Kaverini ei vastannut kun kysyin
Että miten heidän perheessä jaetaan kulut miehen kanssa. Heillä on 2 lasta ja kaveri ollut kotona 3 vuotta eikä halua nyt palata töihin. Taisi suuttua mun kysymykselle, kun ei ole kuukauteen vastannut.
Kommentit (46)
Mä en ymmärrä miks noista asioista ei vois puhua, kyllä me tiedetään läheisten kavereiden kanssa toistemme palkat ja lainat ja kuka perheessä maksaa mitäkin. Ei nyt tietenkään tulis mieleen kaikilta puolitutuilta alkaa kyselemään, mutta hyviltä kavereilta kyllä. Ja itseasiassa just eilen taisin kysellä puolitutultakin miten hänen ammatissaan tienaa...
On kaksi tapaa eli olla vastaamatta tai sanoa että mitä se sulle kuuluu! Kumpi suo loukkaa enemmän?
Itse en kerro henkilökohtaisista asioista kuin äidilleni. Muut saa kylmää pyykkiä jos utelevat.
Minkälainen "kaveri" olet, et kaveri lainkaan. Hänen talousasiansa eivät sinulle kuuluu. Hyvä, ettei vastannut.
Miksi kaverin olisi pitänyt kertoa sulle yhtään mitään?
Yhteiset rahat vaatii luottamusta jota ei valitettavasti kaikilla pareilla ole. Se on tiukka paikka myöntää että haluaa elää toisen elättinä ja loisena!! On varmasti helpompaa loukkaantua ja olla puhumatta kuin myöntää moinen..