Kuka vastaa illanviettoehdotukseen näin?!
Ehdotin erälle ystävälleni, että haluaisiko hän pitää jossain vaiheessa kivan illan, kun hänellä on lapsivapaata yms ja haluaa rentoutua. Ehdotin että saunotaan ja juodaan vaikka skumppaa.
Kaverin vastaus:
"Sitten saunotaan kun sä maksat puolet sähkölaskusta. Eihän taloyhtiössäkään kukaan mene ilmaiseksi vain saunomaan." ja skumppaakaan ei juo kun maha menee sekaisin ja on lopettanut alkoholin käytön.
Ei sitten. :D En minä mitään ilmaissaunaa kärkkynyt, vaan olin ihan vilpittömästi viettämässä aikaa ystävän kanssa. Tiedän kyllä että ko. ihminen on pihi, mutta ihan oikeasti nyt?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:16"]Ehdotin erälle ystävälleni, että haluaisiko hän pitää jossain vaiheessa kivan illan, kun hänellä on lapsivapaata yms ja haluaa rentoutua. Ehdotin että saunotaan ja juodaan vaikka skumppaa.
Kaverin vastaus:
"Sitten saunotaan kun sä maksat puolet sähkölaskusta. Eihän taloyhtiössäkään kukaan mene ilmaiseksi vain saunomaan." ja skumppaakaan ei juo kun maha menee sekaisin ja on lopettanut alkoholin käytön.
Ei sitten. :D En minä mitään ilmaissaunaa kärkkynyt, vaan olin ihan vilpittömästi viettämässä aikaa ystävän kanssa. Tiedän kyllä että ko. ihminen on pihi, mutta ihan oikeasti nyt?
[/quote]Laita sille et mites marttaseuran ompelukerho tapaaminen.
No onpa sulla hyviä ystäviä.... ei mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:18"]
Tajuatko paljon sähkösaunan lämmittäminen maksaa? Saattaa hyvinkin tulla yhdestä saunaillasta 25€:n piikki laskuun.
[/quote]
:D no äläpä jauha p*. Vai oliko läppä?
Sitä on varmaan täällä av:lla neuvottu vastaamaan noin, kun sen hyväksikäyttäjäkaveri taas kutsuu itseään kylään.
Mitä olit tehnyt hänelle aikaisemmin?
Kaverisi on selvästi ottanut nokkiinsa jostain.