Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei helv....mulla on vanhuusjuonteet

Vierailija
13.02.2015 |

Nyt ihan lähiaikoina tullu vanhan ihmisen juonteet!
Kiitti!
Ei sitten voinu kesän yli odottaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli 37-vuotiaanaa ihan muutamassa kuukaudessa. Nyt olen nelikymppinen ja oikein kunnon kurttunaama. Uskomatonta miten se romahdus melkein samannäköisestä kuin 20-vuotiaana kunnon vanhan tantan näköiseksi tapahtui äkkiä ja kuukausissa, kukn olin kuvitellut että se tulisi hiljalleen.

Vierailija
2/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:24"]Mulla tuli 37-vuotiaanaa ihan muutamassa kuukaudessa. Nyt olen nelikymppinen ja oikein kunnon kurttunaama. Uskomatonta miten se romahdus melkein samannäköisestä kuin 20-vuotiaana kunnon vanhan tantan näköiseksi tapahtui äkkiä ja kuukausissa, kukn olin kuvitellut että se tulisi hiljalleen.
[/quote]

Kuis se noin? Stressiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä aion mennä mini faceliftiin parin vuoden päästä, ei mitään synttäribileitä, vaan matka tilkan sairaalaan odottaa.

Vierailija
4/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:25"]Minäpä aion mennä mini faceliftiin parin vuoden päästä, ei mitään synttäribileitä, vaan matka tilkan sairaalaan odottaa.
[/quote]

Kerro mitä se on. Ap

Vierailija
5/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:24"]Mulla tuli 37-vuotiaanaa ihan muutamassa kuukaudessa. Nyt olen nelikymppinen ja oikein kunnon kurttunaama. Uskomatonta miten se romahdus melkein samannäköisestä kuin 20-vuotiaana kunnon vanhan tantan näköiseksi tapahtui äkkiä ja kuukausissa, kukn olin kuvitellut että se tulisi hiljalleen. [/quote] Kuis se noin? Stressiä?

[/quote]

Ei ollut minusta mitään selittävää syytä, se oli ihmeellisintä. Ei ollut erityistä stressiä, ei ongelmia elämässä, ei hiljattain syntynyt lapsia tai mitään. Yhtäkkiä vaan sain seurata kun joka aamu huomasi naamassaan uusia ryppyjä ja dekolteestakin tuli hauras ja pergamenttimainen kuin mummolla. Elintavatkin on opiskeluvuosia lukuun ottamatta olleet aina kohtuulliset ja terveelliset. Perimä kai syyllinen sitten vaan, äitinikin oli "rusina" jo nelikymppisenä.

Vierailija
6/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli despoottiryppy jo kolmekymppisenä.

Vierailija
7/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä nenän- ja suunpielen juonteitako tarkoitatte? Mulla on ollut o teini-ikäisestä lähtien.

Toisaalta, olen lähes rypytön muuten

n 50+

Vierailija
8/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:42"]Niitä nenän- ja suunpielen juonteitako tarkoitatte? Mulla on ollut o teini-ikäisestä lähtien.

Toisaalta, olen lähes rypytön muuten

n 50+
[/quote]

Niin. Nyt on suupielten läheisyydessä kammottavat vekit.
Vanhuus tulee vääjäämättä. Muutoin koen etten ole kovin ryppyinen.

Vierailija
9/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 16:41"]

Mulle tuli despoottiryppy jo kolmekymppisenä.

[/quote]

Tämä on vissiin se otsalal nenän yläpuolella oleva pystyjuonne? Mulle tuli tommonen jo parikymppisenä. Sitten 20-30 v kulmien kohottelemisesta vaakaryppyjä otsalle. Kolmekymppisenä alkoi tulla kaularyppyjä ja juonteet nenästä suuhun. Silmänympärykset ei ihme kyllä ole vielä yhtään rypistyneet nelikymppisenäkään.

Vierailija
10/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyjä ja juonteita tulee kun syö rasvatonta ruokaa.

Vierailija
11/11 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rypytön vieläkin, vaikka ikää on 41 vuotta. Ei ole edes otsajuonteita, hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi