkin miesystävä - ja minä - asetamme aikuiset lapset etusijalle.

Ja tietenkin rakkauskirjeet säilytetään. Ne ovat osa menneisyyttä ja elämäntarinaa. Sinäkin voit olla jonakin päivänä sitä.
[/quote]

Tuskin olen. En minä voi ikinä olla niin tärkeä kuin lasten äiti. Olen täällä ettei miehen tarvitse olla yksin.
Emme asu yhdessä, meillä kummallakin on omat osoitteet. Vietämme toki paljon aikaa yhdessä. Mies ei halua nähtävästi koskaan muuttaa yhteen. Haluaisi naimisiin silti, mutta itse taas en näe siinä mitään järkeä.
Ap

Vierailija
9/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:48"]Minä luen viestisi niin, että ei se vanha perhe ahdista, vaan se paikkakunta ahdistaa. Mietit, valitsetko oman elään vain miehen lapsineen.
[/quote]

Myös se lasten äiti ja miehen suhde häneen ahdistaa, itse lapset ei niinkään. Paitsi tietysti siinä mielessä että ne ankkuroivat miehen tänne.
Ap

Vierailija
10/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä uhraa omaa elämääsi miehen ex-perheen takia! Se ei ole sen arvoista. Katkeroituisit vain ajan myötä.

Vierailija
11/12 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota ap..Itsellä myös ollut parikin suhdetta miehen kanssa jolla lapsia ed. Suhteesta mutta jossain vaiheessa ahdistus on kasvanut liian suureksi..uusperhekuvio ei todellakaan sovi kaikille

Vierailija
12/12 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kiitos viesteistänne. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme