Hyviä netflix-elokuvia?
Sarjat ei kiinnosta. Voi kertoa myös jos on elokuvia joita EI kannata katsoa :) eniten kiinnostaa draamat, trillerit, kauhu.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:51"]Kuulostaa just semmoselta toiminta/räiskintä- leffalta jotka ei kiinnosta. Katoin itse eilen betrayedin, oli ihan ok. Vinyan oli ehkä surkeinta ikinä, pitkäveteinen eikä mitään pointtia/loppuratkaisua..
Ap
[/quote]
Next three days on trilleri, ei juurikaan räiskintään. Oli positiivinen yllätys.
Mun on pakko suositella sarjaa: Jälkiä jättämättä. Ei mikään uusi sarja, itse vasta katsoin siitä 2.kautta.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 17:51"]Kuulostaa just semmoselta toiminta/räiskintä- leffalta jotka ei kiinnosta. Katoin itse eilen betrayedin, oli ihan ok. Vinyan oli ehkä surkeinta ikinä, pitkäveteinen eikä mitään pointtia/loppuratkaisua..
Ap
[/quote]
Gravity ei ole räiskintäleffa vaan hyvin todentuntinen ja hienosti toteutettu. Yksi hyvä on juuri tullut Dallas buyers club.
Isänsä poika oli aika hyvä, sai itkeä moneen kertaan.
Forrest Gump, Pulp Fiction, American beaty, Stand by me
Itsekin ennen käytin torrenteja, mutta valvonta on niin tiukentunut, että en enää riskeeraa. Sain itsekin yhteydenoton muutama vuosi sitten netintarjoaltani, koska isompi elokuvayhtiö oli selvittänyt minun warettaneen yhden uudemman leffan ja asiaa piti selvittää. Se tapaus säikäytti niin, että loppui waretukset. Onneksi ei tullut maksettavaa
Coherence.
Älä googlaa, älä lue mitään siitä etukäteen. Nyt vaan luotat muhun, ja katot sen ja tulet sitten tänne kiittämään mua :)
Kerron vain sen verran, että tyylilaji on trilleri -ei kuitenkaan räiskintää.
Kysynpä tässä samassa ketjussa, jos joku voisi suositella komedioita tai draamojakin. Ei ihan aivottomia tyyliin Bridesmaids vaan vähän tasokkaampia.
Nostetaanpas tätä ketjua jos jollain palstalaisella tulisi vielä hyviä ehdotuksia :)
Vierailija kirjoitti:
Coherence.
Älä googlaa, älä lue mitään siitä etukäteen. Nyt vaan luotat muhun, ja katot sen ja tulet sitten tänne kiittämään mua :)
Kerron vain sen verran, että tyylilaji on trilleri -ei kuitenkaan räiskintää.
En ole alkuperäinen kyselijä, mutta tein niin kuin käskit, ja kiitos siitä että tuhlasin juuri pari tuntia elämästäni sellaisen kuran katsomiseen. En suosittele.
vähän myöhässä, mutta itse suosittelen Vuosi nuoruudestani - elokuvaa. Pääosissa näytteli Winona Ryder, Angelina Jolie ja pari kertaa Jared Leto <3. Leffa oli mielestäni jollakin tapaa psykologinen... Suosittelen katsomaan
expelled
marley and me
huhupuhetta
just go whit it
mr and mrs smith
the bounty hunter
Fundamentals of caring, Netflixin tuottama, todella hauska ja viihdyttävä! Ihan yllätyin.
Siis gravity kuulostaa.. kiitos ehdotuksista, lisää? :)
Ap