Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä rokotustilanteeseen (minulle)

Vierailija
22.11.2021 |

Mun on jo kauan sitten ollut tarkoituksena hakea se ensimmäinen rokote ja kaveri lupasi tulla mukaan, koska mulla on ihan hirveä piikkikammo. Pelkään myös sitä pientä paineen tunnetta ihon alla. Lupasi pitää kädestä kiinni, vaan ei koko vuonna ole löytynyt aikaa, että olisi voinut lähteä matkaan (jaaha). Mua ei haittaa vaikka se ei ite ota, mutta olisi voinut ilmoittaa, jos ei ollut aikeissa edes tulla henkiseksi tueksi.

Huomasin kumminkin että tällä viikolla parina päivänä on walk in eräässä lähellä sijaitsevassa koulussa, ja ajattelin mennä, kun ei edes tarvitse ajanvarausta. Perheenjäsenille en voi kertoa että käyn. Mua stressaa koko jutun ajattelu, mutta oon jo laittanut kännykkään hälytyksen, että muistan hiippailla sinne.

Löytyisikö keltään vinkkejä että pystyisi istumaan siinä penkissä rauhassa? :D En varmaan uskalla pyytää hoitajaa pitämään kädestä kiinni, vähän liian vanha siihen, mutta mitään ideoita miten rauhoittua ennen tuota?

Ja vielä, onko ihmiset oikeasti saanut jotain veritulppia noista? Oon vähän hölmö, en fiksu, enkä tiedä keksiikö ihmiset näitä juttuja vaan pelotellakseen vai onko ne vitsejä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä puhe on rokotteen olevan bioase? Herranjumala! Selittäkää tietäjät.

Vierailija
22/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun pitäisi kertoa perheellesi. He eivät välttämättä halua piikkiproteiinia kehoonsa jota levität 4kk ajan kehostasi.

Tuohan on kätevä tapa rokottaa koko perhe kerralla! Yksi menee rokotukseen ja levittää piikkiproteiinit kaikille muilekin.

Tai olisi jos olisi totta. Ehkä pitäisi sitoa koronaRNA helposti leviävään mutta vaarattomaan nuhakuumevirukseen ja pistää levitykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä puhe on rokotteen olevan bioase? Herranjumala! Selittäkää tietäjät.

Sitä nyt tiedä mitä on, mutta rokotetta ei kannata ottaa, se ei edes auta ja jatkuvasti etenkin nuorilla miehillä sydän ja muita ongelmia enemmän. Kannattaa lukea monilla kielillä uutiset

Kirjoitat puhdasta roskaa.

Vierailija
24/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on piikkikammo mutta en edes miettinyt etten ottaisi rokotetta. Ei tuntunut kuin pieni nipistys.

Mulla ei ole piikkikammoa mutta rokotetta en ota koska se ei suojaa ja liikaa ilmennyt haittavaikutuksia. En myöskään ota siksi että riski koronasta hyvin hyvin olemattoman pieni.

Vierailija
25/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että on piikkikammo. Istut tuoliin ja käännät kasvosi vastakkaisen olkapään suuntaan, etkä katso sitä rokottamista.

Koronarokotus on ollut kaikista kivuttomin rokotus kaikista pistoksista, ei kirvellyt, eikä edes neulan pistos tuntunut pahemmin. Jotkuthan kirvelevät ja sattuvat kunnolla, kun ainetta ruiskutetaan.

Vierailija
26/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että on piikkikammo. Istut tuoliin ja käännät kasvosi vastakkaisen olkapään suuntaan, etkä katso sitä rokottamista.

Koronarokotus on ollut kaikista kivuttomin rokotus kaikista pistoksista, ei kirvellyt, eikä edes neulan pistos tuntunut pahemmin. Jotkuthan kirvelevät ja sattuvat kunnolla, kun ainetta ruiskutetaan.

Sitä ei kannata ihan muista syistä ottaa.

Vierailija
27/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki on se ettet ota rokotusta ollenkaan

Vierailija
28/28 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa on jo poistettu aloitus mitkä ovat lääketieteelliset syyt sille miksi koronarokotusta ei voi ottaa/antaa?

Yritetäänkö tietoa pimittää vai mikä on sensuurin syy?