Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä ei suostu maksamaan elareita "pimeenä"

Vierailija
13.02.2015 |

Ärsyttää ihan suunnattomasti kun exä ei voi maksaa elareita pimeenä vaikka pyysin.... Nyt ne sit vaikuttaa toimeentulotuen määrään joka ois siis paljon isompi jos ne ei sossussa näkis tota elarihommaa.. Millä mä saan sen painostettua muuttaan tota maksutapaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash vauhdissa, kokeile vaikka töihin menoa?

Vierailija
22/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä siltä niitä mitään toista kertaa vaatis vaikkei oiksaa jossain tiliotteessa ylhäällä! Mistä muualta mä ny si saan vähän extraa kun sitä tarviisin... Aattelin kyllä et jos pokaisin sen joku ilta ja sit uhkaisin käräyttää sen sille muijalleen ni jos vähän vois maksaa enempi ku nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:13"]

No en mä siltä niitä mitään toista kertaa vaatis vaikkei oiksaa jossain tiliotteessa ylhäällä! Mistä muualta mä ny si saan vähän extraa kun sitä tarviisin... Aattelin kyllä et jos pokaisin sen joku ilta ja sit uhkaisin käräyttää sen sille muijalleen ni jos vähän vois maksaa enempi ku nyt!

[/quote]

Tähän repesin ihan täysin. Yh-äiti kehittää kieroa suunnitelmaa! Pakko jollain tasolla sympata tuollaista bitchiä. Olet suloinen!

Vierailija
24/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme pikku pillu taas tehny muksui!?!! Vittu mä jaksa teitä.

Vierailija
25/26 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:18"]

[/quote]

Tähän repesin ihan täysin. Yh-äiti kehittää kieroa suunnitelmaa! Pakko jollain tasolla sympata tuollaista bitchiä. Olet suloinen!

[/quote] Kiitos! Kyllä toi suunnitelma vois okeesti toimii vaik se ehkä kuulostaaki joltain leffajuonelta... :D

Vierailija
26/26 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sä niinkuin tavallaan antaisit exällesi rahasta, mutta et sitten perisikään maksua suoraan palveluista vaan koettaisit lisätä siihen kiristyskuvion. Liikaa kohtia, joissa voisi ansaintalogiikka voi mennä pieleen, minun mielestäni. Välittääkö exäsi lainkaan siitä, että sinä olisit käräyttämässä häntä. Miten hankit todisteet, sana sanaa vastaan on helposti. Mitä jos exäsi lähtee puolestaan kostamaan sinulle jollain vielä pirullisemmalla tavalla, todennäköisimmin iskemällä saamiisi tukiin. Ja jos kiristys ei tehoa, silloinhan et voita mitään. Mutta saathan siinä itsekin... ainakin jännitystä elämääsi.