Miten käyttäydyt, jos et saa unta?
Mun mies kääntyilee ylidramaattisesti, sytyttelee valot ja marssii keittiöön, vessaan, tms, tuhisee ja ähkii. Pitää huolen, etten sit nuku minäkään.
Itse jos en saa unta, makaan vaan hiljaa paikallani ja mietin kaikenlaista. Mies ei edes usko, jos kerron, etten saanut nukuttua.
Kommentit (12)
Käännyn toisinpäin eli tyynyt jalkopäähän.
Makaan hiljaa paikallani ja aloitan rentoutusharjoituksen, jossa varpaista alkaen rentoutan kehoni lihakset hitaasti. Yleensä nukahdan ennen kuin ehdin niskaan asti.
Yritän olla mahdollisimman hiljaa ja paikoillani, tai sitten poistun sängystä olohuoneeseen katsomaan telkkaria. En halua pitää puolisoani hereillä vain koska itse en saa unta.
Oho, aikamoinen miesvauva ap sulla puolisona. Kattelis tollasta kyllä päivääkään
Ihana Porvoon helmi taas löydetty kumppaniksi <3
Luen taskulampun valossa tai makaan hiljaa.
Koska ei ole puolisoa samassa sängyssä, laitan lukulampun päälle ja luen kirjaa kunnes silmät alkaa lumpsata. Yleensä en montaa sivua kerkiä etenemään. Unikirjana tietysti joku ei-niin-kiinnostava kirja.
Makaan sinnillä monta tuntia. Joskus katson telkkarista jotain mitä sieltä sattuu tulemaan. Röökille tulee mentyä kun menee hermo maata hereillä. Unettomuus on mulle melkein normaalia. Lääkärien mielestä lääkettä ei saa käyttää joka ilta. Ei se auta kuin valvoa ihan liikaa.
Mitäs sitä yleensä tehdään kun molemmat on unettomia... 😙😋 vink vink. Vois auttaa miestäsi rentoutumaan ja nukkumaan....
Marssin baarikaapille ja alan ryyppää.