Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka vastaa illanviettoehdotukseen näin?!

Vierailija
13.02.2015 |

Ehdotin erälle ystävälleni, että haluaisiko hän pitää jossain vaiheessa kivan illan, kun hänellä on lapsivapaata yms ja haluaa rentoutua. Ehdotin että saunotaan ja juodaan vaikka skumppaa.

Kaverin vastaus:

"Sitten saunotaan kun sä maksat puolet sähkölaskusta. Eihän taloyhtiössäkään kukaan mene ilmaiseksi vain saunomaan." ja skumppaakaan ei juo kun maha menee sekaisin ja on lopettanut alkoholin käytön.

Ei sitten. :D En minä mitään ilmaissaunaa kärkkynyt, vaan olin ihan vilpittömästi viettämässä aikaa ystävän kanssa. Tiedän kyllä että ko. ihminen on pihi, mutta ihan oikeasti nyt?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olit tehnyt hänelle aikaisemmin?
Kaverisi on selvästi ottanut nokkiinsa jostain.

Vierailija
22/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:16"]Ehdotin erälle ystävälleni, että haluaisiko hän pitää jossain vaiheessa kivan illan, kun hänellä on lapsivapaata yms ja haluaa rentoutua. Ehdotin että saunotaan ja juodaan vaikka skumppaa.

Kaverin vastaus:

"Sitten saunotaan kun sä maksat puolet sähkölaskusta. Eihän taloyhtiössäkään kukaan mene ilmaiseksi vain saunomaan." ja skumppaakaan ei juo kun maha menee sekaisin ja on lopettanut alkoholin käytön.

Ei sitten. :D En minä mitään ilmaissaunaa kärkkynyt, vaan olin ihan vilpittömästi viettämässä aikaa ystävän kanssa. Tiedän kyllä että ko. ihminen on pihi, mutta ihan oikeasti nyt?
[/quote]Laita sille et mites marttaseuran ompelukerho tapaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sulla hyviä ystäviä.... ei mulla muuta. 

Vierailija
24/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :D

Vierailija
25/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 22:18"]

Tajuatko paljon sähkösaunan lämmittäminen maksaa? Saattaa hyvinkin tulla yhdestä saunaillasta 25€:n piikki laskuun.

[/quote]

:D no äläpä jauha p*. Vai oliko läppä?

Vierailija
26/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on varmaan täällä av:lla neuvottu vastaamaan noin, kun sen hyväksikäyttäjäkaveri taas kutsuu itseään kylään.