Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lufthansa?

Vierailija
13.02.2015 |

Onko turvallinen lentoyhtiö, ovatko koneet kuinka vanhoja? Olisiko hyvä vaihtoehto Finnairille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin tän aloituksen miehelleni, joka lentää työssään paljon. Hänen kommenttinsa: ilmaista kaljaa, ruokaa joka lennolla, hyvä jalkatila, lennot ajoissa, nätit lentoemännät, paljon parempi kuin Finnair joka kantilta. Yksi maailman parhaita lentoyhtiöitä muidenkin kuin mieheni mielestä.

Vierailija
2/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finskihän on nykyään ihan ku halpalentoyhtiö mutta kalliilla hinnalla. Lennän itse mielummin Lufthansalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit valita, ota sakemanni.

Vierailija
4/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman kerran Lufthansalla lentänyt eikä oo ollut moitetta. Parempi palvelu kuin Finnairilla. Finnair, kuten joku jo kirjoittikin, on halppisyhtiön konsepti kalliilla hinnalla nykyisin, lisäksi palvelun laatu vaihtelevaa. Osa lentoemännistä suorastaan töykeitä. Sitä oon usein ihmetellyt, että miten yhtiöllä on varaa epäystävälliseen palveluun ja karsittuun konseptiin noilla hinnoilla ja nykyisellä kilpailutilanteella.

Vierailija
5/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansan lentäjät lakkoilevat jatkuvasti. Pari kertaa ollut todella lähellä etten olisi päässyt matkaan lakon vuoksi. Käsittääkseni lakkoilleet ihan tässä viime aikoinakin.

Vierailija
6/6 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kokemuksista, luulen että valitsen sen kun hinta 4oo halvempi kuin Finnairilla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi