Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuoli tukisti tyttöäni, tukistin takaisin, teki minusta rikosilmoituksen

Vierailija
13.02.2015 |

Olen ollut kiltti ja mukava ex-miehen uutta naisystävää kohtaan. Hän on hyvin tympeä ihminen ja tiuskii minulle kaikesta. Olen jättänyt sen omaan arvoonsa. 

Tässä taannoin tyttäreni valitti niskakipua, hän on 5v. Hän kutitteli niskaansa katsoessaan piirrettyjä ja sanoi, että sattuu niskaan. Hän tuli samana päivänä isänsä luota kotiin, näkee isäänsä kahdesti viikossa. Kyselin tytöltä onko hän nukkunut huonossa asennossa, ei ollut. Meni vähän vaikeaksi ja hiljaiseksi, kun katsoin niskaa. Tytöllä on pitkät hiukset ja ne olivat auki. Niskasta puuttui jumalaton kasa hiuksia, sanoisin että kananmunan kokoinen alue oli kynitty. Tyttö sanoi, että vahingossa kaatoi maitoa pöydälle ja "Anne" otti kiinni hiuksista. Oli tapahtunut aamulla. Isänsä oli lohduttanut ja pitänyt tyttöä sylissä, muttei kuulemma sanonut "Annelle" mitään. Ainakin tytöllä on ollut joku turvanaan..

Asiaan. Pillastuin asiasta niin paljon, etten eläessäni ole tuntenut niin suurta vihaa ketään kohtaan. Me emme exän kanssa IKINÄ ole kurittaneet tyttöä fyysisesti; hänelle riittää pelkkä äänenkorotus. 

Tyttö oli seuraavalla viikolla menossa isälleen, tämä tukistaminen tapahtui kun oli isällään viikonlopun. Vein tapani mukaan tyttöä isälleen, "Anne" avasi oven taas tympiintyneenä. Käskin tyttöä juosta halaamaan isäänsä ja viemään isälleen askartelemansa nimipäiväkortin. Jäin ovensuuhun "Annen" kanssa ja tartuin häntä niskavilloista kiinni oikein kunnolla. Sanoin, että jos vielä toistamiseen koskee tyttäreeni sormenpäälläkään, revin häneltä koko päänahan irti.

Poliisi soitti äsken. Ei muuta kuin kuulusteluihin pahoinpitelystä. Minulla on kuvamateriaalia tytön niskasta ja niskassa on edelleen tämä kynitty alue, eihän siihen hiukset kahdessa viikossa takaisin kasva.

Tiedän, että ylireagoin. En vaan kestänyt tilannetta. Olenko minä tässä nyt se hirviö?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaksinaismoralismi taas huipussaan, aikuinen "saa" tukistaa lasta, mutta itse tekee rikosilmoituksen. Ap, tee rikosilmoitus. Ois "Annella" peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
22/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita luva siitä tytön takaraivosta, vaikka aijaa.com.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala. Anteeks, mutta mua naurattaa.

Vierailija
24/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:59"]

Väkivalta on väärin AINA. Sekä äitipuolen väkivalta tytärtäsi kohtaan että sinun väkivaltasi äitipuolta kohtaan.

Sinun olisi kuulunut tehdä rikosilmoitus eikä toimia niin, että nyt on itsestäsi tehty rikosilmoitus.

[/quote]

Ihme periaatteita, että väkivalta muka on aina väärin. Jos minun kimppuuni käydään kadulla, totta kai puolustaudun väkivallalla. Ei sellaista periaatetta voi olla, että väkivalta on aina väärin.

Vierailija
25/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai käytit lapsen lääkärissä heti kun huomasit tukistamisen jäljet?

Vierailija
26/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 11:59"]

Väkivalta on väärin AINA. Sekä äitipuolen väkivalta tytärtäsi kohtaan että sinun väkivaltasi äitipuolta kohtaan.

Sinun olisi kuulunut tehdä rikosilmoitus eikä toimia niin, että nyt on itsestäsi tehty rikosilmoitus.

[/quote]

Ihme periaatteita, että väkivalta muka on aina väärin. Jos minun kimppuuni käydään kadulla, totta kai puolustaudun väkivallalla. Ei sellaista periaatetta voi olla, että väkivalta on aina väärin.

[/quote]

Ei se ole väkivaltaa vaan itsepuolustusta. 

Vierailija
27/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sille luuskalle. Sai kirjaimellisesti tuntea nahoissaan saman mitä teki tytölle.

Vierailija
28/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat kuulusteluissa mainita että kun sait selville että aikuinen ihminen on käyttäytynyt väkivaltaisesti pientä lastasi kohtaa, niin tämän aikuisen kohdatessasi "kilahti päässä" ja "jouduit mielentilaan jossa et voinut enää mieltäsi malttaa."

Vierailija
29/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:01"]

Ex-miehen uusi naisystävä = äitipuoli????

[/quote]

Joo. Katsos joskus ihmiset eroaa ja sitten sinun exäsi löytää uuden. Se on sinulle ex-miehen uusi naisystävä, mutta sinun ja exäsi yhteisen lapsen äitipuoli. Nyt menet liimaamaan hymynaaman ilovihkoosi ja kertomaan huoltajallesi, että opit tämään jännyyden.

[/quote]

Huoltajalleni???? No, minun tuttavapiirissäni kukaan ei käytä äiti- tai isäpuolinimityksiä tuollaisissa tilanteissa. Eri juttu jos toinen vanhempi on kuollut ja toinen on uudelleen naimisissa.  Tämä oli minulle ihan uutta tietoa että exän naisystävä voi olla äitipuoli. Missä vaiheessa naisystävästä tulee äitipuoli, jo ensitreffeillä? Vai missä suhteen vaiheessa muututaan äitipuoliksi?

No, eipä ole tarvetta millekään nimityksille, lapsillani on äiti ja isä joilla ei ole mies- tai naisystäviä vaan ihan toisensa.

Vierailija
30/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu.

Vierailija
31/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämän takia en koskaan ota uutta miestä ennen kuin lapseni ovat täysi-ikäisiä. Oksettavat draamat aikuisilla ihmisillä, lasten kustannuksella

Vierailija
32/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovaa on äitipuoli tukistanut (pikemminkin repinyt ja retuuttanut oikein kunnolla), jos on tuollainen tukko hiuksia lähtenyt päästä. Hyi.

Vierailija
33/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hirviö, tunteesi on normaali mutta olisitpa jättänyt teon (tukistamisen) tekemättä. Myönnät sen yms.ja sitten menette viranomaisten kanssa itse pääasiaan eli siihen mitä äitipuoli on tehnyt. Nyt on tärkeää että tytär tapaisi isäänsä muualla kuin äitipuolen kotona. Onhan se isänkin koti, mutta lasta ei voi lähettää väkivaltaiselle aikuiselle. Tuskin jää tukistaminen yhteen kertaan, ja voisi olettaa äitipuolen harrastavan henkistä väkivaltaa jo pidemmän aikaa.

Miksi viet tyttöä sinne? Nyt suojelet lastasi, sillä ilmeisesti lapsen isäkään ei siihen ole pystynyt.

Ole asiallinen ja varma koko prosessin ajan (äitipuolesta rikosilmoitus, tutkintapyyntö yms.) näin pystyt olemaan lapsesi puolella ja näyttää hänelle että on aikuisia joihin voi luottaa. Että lapsen lähipiirissä on myös aikuisia jotka pärjäävät silloinkin kun tulee ikäviä hetkiä, sotkuja, melua, exiä, nyxiä yms.

Vierailija
34/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu on niin provo kuin vain voi provo olla...

Vierailija
35/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä nyt nähdään sitten, mitä tuo "pikku tukistaminen" jota valitettavan moni käyttää kasvatuskeinona, on sitten aikuiselle tehtynä: Pahoinpitely.

Että tätä sopii nyt miettiä jokaikisen, joka käyttää mitään väkivaltaisia otteita kasvatuksessaan.

Vierailija
36/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:51"]

Tämä juttu on niin provo kuin vain voi provo olla...

[/quote]

Ole hiljaa ja mee pois täältä!!!!!!!!!

Vierailija
37/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap, kieltäisin tukistaneeni tuota äitipuolta. 

Vierailija
38/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP teit oikein. Äläkä huoli, ei Suomessa tule pahoinpitelystä mitään todellisia seurauksia.

Vierailija
39/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa olisi ollut rikosilmoitus ja sen jälkeen yksinhuoltajuuden vaatiminen ja valvotut tapaamiset isälle tai uusi naisystävä ainakin pois asunnosta, kun lapsi on isänsä luona. Viime aikaisten tapahtumien valossa olisit saanut kaikki vaatimukset läpi.

Vierailija
40/74 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 12:04"]

Tee lapsesi puolesta rikosilmoitus..huoltajuutta voit anoa itsellesi exäsi väkivaltaisen puolison takia..

[/quote]

Todella uskottavat perusteet huoltajuuden anomiselle; exän väkivaltainen puoliso (todistajia ei ole?), kun itse on syytetyn penkillä pahoinpitelystä, eli osoittanut väkivaltaisia piirteitä.

Miten edes todistat, että pahoinpitelit tämän toisen naisen lapsen tukistamisesta johtuen? Jos toinen sanookin sinun tehneen sen mustasukkaisuudesta tms. Selittelyt tuskin siis toimii lieventävänä asianhaarana.

Ja todennäköisesti toinen nainen ei saa syytettä lapsesi pahoinpitelystä, jos ex-miehesi ei todista häntä vastaan.

Ei ollut ihan loppuun asti mietittyä toimintaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi