Voisitko seurustella/olla huonokuuloisen ystävä?
Eli voisitko seurustella tai olla ystävä huonokuuloisen, kuulolaitteita käyttävän henkilön kanssa?
Kommentit (17)
Riippuu miten se kuulo näkyy jokapäiväisessä elämässä. Jos on pienet kuulolaitteet joita ei edes näy paljoa ja selviytyy arjesta normaalisti niin voisin.
En kun en jaksa huutaa tai puhua selkeästi.
Onpa outo kysymys t. suosittu kaveripiirissään ja vakavasti seurusteleva (oli valinnanvaraa) syntymästään saakka lievästi huonokuuloinen, joka välillä käyttää kuulolaitteita
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:14"]En kun en jaksa huutaa tai puhua selkeästi.
[/quote]
Miksi huutaisit tai puhuisit selkeästi? Aika loukkaavaa, alennat sillä toisen pienen vian vuoksi.
Voisin, työskentelenkin huonokuuloisten kanssa. Ei minua vaivaisi vaikka olisi isompikin näkyvä kuulolaite. Siinä se menee kun silmälasit.. Vielä hienompaa jos virrottaisi yhdessä, kuuro ystävä olisi kiva juttu :)
Öö, miksi en? Voisitko itse seurustella jonkun kanssa jolla on iso nenä? Pälvikaljua? Tms?
Minulla on huonokuuloinen ystävä. Aina silloin tällöin joku tulee huomauttamaan, kun puhumme kovaäänisesti. Usein, niin että ihan kuin tahallamme puhuisimme matkoistamme yms. kovaa, niin että kaikki kuulisivat.
Toki, en tosin osaa kuin muutaman viittoman, jos on niin huono kuulo.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 18:15"]Mitä?
[/quote]
Etkö lukea vajakki osaa? Jos on huono kuulo niin se ei keskustelupalstalla tule ilmi. Turhaan pilkkaat huonokuuloisia hakemalla mitä.
Yhdellä parhaista työkavereistani on kuulolaitteet.
Miksi EN voisi? :D