Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni mielestä mulla

Vierailija
13.02.2015 |

ei ole oikeutta lopettaa pillerien ottamista. Lopetin kuitenkin kun haluan lapsen. Mieshän ei ole sisääni laskenut pariin kuukauteen. Kyllä sekin kuulemma lapsen haluaisi,muttei vielä. En ole antanut suuseksiä enkä anaalia, ja nyt loppu pimpsan antaminenkin kunnes suostuu laukeen sisääni. Katotaan kauanko kestää puutteessa. Oon sentään 35v että rupee toi biologisen kellon kilinäkin jo kuuluun...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi löytää jonkun halukkaan ja avoimen nuoren naisen.

Vierailija
2/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan noita lapsia oikeasti haluavia miehiäkin olemassa. Jotkut roikottaa sinne neljän kympin korville löysässä hirressä, että "joskus". Eikä ne oikeasti halua ennen kuin on liian myöhäistä.

Kaikki oikeus sinulla on lopettaa pillerit. Ne on ikäviä hormonipommeja. Mutta kaikki oikeus mkehelläsi on myös käyttää kondomia. Asia ratkaistu:)

Mutta seksillä kiristäminen ja venkoilu? Aika narttumaista käytöstä suoraan sanoen. Ja ajatteles kuinka hyvä tilanne lapsella on syntyä kiristyksen seurauksena, siksi ettei isä jaksanut olla enää ilman. Todellakin vastenmielinen ajatus.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika paska lähtökohta jos täytyy kiristää - ei se lpasen tekeminen kuitenkaan ole yhden ihmisen päätös.

Vierailija
4/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis lpasen ei tarkoita lapasen vaan lapsen... 

Vierailija
5/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni pilleriehkäisy on kokonaan naisen asia. Mieshän voi aina käyttää kondomia. Sitäpaitsi ne pillerit on selvä veritulppariski.

Mutta kiristäminen lapsen saamiseksi on todella alhaista. Kai miehelläsi on oikeus päättää koska haluaa lapsia.

Vierailija
6/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voinko edes tulla raskaaksi,mutta haluaisin lapsen enemmänkuin mitään muuta. Sekoilin alkoholin ja kokkelin kanssa,lähinnä kuitenkin viikonloppuisin,yli kymmenen vuotta. On nekin voinut tuhoja aiheuttaa. Kohta kaksi vuotta ilman kokaa ja viiniä nautin kohtuudella. Mieskin onneksi on alkanut vähentämään juhlimista. Kyllä niissä bileissä seksiä saa,jos haluaa. Mutta ei silläkään enää seiso aineissa. Ikää tulee. Lopetin itse työni enkä enää samalle alalle halua. Joten elämä on muutenkin aika tyhjää, kaveritkin jäänyt. Aikoinani olin narttu,toivottavasti en enää. Semmoista elämää,toivon että lapsi muuttaisi kaiken paremmaksi.

Vierailija
7/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:53"]En tiedä voinko edes tulla raskaaksi,mutta haluaisin lapsen enemmänkuin mitään muuta. Sekoilin alkoholin ja kokkelin kanssa,lähinnä kuitenkin viikonloppuisin,yli kymmenen vuotta. On nekin voinut tuhoja aiheuttaa. Kohta kaksi vuotta ilman kokaa ja viiniä nautin kohtuudella. Mieskin onneksi on alkanut vähentämään juhlimista. Kyllä niissä bileissä seksiä saa,jos haluaa. Mutta ei silläkään enää seiso aineissa. Ikää tulee. Lopetin itse työni enkä enää samalle alalle halua. Joten elämä on muutenkin aika tyhjää, kaveritkin jäänyt. Aikoinani olin narttu,toivottavasti en enää. Semmoista elämää,toivon että lapsi muuttaisi kaiken paremmaksi.
[/quote]

Hei, ei se muuta. Ja pienelle lapselle muuten aika taakka. Syntyä korjaamaan äidin elämä. Aivan teini meininki teillä vielä 35 vuotiaana. Älä tee lasta.

Vierailija
8/8 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan komppaan tota kasia. 

Ensin elämä järjestykseen, sitten lapsi. Ei toisin päin. Sulla on aikuistumaton mies, ei työtä ja elämä tyhjää. Ja haluat lapsen. ugh. Pahalta kuulostaa. 
Jos mies elää ihan eri elämää kuin mitä sinä haluat (kokkeli bilehile jne), et sille voi mitään. Jos haluat perhe-elämää et sitä häneltä varmaan saa. Joskus muuten hyvät suhteet menevät karille juuri siksi, että on näitä ylitsepääsemättömiä eroja siinä, mitä elämältä haluaa. Ei ole kivaa, mutat se, että pakotat miehesi on vielä paljon pahempi tilanne. 
Hanki ensin sille omalle elämälle sisältö. Lenkille nyt ihan ekaksi. Pää selkenee lenkkeillessä ja mietit aktiivisesti 2-3v plänin omalle elämällesi. Ja ala puurtaa. Jos olet nyt vaan notkuilu ja "elämä on tyhjää" tilassa on todennäköistä että sinulla ei riitä paukut vauva-aikaan. Ihan oikeast.
Tähän pläniin kuuluu keino tulla toimeen. Harvassa maassa voi olla "elämäni on tyhjää ja tylsää, en tee mitään" ilman että joutuu kadulle. Tuolla pohjalla ei ole vastuullista lisääntyä.
Positiivista on se, että uutta suuntaa etsiessä (koulutus? uusi duuni?) tapaat uusia ihmisiä ja saatat löytää sen perhettä etsivän miehen. 

Jos mies ei halua perhettä ja sinä haluat: lusikat jakoon.