APUA! Kun palkkakuittia ei ole (sossu/kela)
Osaako joku sanoa, mitä tässä tilanteessa kuuluu tehdä? Itse en ole saanut laisinkaan palkkakuittia Postilta, missä olin kausitöissä. Onko tukia mahdollista saada ilman, vai pitääkö minun hommata palkkakuittini jostain (tulee olemaan todella vaikeaa)?
Kommentit (14)
Käytätkö Netpostia? Olisiko siellä?
Vai teitkö muualla pimeitä hommia? ja tosiaan, palkkakuitti on HELPPO saada, yksi soitto....
En ole tehnyt pimeitä hommia. Voiskohan joku ystävällisesti linkata mulle sen sivun, mistä ko. nro löytyy, jonne sitten vaan soitan. Itse en sitä etsinnöistä huolimatta onnistunut löytämään.
En käytä Netpostia.
Verkkopankin e-palkka osiosta varmaan löytyy se sinun kuittisi.
Soita vaihteeseen, pyydä yhdistämään palkanlaskentaan.
Vaihde
020 4511 (Ma - Pe 8.00 - 17.00)
Soita vaihteeseen ja kysy numeroa sieltä.
Voitteko soittaa mun puolesta pliis?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:19"]Voitteko soittaa mun puolesta pliis?
[/quote]
Joo tottakai. Odottele rauhassa, niin tilaan sulle palkkakuitin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:19"]Voitteko soittaa mun puolesta pliis?
[/quote]
Voi luoja. Aikuinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:15"]
Vaihde 020 4511 (Ma - Pe 8.00 - 17.00) [/quote]
Kiitos sinulle! En ole ennen vaan joutunut hoitamaan tällaisia asioita, niin ovat mulle ihan vieraita. Nyt asia siis hoidossa ja palkkatodistus tulossa. :) -ap.
Postin palkkakuitit tulevat aina NetPostiin, itse ollessani kausitöissä Itellalla NetPostin käyttöönotto oli pakollista.
Joka tapauksessa palkkakuitin saaminen jälkeenpäin ei ole mitenkään haastavaa, olen saanut pyydettäessä kopiot meiliini seuraavan tai saman päivän aikana.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:15"]
Vaihde 020 4511 (Ma - Pe 8.00 - 17.00) [/quote]
Kiitos sinulle! En ole ennen vaan joutunut hoitamaan tällaisia asioita, niin ovat mulle ihan vieraita. Nyt asia siis hoidossa ja palkkatodistus tulossa. :) -ap.
[/quote]
Miten sä olet koskaan päässyt edes töihin?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:30"]
Miten sä olet koskaan päässyt edes töihin?
[/quote]
Olen itsekin ollut Itellalla kausiapulaisena ja käytännössä melkein jokainen suht täysjärkinen hakija pääsi töihin. Eli kriteerit ei päätä huimaa :D
Kyllä saat palkkakuittisi Postilta ja varmasti vielä aika helpostikin. Ota suoraan yhteyttä palkkahallintoon.