Mistä voin saada kympin tyyliin heti?
Ei ole ketään jolta kysyä lainaan. Olen lähdössä viemään autoa autoliikkeeseen (joka sen ostaa) ja tää kaatuu nyt siihen että mulla ei ole rahaa hakea konttorilta sitä fuckin ilmoitusosa, että saatas paperit tehtyä. Helvetti!!!
Kommentit (43)
Annat naapurille pantiksi jotain kympin lainaa vastaan.
Onko esim. S-tilillä rahaa?
Tai myyt jotain torissa nopeilla kaupoilla edullisesti.
Valetta kjoko juttu.
Sossupummeilla ei olke autoja, kikaan ei osta romuautoja, hullukaan ei myy autoaan kymmenellä prosentilla sen arvosta...
Vierailija kirjoitti:
Siis ilmoitusosahan pitäisi olla sulla itselläsi jossain tallessa, koeta vielä etsiä.
Mutta kun ei ole jos ei ole trafilta tilannut (maksullinen) tekninen osa on maksuton ja yleensä katsastuksessa tulostavat pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin autokauppaan ap on menossa? Ikinä ei ole tarvinnut sitä paperilappua, kun auton on myynyt.
Et tarvitsekaan jos auto on esim. rahoitusyhtiö omistama, silloin heillä on se "paperilappu". Jos auto on itsensä omistama tarvitaan joko "paperilappu" tai Trafin sähköinen varmenne.
Sen paperilapun se autokauppa tulostaa parissa sekunnissa.
Niin tulostaa, jos verkkopankkitunnarit löytyy. Jos ei niin kaupat jäävät tekemättä, ellei ap sitten koeta pyytää ihmisiltä rahaa euro kerrallaan jossain julkisella paikalla. Voisin antaa kympinkin, jos kertoisit mistä on kyse. Tiedän millaisia ongelmia ihmisillä on, jotka ovat ap;n tilanteessa töideni takia. Ei henkkareita, ei pankkitunnuksia, ei rahaa, ei ehkä asuntoakaan.
Mulla on pankkitunnukset mutta ei tunnistautumisominaisuutta. Rahaa ei ole. Siksi oon autoa myymässä. Ajokortti on, mutta se ei vahvaan tunnistautumiseen riitä. Ja asuntokin on. Mitä vielä halusit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ilmoitusosahan pitäisi olla sulla itselläsi jossain tallessa, koeta vielä etsiä.
Mutta kun ei ole jos ei ole trafilta tilannut (maksullinen) tekninen osa on maksuton ja yleensä katsastuksessa tulostavat pyytämättä.
Ei ollu maksuton tääkään... Se löytyy silti, mutta ei auta mua yhtään
No voi peijooni! Koeta tosiaan pummata vaikka euro kerrallaan.
Tai pehmitä autoliikkeen myyjiä antamaan sen kympin. Sähän voit sitten maksaa takaisin.
Kokeile edes👍
Yhden asian kysyisin aloittajalta, ihan hänen sanavalintojensa vuoksi, ei ole pakko vastata, jos et tahdo, mutta mistä päin Suomea olet ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin autokauppaan ap on menossa? Ikinä ei ole tarvinnut sitä paperilappua, kun auton on myynyt.
Et tarvitsekaan jos auto on esim. rahoitusyhtiö omistama, silloin heillä on se "paperilappu". Jos auto on itsensä omistama tarvitaan joko "paperilappu" tai Trafin sähköinen varmenne.
Niin tulostaa, jos verkkopankkitunnarit löytyy. Jos ei niin kaupat jäävät tekemättä, ellei ap sitten koeta pyytää ihmisiltä rahaa euro kerrallaan jossain julkisella paikalla. Voisin antaa kympinkin, jos kertoisit mistä on kyse. Tiedän millaisia ongelmia ihmisillä on, jotka ovat ap;n tilanteessa töideni takia. Ei henkkareita, ei pankkitunnuksia, ei rahaa, ei ehkä asuntoakaan.
Mulla on pankkitunnukset mutta ei tunnistautumisominaisuutta. Rahaa ei ole. Siksi oon autoa myymässä. Ajokortti on, mutta se ei vahvaan tunnistautumiseen riitä. Ja asuntokin on. Mitä vielä halusit tietää?
Tunnistautuminen tapahtuu juuri niillä pankkitunnuksilla. Ei siihen mitään "ominaisuutta" tarvita, pankkitunnukset riittää.
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian kysyisin aloittajalta, ihan hänen sanavalintojensa vuoksi, ei ole pakko vastata, jos et tahdo, mutta mistä päin Suomea olet ?
Mitä se nyt tähän kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Annat naapurille pantiksi jotain kympin lainaa vastaan.
Onko esim. S-tilillä rahaa?
Tai myyt jotain torissa nopeilla kaupoilla edullisesti.
Voi herrajjumala. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu maksuton tääkään... Se löytyy silti, mutta ei auta mua yhtään
Ainakin omaan autoon on maksuton. Vekselivetoisista ei omaa kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistautuminen tapahtuu juuri niillä pankkitunnuksilla. Ei siihen mitään "ominaisuutta" tarvita, pankkitunnukset riittää.
Ja taas... Kai mä nyt tiedän. Verkkopankissa on tunnistautumisominaisuus jota ei saa ilman pankin hyväksymiä henkkareita.
Autoliike saa auton rekisteröityä itselleen vanhanmallisella luovarilla. Ilmoitusosaa tai varmennetta ei tarvita.
Mikä pankki sulla on? En ole rahaa laittamassa, kiinnostaa vaan mikä pankki tarvii tunnusten lisäksi erillisen tunnistautumisominaisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Mikä pankki sulla on? En ole rahaa laittamassa, kiinnostaa vaan mikä pankki tarvii tunnusten lisäksi erillisen tunnistautumisominaisuuden?
Ei mikään. Riittää että on tili pankissa ja verkkopankkitunnukset siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pankki ei ole nähnyt virallista henkkaria, voit käyttää tiliä, mutta et tunnistautua. Käynyt niinkin, kun verkkopankki lukittui ja henkkarit vanhentuneet, konttorilla avasivat vain verkkopankin, Tunnistautumiseen vaativat, että henkkarit voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pop pankki ja uskokaa nyt jo, ei riitä.
Ihme vänkääjiä täällä.
Jos tuntematon pyytäisi minulta kymppiä lainaan niin minulle riittäisi pantiksi jo perus muumimuki. Pantti osoittaa että kysyjä on tosissaan, on tarve ja on toive hoitaa asia kunnolla.
Naapurille koputtelemaan kuppi kourassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pop pankki ja uskokaa nyt jo, ei riitä.
Ihme vänkääjiä täällä.
Minkälaisen vastaanoton kuvittelit saavan, kun vingut rahaongelmista täällä? Kuvittelitko, että kaikki näpyttää sulle samantien ilomielin sen kybän?
Ja sen takia pitää olla pankin hyväksymät henkkarit. Mulla ei ole kun ajokortti. Se ei kelpaa. Autoliike ei jousta.
Kiva kun täällä jaetaan tietoa ja ohjeet vaikka ei tiedetäkään.