Kun ne palohälyttimen asentajat tulevat asuntoon?
Kaksio tupakeittiö 40m2. Mihin ne aikovat sen laittaa? Eivät informoi mitenkään ja sieltä sai vain kellonajan, kahden tunnin varoaika. Tuleeko sitten vääriä hälytyksiä kun se soi yhtäkkiä? Ja miksi minulla on sitten 3 hälytintä, mitä teen sille toiselle.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se soisi yhtäkkiä ja aiheuttaisi vääriä hälytyksiä? Jos olet itse asentanut palovaroittimia, ei mikään estä niiden käyttöä edelleen.
Jos se on herkkä toiminnoiltaan? Riippuu myös mihin asentaja tunkee sen väkisin? Omat hälyttimet ei turhaan ole hälyttäneet onneksi.
Meidän asuntoon tuli kaksi, toinen eteiseen ja toinen olohuoneeseen. Jos asunto olisi ollut muutaman neliön pienempi, niin palovaroitin olisi laitettu vain eteiseen. Kyllä ne paikat on etukäteen suunniteltu, ei siinä asukkaiden mielipidettä kysytä.
Asentannee lähelle ulko-ovea, pelastaa ees naapurit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se soisi yhtäkkiä ja aiheuttaisi vääriä hälytyksiä? Jos olet itse asentanut palovaroittimia, ei mikään estä niiden käyttöä edelleen.
Jos se on herkkä toiminnoiltaan? Riippuu myös mihin asentaja tunkee sen väkisin? Omat hälyttimet ei turhaan ole hälyttäneet onneksi.
Meinaatko, että asentajat on niin typeriä, etteivät osaa lukea käyttöohjeita ennen asentamista? Kyllä nämä sijoittelut kuule suunnitellaan etukäteen ja sitten vaan käydään laittamassa hälyttimet kattoon. Väkisin eivät niitä tunge mihinkään.
Tänne asennettiin n. kuukausi sitten, eteiseen. Veivät vanhan pois. Ei ole tullut turhia hälytyksiä.
Miksi asennetaan eikö kotirauha päde
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun on pakollista asentaa osakehuoneistoihin vuodenloppuun mennessä. Ja myös huolehtia että pysyy toiminnassa. Yksi hälytin jokaista alkavaa kuuttakymmentä pinta-ala neliötä kohden.
Se mies kävi jo! Annan nyt raportin. Hänen partaveden haju levisi asuntoon, piti tuulettaa. Ei kestänyt kauaa, mutta oma siivoukseni sitä ennen kesti monta päivää, tavarat kaappiin ja valmisteluja. Ja koko päivä tuntui pyörivän asennuksen ympärillä ja olen kropasta hieman kipeä, en mee yksityiskohtiin siinä ja sen vuoksi myös vähän mietti koska asentaja tulee, tuli arvioitua aikaa myöhemmin. Patteri kestää 10 vuotta. Hälytin laitettiin entisen tilalle samaan kohtaan olohuoneeseen. Kepillä koskettamalla isoa nappia saa vaimennettua sen 15 minuutiksi. t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Se mies kävi jo! Annan nyt raportin. Hänen partaveden haju levisi asuntoon, piti tuulettaa. Ei kestänyt kauaa, mutta oma siivoukseni sitä ennen kesti monta päivää, tavarat kaappiin ja valmisteluja. Ja koko päivä tuntui pyörivän asennuksen ympärillä ja olen kropasta hieman kipeä, en mee yksityiskohtiin siinä ja sen vuoksi myös vähän mietti koska asentaja tulee, tuli arvioitua aikaa myöhemmin. Patteri kestää 10 vuotta. Hälytin laitettiin entisen tilalle samaan kohtaan olohuoneeseen. Kepillä koskettamalla isoa nappia saa vaimennettua sen 15 minuutiksi. t. aloittaja
eikö sulle laitettu ollenkaan eteiseen? Mulla 40 yksiö, mutta tuli vanhan tilalle uusi, joka lähellä ikkunoita ja eteiseen toinen.
Ajattelin runkata juuri ennen kuin tulevat niin että haisee sperma koko kämpässä. Kostoksi siiä että tulevat pilaamaan kotirauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö sulle laitettu ollenkaan eteiseen? Mulla 40 yksiö, mutta tuli vanhan tilalle uusi, joka lähellä ikkunoita ja eteiseen toinen.
Ei. Täällä ei ole eteistä oikeastaan ollenkaan, joku ulosmenosyvennys löytyy. Eteisessä on sähkökaappi pieni ja vesimittari. Makkarissa on hälytin myös. Eteistä lähellä on jääkaappipakastin mutta se on uudehko, kun aiempi hajosi joskus, tosin näyttää aasialaista alkuperää olevalta.
He tietävät tasan tarkkaan mihin se laitetaan. Eivät ottaneet mitään ohjeita vastaan 😆
Vierailija kirjoitti:
Asentannee lähelle ulko-ovea, pelastaa ees naapurit
Ei lähellekään ulko-ovea. Minulle laittoivat kaksiossa olkkarin kattoon lähellä makuuhuoneen ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun on pakollista asentaa osakehuoneistoihin vuodenloppuun mennessä. Ja myös huolehtia että pysyy toiminnassa. Yksi hälytin jokaista alkavaa kuuttakymmentä pinta-ala neliötä kohden.
Myös vuokra-asuntoihin laitettiin. Ei Heka.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuo olisi vähän hankalaa. Olen muuttanut nykyiseen asuntoon kalustetusta asunnosta, joka oli isompi kuin nykyinen asuntoni. Huonekaluja tai kaappeja ei paljon ole, joten asuntoni lattiapinta-ala on melkein täynnä tavaraa, eikä ole mitään paikkaa mihin niitä voisi siirtää. Palovaroitinta ei ole ennestään.
Juu, olen kyllä konmarittanut jo ennen kuin muutin edellisestä asunnosta. Se vain ei paljon auta, kun säilytystilaa ei kerta kaikkiaan ole.
Nyt on paha. Voit joutua pakosta luopumaan roinastasi paloturvallisuuden vuoksi.