Äitipuoli tukisti tyttöäni, tukistin takaisin, teki minusta rikosilmoituksen
Olen ollut kiltti ja mukava ex-miehen uutta naisystävää kohtaan. Hän on hyvin tympeä ihminen ja tiuskii minulle kaikesta. Olen jättänyt sen omaan arvoonsa.
Tässä taannoin tyttäreni valitti niskakipua, hän on 5v. Hän kutitteli niskaansa katsoessaan piirrettyjä ja sanoi, että sattuu niskaan. Hän tuli samana päivänä isänsä luota kotiin, näkee isäänsä kahdesti viikossa. Kyselin tytöltä onko hän nukkunut huonossa asennossa, ei ollut. Meni vähän vaikeaksi ja hiljaiseksi, kun katsoin niskaa. Tytöllä on pitkät hiukset ja ne olivat auki. Niskasta puuttui jumalaton kasa hiuksia, sanoisin että kananmunan kokoinen alue oli kynitty. Tyttö sanoi, että vahingossa kaatoi maitoa pöydälle ja "Anne" otti kiinni hiuksista. Oli tapahtunut aamulla. Isänsä oli lohduttanut ja pitänyt tyttöä sylissä, muttei kuulemma sanonut "Annelle" mitään. Ainakin tytöllä on ollut joku turvanaan..
Asiaan. Pillastuin asiasta niin paljon, etten eläessäni ole tuntenut niin suurta vihaa ketään kohtaan. Me emme exän kanssa IKINÄ ole kurittaneet tyttöä fyysisesti; hänelle riittää pelkkä äänenkorotus.
Tyttö oli seuraavalla viikolla menossa isälleen, tämä tukistaminen tapahtui kun oli isällään viikonlopun. Vein tapani mukaan tyttöä isälleen, "Anne" avasi oven taas tympiintyneenä. Käskin tyttöä juosta halaamaan isäänsä ja viemään isälleen askartelemansa nimipäiväkortin. Jäin ovensuuhun "Annen" kanssa ja tartuin häntä niskavilloista kiinni oikein kunnolla. Sanoin, että jos vielä toistamiseen koskee tyttäreeni sormenpäälläkään, revin häneltä koko päänahan irti.
Poliisi soitti äsken. Ei muuta kuin kuulusteluihin pahoinpitelystä. Minulla on kuvamateriaalia tytön niskasta ja niskassa on edelleen tämä kynitty alue, eihän siihen hiukset kahdessa viikossa takaisin kasva.
Tiedän, että ylireagoin. En vaan kestänyt tilannetta. Olenko minä tässä nyt se hirviö?
Kommentit (74)
Jos tämä on totta niin teit ihan oikein, en mäkään antais jonkun random naisen tukistella mun lasta, varsinkaan sen takia että lapsi olisi kaatanut vahingossa jotain! Ehkä sun olis kannattanut tehdä itse se rikosilmoitus? Ties millainen hullu se nainen on kun tuollaista tekee
Saat syytteen pahoinpitelystä ja sakot. Nosta syyte lapsen pahoinpitelystä. Minä olisi varmaan huitassut ämmältä hampaat kurkkuun.
Olisin tehnyt rikosilmoituksen äitipuolesta (siis jo ennen kuin olisi häntä tukistanut kostoksi).
Aaaaah...uusioperheiden auvoista ihanuutta!!!!
Väkivalta on väärin AINA. Sekä äitipuolen väkivalta tytärtäsi kohtaan että sinun väkivaltasi äitipuolta kohtaan.
Sinun olisi kuulunut tehdä rikosilmoitus eikä toimia niin, että nyt on itsestäsi tehty rikosilmoitus.
Huh, ymmärrän sinua täysin! Raivostuttaa pelkkä ajatus että joku repisi omaa lasta hiuksista.
Ex-miehen uusi naisystävä = äitipuoli????
Tee lapsesi puolesta rikosilmoitus..huoltajuutta voit anoa itsellesi exäsi väkivaltaisen puolison takia..
mikset tehnyt itse rikosilmoitusta? Itse ei kannata ikinä alentua tollasten tasolle, koska siitä seuraa vain itselleenkin ongelmia. Poliisit tuskin kuuntelevat sitä tai pitävät lieventävänä asianhaarana että naikkonen on tukistanut tyttöäsi.
Teet nyt sen rikosilmoituksen. Kumma logiikka äitipuolella; kun aikuista tukistetaan se on rikos, ja kun lasta tukistetaan,se on kasvatusta. Vaikka lapsi on vieläpä se, joka on täysin puolustuskyvytön ja aikuisten armoilla.
Ota myös asia puheeksi exän kanssa, että miten voi antaa naisensa _pahoinpidellä_ yhteistä tytärtänne, siis selvästi mies ei itse kuitenkaan tätä samaa "kasvatus"käsitystä jaa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:01"]
Ex-miehen uusi naisystävä = äitipuoli????
[/quote]
Joo. Katsos joskus ihmiset eroaa ja sitten sinun exäsi löytää uuden. Se on sinulle ex-miehen uusi naisystävä, mutta sinun ja exäsi yhteisen lapsen äitipuoli. Nyt menet liimaamaan hymynaaman ilovihkoosi ja kertomaan huoltajallesi, että opit tämään jännyyden.
Tästä tukistamisesta on nyt vajaa viikko tosiaan. Yritin miettiä asiaa äitipuolen kannalta, miksi suuttui niin että tukisti lasta. No enpä ymmärtänyt miksi. Ajattelin, että asiasta puhutaan ennenkuin sotken poliisit tähän. Sitten itselläni kilahti se ainainainen tiuskiminen ja menetin tilanteen hallinnan. Teen juuri nettirikosilmoitusta.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:59"]
Väkivalta on väärin AINA. Sekä äitipuolen väkivalta tytärtäsi kohtaan että sinun väkivaltasi äitipuolta kohtaan.
Sinun olisi kuulunut tehdä rikosilmoitus eikä toimia niin, että nyt on itsestäsi tehty rikosilmoitus.
[/quote]
Joskus väkivalta on ihan oikein. Kuten tässä ap teki ihan oikein -eivät nuo kusipäät opi kuin fyysisen kivun kautta.
[/quote]
Totta kai väkivälta on aina väärin. Ainoa hirviö tässä on kuitenkin puolustuskyvytöntä lasta pahoinpidellyt. Ap, tee rikosilmoitus äitipuolena ja lastensuojeluilmoitus lapsestasi. Vaadi yksinhuoltajuus ja suojele lastasi!
Ai kun jännää, kai saamme kuulla miten tarina jatkuu. Voitkohan enää todistaa mitenkään että Äitipuoli repi ne hiukset ... Kun kerran itse oot antanut todisteen omasta väkivaltaisuudestasi. Varsinkin jos ex-mies ei todista uutta naisystäväänsä vastaan. Olisi ehkä kannattanut miettiä muutama siirto eteenpäin.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Totta kai väkivälta on aina väärin. Ainoa hirviö tässä on kuitenkin puolustuskyvytöntä lasta pahoinpidellyt. Ap, tee rikosilmoitus äitipuolena ja lastensuojeluilmoitus lapsestasi. Vaadi yksinhuoltajuus ja suojele lastasi!
[/quote]
siis äitipuolesta
Mä en nyt oikein osta tätä juttua. Hienosti oot saanu tuosta Eerikan jutusta vaikutteita trolliin. Ei vaan jotenkin kuitenkaan ole oikein uskottavaa tuo dialogi.
Toivottavasti "Anne" lukee tätä palstaa :-)
Anteeksi, siis tukistamisesta poliisin soittoon on kaksi viikkoa.
ap
Mun mielestä teit ihan oikein vaikka lakia katsoessa se on väärin. Mutta niin on äitipuolen tekokin. Asiaa ehkä auttaisi että olisit tehnyt lapseen kohdistuneesta pahoinpitelystä silloin rikosilmoituksen.