Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissat ovat ihania!

Vierailija
22.01.2015 |

Vai mitä? :3

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on! Omani on tällä hetkellä ihmeissään kun siirsin raapimistelineen makuuhuoneesta olohuoneeseen. Tälläkin hetkellä se kököttää tuolla omassa majassaan ylpeän näköisenä uudesta löydöstään :D

Vierailija
2/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minun kissani on kaikista söpöin ja ihanin naan päällä! Niin söpö kun tuhisee aina sylisäni... :) <3 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa, ap!

Vierailija
4/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ihana kissa söi muikkuja ja oksensi ne räsymatolle.

Vierailija
5/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin puolen vuoden ajan ollut hoidossa sukulaisen kissa. Suunnittelen kissakaappausta. Miten mä voin antaa ton takaisin? Oma kissanikaan tuskin haluaisi luopua kaveristaan. Nukkuvat aina vierekkäin ja välillä painivat niin, että karvatupot vaan lentelee.

Vierailija
6/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :/ Ne ilmeisesti vaistoaa mun allergian ja on aina mun kimpussa vaikka kuinka paljo ois ihmisiä ympärillä.

Vierailija
7/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:46"]

Meidän ihana kissa söi muikkuja ja oksensi ne räsymatolle.

[/quote]

Vittu mikä eläin, olisin heittänyt katin ikkunasta pihalle tuon tempun jälkeen.

Vierailija
8/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:54"]

Ei :/ Ne ilmeisesti vaistoaa mun allergian ja on aina mun kimpussa vaikka kuinka paljo ois ihmisiä ympärillä.

[/quote]

Kissoille pään pois kääntäminen ja katseen laskeminen on ystävällisiä eleitä.

Vierailija
9/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ovat, tasan niin kauan kuin pysyvät omistajansa tontilla.

Vierailija
10/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koira söi kerran omaa kakkaansa ja oksensi matolle..

Olen aina ollut vannoutunut koiraihminen mutta lähiaikoina olen alkanut suunnitella kissan hankintaa. Siinä laumanjatkonahan se menis! Mies vaan kieltää jyrkästi..

Vierailija
11/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:02"]

Meidän koira söi kerran omaa kakkaansa ja oksensi matolle.. Olen aina ollut vannoutunut koiraihminen mutta lähiaikoina olen alkanut suunnitella kissan hankintaa. Siinä laumanjatkonahan se menis! Mies vaan kieltää jyrkästi..

[/quote]

Meillä on koira ja kissoja. Ovat kaikki kavereita keskenään. :)

Mä heräsin viime yönä kakomiseen. Kissa oli vääntänyt niin pahan hajuisen läjän, että meinasi tulla kitekatit ylös.

Vierailija
12/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:54"]

[/quote]

Kissoille pään pois kääntäminen ja katseen laskeminen on ystävällisiä eleitä.
[/quote]
Mutta kun mä en tee niille mitään eleitä.

13/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ovat todella useimmiten. Jotkut tosin ovat jotenkin niin villejä ja arvaamattomia, että tulevat kynsäisemään noin vain ilman mitään syytä, kun vähän liikauttaa kättä.

Tuo minun karvakeräni on aika rauhallinen tapaus, kun on jo aika iäkäs. Nukkuu suurimman osan ajasta isolla tyynyllään, johon uppoaa suloisesti. Mutta välillä innostuu leikkimään jollain pingispallolla tai vastaavalla, ja tulee usein kerjäämään raksuja. Se on sisäkissa, mutta on tosi hyvävoimaisen oloinen ja kiiltäväturkkinen. Mitään ongelmakäyttäytymistä kuten vääriin paikkoihin pissailua ei ole koskaan ollut. Kiissa osaa käyttää raapimislautaa kynsien teroittamiseen, ei koske verhoihin tai huonekalujen kankaisiin. Se tuntuu vaistoavan, kun emännällä on paha olla, ja on silloin koko ajan ihan lähellä. Kissa on niin notkea ja sulavaliikkeinen, että välillä oikein harmittaa, etten voi itse nähdä sitä, se on varmaan usein kaunista katseltavaa.

Kismett

Vierailija
14/14 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken oli ihana nukkua päiväunia kun kaksi kissaa tuli myös nukkumaan <3 ihanan lämpimiä karvapalloja. Siinä kun sitten heräiltiin niin sain rapsutella niitä hereille ja pörinä vain kävi. Elämänlaatuni on parantunut huomattavasti kun hankin kissoja, olen vain niin kissaihminen :3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan