Lue keskustelun säännöt.
6 kk
13.02.2015 |
Ilman röökiä ja pettynyt. Sairastan enemmän kuin koskaan ja vitutus 10 joka päivä. Tästäkö ne kaikki nyt hehkuttaa?! Tuntuu, että naamakin on rumentunut ennestään.
Kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla