Olen surullinen, kun en voi kertoa rakkaalle
ihmiselle että hän on mulle niin tärkeä ja rakas. Hajoan pikkuhiljaa kappaleiksi henkisesti. Hän on niin lähellä mutta samalla niin kaukana. En voi silittää hänen hiuksiaan ja sanoa miten kaunis hän on. En voi halata häntä enkä suudella häntä enkä käpertyä hänen viereensä nukkumaan. Vain unelmissani....
Kommentit (22)
Samankaltainen tilanne mullakin. Olen löytänyt miehen, jota rakastan ja kunnioitan. Joka on minulle aivan täydellinen ja minä hönelle, tunne on molemmin puolinen, mutta me olemne molemmat varattuja tahoillamme emmekä me halua rikkoa perheitämme.
Mun tilanteessa ei ole kyse siitä että hän olisi varattu. Ainakaan mun tietääkseni... 8 ihana kuulla että teillä kävi hyvin. En vaan jaksa omalla kohdallani joka hetki uskoa että kävisi yhtä hyvin. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:33"]Mun tilanteessa ei ole kyse siitä että hän olisi varattu. Ainakaan mun tietääkseni... 8 ihana kuulla että teillä kävi hyvin. En vaan jaksa omalla kohdallani joka hetki uskoa että kävisi yhtä hyvin. Ap
[/quote]
Avaa vähän enemmän tilannetta. Nyt saa sellaisen kuvan, että olet vain pessimistinen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 19:05"]Samankaltainen tilanne mullakin. Olen löytänyt miehen, jota rakastan ja kunnioitan. Joka on minulle aivan täydellinen ja minä hönelle, tunne on molemmin puolinen, mutta me olemne molemmat varattuja tahoillamme emmekä me halua rikkoa perheitämme.
[/quote]
Nostan hattua. Itse announ tunteen viefä, enkä ole katunut.
En uskalla täällä kertoa tuon enempää.. Ei hän kai varattu ole, ei siitä ole kyse. Tilanne on hankala. En tiedä yhtään mitä hän tuntee, enkä halua menettää häntä jos pelästyykin tunteitani jos ei tunne samoin.. Mutta ehkä joskus, toivon niin koko sydämestäni, saisin ainakin kertoa hänelle miten rakas hän mulle on.
Onneks on ees unelmia <3 Ehkä joskus sitten..
Noin minäkin luulin 18 vuotta kunnes pari kuukautta sitten... :)
Mikset? Eikö hän tunne samoin?
T. Samassa tilanteessa oleva
Ei kannattais rakastua varattuihin.
Meillä oli niin hassusti että kumpikin luuli toisen olevan hetero. Molemmat oltiin syvällä kaapissa, minä ''säästin itseäni avioliittoon'' ja toinen iski naisia minkä kerkisi. Onneksi mä sitten uskallin ottaa asian puheeksi ja nyt ollaan yhdessä.
Ei tuo sun tunne helpota ennen kuin kerrot sen hänelle.
Sama tilanne minullakin :( hän vaihtoi minut toiseen
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 21:48"]
En uskalla täällä kertoa tuon enempää.. Ei hän kai varattu ole, ei siitä ole kyse. Tilanne on hankala. En tiedä yhtään mitä hän tuntee, enkä halua menettää häntä jos pelästyykin tunteitani jos ei tunne samoin.. Mutta ehkä joskus, toivon niin koko sydämestäni, saisin ainakin kertoa hänelle miten rakas hän mulle on.
[/quote]
Mistä ihmeestä päättelet että hän olisi tippaakaan kiinnostunut? Miten todennäköistä on ettei hän olisi tehnyt aloitetta jo aikaa sitten jos tuntisi yhtään mitään sinua kohtaan? Kuinka arka tossu se mies on?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:29"]
[/quote]
Mistä ihmeestä päättelet että hän olisi tippaakaan kiinnostunut? Miten todennäköistä on ettei hän olisi tehnyt aloitetta jo aikaa sitten jos tuntisi yhtään mitään sinua kohtaan? Kuinka arka tossu se mies on?
[/quote] Ei hän ole mies... Varmaan hän on yhtä arka kuin minäkin. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
[/quote]
Aha, siis lesbo olet etkä tiedä hänestä, vai mikä se niin vaikea tilanne on missä ei mitään vihiäkään toisen tunteista saa?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
[/quote]
Aha, siis lesbo olet etkä tiedä hänestä, vai mikä se niin vaikea tilanne on missä ei mitään vihiäkään toisen tunteista saa?
[/quote] Juu naisia ollaan kumpikin.
Ihan kuin mun kirjoittama!