~~~CLOMISTIT vk37~~~
[size=4][color=EE1289]Kuumeilevat clomistit
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]LiisaM [size=2][color=#000000]Ikä 38v. Meillä on yksi clomialkuinen lapsi -04. Toisen yritys ja clomit aloitettu 08/2005. Parissa kierrossa on ollut myös Pregnyl muniksen irroittamiseksi.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Hanna [size=2][color=#000000]Itse olen 23v. ja mieheni 30v. Yritys aloitettu 06/04 ja clomit aloitettu 01/06. Välissä kolmen kierron tauko. Ensimmäinen lapsi toiveissa.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Irmeli72 [size=2][color=#000000]Terolutit käyttöön 04/06. Kotona on jo kaksi suloistakin suloisempaa clomi poikaa (6 ja 3,5v.) ja kolmatta toivotaan kovasti. Clomit käyttöön 07/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]omppu03 [size=2][color=#000000]Oma ikä ja miehen myös hieman yli 30v. kolme lasta ennestään jotka saaneet alkunsa luomuna. Neljättä yritetty 09/05 lähtien, pco todettu 12/05. Clomit käyttöön 12/05
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Sätky [size=2][color=#000000]Ikä 31v. Yritys aloitettu 06/05, clomit 03/06 (+luget 01/06). Ennestään yksi clomi-lapsi, syntynyt 12/03 jouluaattona.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Kaipuu [size=2][color=#000000]Ikä 40+. Clomit aloitettu 16.2.06. Myös aiemmin ollut käytössä vuosia sitten. Vauvaa toivottu enemmän ja vähemmän alkuvuodesta 1994 asti. Ennestään kaksi aikuista lasta. Terolutien avustuksella alkunsa saaneet. Tauolla clomeista.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]pömppö79 [size=2][color=#000000]Minä ja miehemme vm. 79, yksi lapsi entuudestaan -03, pikkukakkosta yritetty 04/04 -> (välissä kaksi km).
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Henkaripuustin [size=2][color=#000000]22-vuotias ensimmäistä kovasti halaja nainen ja mies löytyy vm-81. Ehkäisy jätetty 12/04 ja tähän reiluun vuoteen mahtuu yksi keskenmeno 2/06 RV 9+3.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]SaaraMatias [size=2][color=#000000]Elikkäs olen 28v. mies 32v ja yksi poika 05/05(clomiraskaus). Pco on todettu 10/03. Clomit aloitettu 04/06. Pikkukakkosta kuumeillaan.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Senniina [size=2][color=#000000]37v. mies 32v. mulla 12/99 syntynyt poika 1.clomikierrosta. Miehellä ennestään 2 lasta. Viimeiset pillerit olen syönyt -93. Yritys aloitettu syksyllä 05. Clomit aloitettu 01/06. Vikaa ei ole löydetty. Päässä varmaan=)
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]RuuPikkuinen [size=2][color=#000000]Olen vm78 mies vm76, yritys aloitettu 01/06. Kierrot huitelevat hurjissa lukemissa ilman proveraa. Clomit aloitettu 05/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]niad [size=2][color=#000000]28v, mies 29v. Kaksi clomilasta, poika 8/03 ja tyttö 9/05, tärpänneet molemmat ekasta kierrosta!
Kierrot aina olleet pitkiä, lievä pco, clomit aloitettu 06/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Levinia [size=2][color=#000000]vm69, neljän tytön äiti ulkomailta! Yritys aloitettu viitosesta 2/06; jonka jälkeen tuulimuna ja km. Clomeja söin kierron verran huhti-toukokuussa ennen +. Uutta alkua yritetään kesän jälkeen eli syyskuun puolesta välistä!!
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Meri05 [size=2][color=#000000]Mulla on ilmeisesti lievä pco, ja ovista pitäis avittaa. Mulla on jo kaksi lasta, jotka on saatu hieman rankemmilla hoidoilla, mutta on mulla ollut luomuraskauskin (joka päättyi keskenmenoon rv:lla 18 napanuorakomplikaation takia). Clomit aloitettu 08/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Pikkumyy07 [size=2][color=#000000]Olemme molemmat mieheni kanssa kolmenkympin paremmalla puolella ja toinen vauva olisi toiveissa. Esikoinen on 2,5 vuotias. Clomit aloiettu 08/06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]k.i.r.s.t.i. [size=2][color=#000000]Ikää 34 ja miehella 33, vauva saanut tulla jo vuosia vaan eipä ole näkynyt. Taustalla pco ja toisen munatorven synnynnäinen puutos, simpat onneksi loistoluokkaa. Clomit aloitettu 07/06
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]..nyyhky.. [size=2][color=#000000]Minä 21v ja mies 22v. Yritys aloitettu alkuvuodesta 04. 7/04 leikattu tähystysleikkauksella iso kysta ja -04 loppuvuosi meni kontrolleissa ravaamiseen. Kystia oli kokoajan, isompia ja pienempiä, enemmän ja vähemmän..
9/05 sain Terolutit lähinnä menkkakipuja hillitsemään ja kiertoa tasoittamaan. 2/06 kun se loppui, kierrot sekoittuivat heti (n.28-42kp kun Terolutin aikana tasan 28kp.)
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]ki-ra [size=2][color=#000000]minä 24 ja mies 26. Esikoinen toiveissa ja asutaan pk-seudulla. Hoidot aloitettu 03/05 terolutilla ja 04/06 polilla ekaa kertaa.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]kihara-74 [size=2][color=#000000]Itse olen 32v ja mieheni 31v. Ekaa kuumeillaan kovasti. Yritys aloitettu 03/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Rouwa [size=2][color=#000000]Itse olen 24v ja ukko 25v. Yritys alkanut 05/06. Taustalta löytyy endoepäily -03 sekä pco 08/06. Clomit aloitettu 08/06 + terot.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]iiris07 [size=2][color=#000000]Yritys alkanut 04/05 Clomit aloitettu 06/06. Ensimmäinen lapsi syntyi luomusti vuonna -02.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]annu73 [size=2][color=#000000]Olen 32v. ja mies 31v. Yritys alkanut kesällä 04. Clomit aloitettu kesällä 06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]mapitus [size=2][color=#000000]Itse 25 ja mies 26. 2 tyttöä 4v ja 1v9kk, eka clomiraskaus ja toinen tärppäs luomusti. PCO todettu alkuvuonna 2001, myös kilpirauhasen vajaatominta. Kolmosen yritys aloitettu 2/06, terot 4/06 ja clomit 07/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=3][color=EE1289]Adette [size=2][color=#000000]Minä 27 ja mies 27. Esikoisen yritys aloitettu 9/05 ja clomit ja terolutit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno todettu 8/06.
[color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color] [size=4][color=EE1289]Plussanneet clomistit [color=EE30A7][size=6]♥[/size][/color]
[size=3][color=EE1289]Severon [size=2][color=#000000]la 10.10.06
[size=3][color=EE1289]pipu-77 [size=2][color=#000000]la 13.11.06
[size=3][color=EE1289]Kanelisokeri [size=2][color=#000000] la 19.11.06
[size=3][color=EE1289]Viliweera [size=2][color=#000000]la 30.11.06
[size=3][color=EE1289]marrasmamma [size=2][color=#000000]la 7.12.06
[size=3][color=EE1289]Olvi [size=2][color=#000000]la 21.12.06
[size=3][color=EE1289]yöö [size=2][color=#000000]la 14.01.07
[size=3][color=EE1289]Elora [size=2][color=#000000]la 05.02.07
[size=3][color=EE1289]Giiga-82
[size=3][color=EE1289]Helinä_1983
[size=3][color=EE1289]Ulriina
[size=3][color=EE1289]Senny-76
[size=3][color=EE1289]Haave07 [size=2][color=#000000]01.05.07
Kommentit (39)
Ekaksi oikein suuret onnittelut Kira ja Pikkumyy! Mahtavia uutisia. Joskohan te aloititte plussavirran.............toivotaan! Kaikkea hyvaa tulevalle!
K.i.r.s.t.i.: Ite en ole kokeillut akupunktiota mutta muutama kaveri kylla. Yhdella reuma ja toisella huono vastustuskyky. Sanovat olevansa tyytyvaisia. Ainahan sita kannattaa kokeilla! Noista vaihtoehtohoidoista kun ei oikein haittaakaan ole... Ite kayn talla hetkella vyohyketerapiassa kerran viikossa, kylla ainakin rentouttaa. Saa nahda auttaako muuten....
Taalla kp6. Menkat oli todella lyhyet, poikkeavat. Mutta noinhan sita valilla voi kayda...Nyt odottelen loppuviikkoon ja alan tikutella ovista! Realistisin mielin mennaan.............
Plussaonnea kaikille.
Eka ultra.. hmm?? Käyttekö yksityisellä vai tarjooko kunta? Täällä ei ainakaan saa kuin rv 18-22 , äääh ajatuskatkos mikä ihmeultra se nyt oli, no kuitenkin sen yhden vaan tarjoaa kunta. Rakenneultra !!
Mulla ois menossa kp 26/31 ja aamulla väsytti ihan törkeesti! Vielä lämmöt 37,1, pysyis, pysyis, pysyis, pliiiis! Lauantaina olis kokouksen tynkää mis varmaan alkopolulle ajaudutaan, ni aattelin varoix testata sillon aamulla jos lämmöt vielä ok, (vähäx tekosyy...) olishan sillon sentään jo kp29.... ehtisköhän kotitesteist vielä siihen mennes, jos tilais ovistikkuja enskiertoon samal..??
Nyt mukelot suihkuun
Olen uusi täällä, olen aikaisemminn kirjotellut vilttiketjun puolella.
Ollaan yritetty vauvaa 14kk. Minulla todettiin toisessa munassarjassa pco, ja toisessa oli endometrioosia vähän. Miehestäkin löytyi vähän vikaa. Sain clomit käyttöön. Nyt kysyisinkin, että onko teillä kierrot tasoittuneet clomeista? Minulla oli tosiaan aloittaessa kierrot jopa 46 ja sitten ne rupesi tasoittumaan. Nyt ne on 27-33. Nyt on menossa kp 29.
Milloin clomien sivuvaikutukset lakkaa? Minulla on jokapäiväistä mieletöntä päänsärkyä. Mietityttääkin aloittaako enää clomeja..
Anteeksi omanapaisuus, toivottavasti joku jaksaa vastailla!
Hauskaa torstaita. Onnea plussaneille!
että raskaana ollaan.
Ensimmäisen testin tein jo sunnuntaina, mutta vasta eilen kerroin miehelle.
Varsinaisia oireita ei ole kuin että hiukan useammin tarvii vessassa käydä. Mutta ei pahaa oloa eikä rintojen arkuttaa tms, siksi tätä onkin vaikea uskoa... Ja ehkä juuri siksi pelko uudesta tuulimunaraskaudesta painaa.
Nyt odottelen ensimmäistä ulraa johon menen rv 8 ja vasta sitten uskallan varata ajan neuvolaan.
Paljon Onnea myös Ki-ralle ja pikkumyylle! En muista kumpi teistä söi metformiineja, mutta meinaatko jatkaa niiden käyttöä rv:lle 12?
Kaikille kovasti plussia!
Tosi paljon onnea kiralle, pikkumyylle ja irmelille, tosi hieno juttu. Pidän peukut pystyssä, että kaikki menisi hyvin ja pikkuisille tarrasukkia matkaan.
Olen iloinen teidän puolesta, mutta oon ankaran kateellinen teille, saisipa pian kokea itsekkin tuon ihmeen.
Kun teillä on varmaankin eniten kokemusta clomeista. Minulla 2 clomikuuri menossa ja kp14. Alavatsa on ollut kp11 lähtien tärähdys,pinnistys ja istuma-arka. Ja pienikin vatsan painelu " sattuu" . Viime kierrossa kp13 oli munis vain 13,4mm. Voiko olla näin että clomit eivät sovi minulle tai tuota toivottua tulosta?????
kävin pitkästä aikaa lukemassa teidän kuulumisia tällä puolella ja onhan niitä plussiakin tullut :)
onnea kaikille kovasti ja tulkaahan sitten tuonne meidän joukkoon odottajien puolelle.... :)
ja toivottavasti plussajuna tuo vielä monta mukanaan.
hyvää syksyä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
terv. yöö + asukki 22+4
Irmeli, ki-ra ja pikkumyy suuren suuret onnittelut! Toivottavasti saamme vielä lisää plussia aikaiseksi tässä kuussa!
Joku kyseli clomien sivuoireista... Itselläni myös kovaa päänsärkyä ollut. Helpottuivat kierron edetessä...
ON: Täällä memossa kp26 muistaakseni... Maanantaina aattelin testata ja sitten soittaa gynelle jos nega, et mites sitten tehdään..
On se kummallinen tää ihmisen mieli kun tekee kaikenlaista kepposta. Eilen rinnat olivat tosi kipeät ja vessassa sai juosta yhtenään...Olen 98% varma etten raskaana ole..
heipparallaa!
luin ton sun viestin ja ajattelin etta oliskohan sun parasta soittaa lekurille jos noin vahvat oireet jatkuu pitempaa.... Kaikenlaisia oireitahan saattaapi tulla, yksilosta riipuen. Mutta jos alkaa menna kivuliaaksi niin ehka kannattas varmistaa lekurilta, oman mielenrauhankin takia.
onnea!
Clomien toimivuudesta en osaa sanoa mutta mulla kans tällä kertaa alavatsa rakon kohdalta ennen ja jälkeen oviksen todella kipee. Just tärähtelyt, koskemiset ym. 5 vuotta sitten ei ollut tällaisia oireita, nyt olen leskellyt että ovat tosi yleisiä.
Pidähän pikkuinen turvallisesti mukana koko matkan ajan! Tsemppiä!
Täähän nyt on ihan plussajuhlaa! Repikässä neidot nyt myös meidät muut mukaan: haulamme puksuttaa plussajunassa plussatuulien puhaltaessa :)
ON: Ei taaskaan ihmeitä. Kolmas clomipäivä meneillään ja migreeni koko ajan. Rasittavaa. No, jospa se akupunktio auttaisi.
Koska nyt menen taas sänkyyn makaamaan ja toipumaan, toivotan vain lyhesti: onnellisen plussaista viikonloppua kaikille! Ensi viikkoon!
Hei!
Onnea siis kiralle, pikkumyylle ja irmelille. Itsellä kp 5, joten arvata saatte lopun...
Hannalle paljon plussaonnea ja muillekkin sitä tarvitseville!
Hyvää viikonloppua. Lähden itse viihteelle tänään, joten hauskaa on ja huomenna voi olla vähemmän hauskaa...
Omppu
Silloin talloin viesteja meidan nurkilta; ma kun vielakin odottelen noita tateja! Nyt jo 5 pv teropiikin jalkeen ja ei vaikutusta. On taa sitten kumma kroppa!?? kp:tkin jo varmaan 45...jollei enemman. *Huokaus
alkaapa hermot menna!
Onnea kaikille plussanneille!! Mukavaa alkavaa viikonloppua!
Tänään tuli aamupäivällä hieman hunono olo ja titenkin minä heti ajattelin että jospa nyt. Meni sitten kuitenkin aika nopeasti ohi, kiinnittyminen olis jo varmaan tapahtunut jos olis niin onnellisesti käynyt joten sillähän tässä toiveita elätellään.
Kp22 menossa joten uskon että ens viikon puoleen väliin mennessä alkaa menkat jos alkaa, lugeista huolimatta. Mutta jos pääsisi tiistaihin tai keskiviikkoon asti testaamatta niin olis hyvä, tosin mulla on jo pari acon10 valmiina kaapissa, tilasin paketin aikasemmin jossa oli ovis- ja raskaustestejä.
Mutta pianpa se nähdään joten taitaa piina täällä alkaa.
lauantaita vaan kaikille. ompa ihanaa kun on viikonloppu.
hanna; jannittavaa... toivon taalla parasta. jospa tassa kuussa olis oikein plussamyrsky!!
levinia; toivottavasti siella alkaa kohta tapahtua!!
k.i.r.s.t.i.; oliko siita akupunktiosta mitaan apua? toivottavasti! mainitsitko lapsitoiveet? jospa se auttais siihenkin. mun vyohyketerapeutti yritti aktivoida mun munasarjoja pianelemalla akupisteita....noh, saas nahda!?
taalla on viela on pitka odottelu....vasta kp9 menossa. taytyy hakea ovistesteja tanaan etta paasee seuraamaan tuleeko sita tassa kuussa ollenkaan.
kavin tossa eilen lekurilla papa kokeessa kun ne sita vaati sinne inseminaatioon. se tohtori oli vahan kummissaan etta ne on mut inssiin laittaneet ilman muita kokeiluja ensin... tuli vahan epavarma olo. missa vaiheessa suomessa paasee inseminaatioon? ja minkalaisia hoitoja sita ennen on kokeiltu? mainitsin kai aiemmin etta mun mutsi tartti pregnyl piikin ekaan raskauteen...olisin halunnu kokeilla samaa! mutta taalla ei onnistu. ihan p..... taa tan maan terveyshuolto!!!!!!!!!!!!! taidan tulla taas piakkoin kaymaan suomessa kysymassa apua!
noh, sainpahan vuodatettua!
plussaonnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja mukavaa viikonloppua.
omppu03; oliko mukava ilta ulkona! toivottavasti. itekki tarttis vahan tuuletusta....
Tuntuu vähän sellaiselta " märkältä" ololta enkä usko, että se johtuu lugeista sillä aamulla olen laittanut yhden joten siitä on kuitenkin aika monta tuntia. Ja melkeimpä olen muutenkin kyllä lähes 100% varma, että en ole raskaana. Toivon tietenkin olevani väärässä mutta pahoin pelkään.
Ei taida nuo clomit mulle enää auttaa, ovis kyllä tapahtuu mutta hedelmöittymistä ei varmaankaan tapahdu, joten joten....
Kuka tietää mitä tehdään seuraavaksi. Ei varmaan ole piikeistäkään apua kun ovis saadaan aikaan myös clomeilla joten onko ne piikit sen parempia.
Mistähän sit vois olla kyse, eikö sellainenkin ollut mahdollista että siittiö ei jotenkain päässe munasoluun joku vasta-aine juttu vai mikä se oli??
Vähän vielä lisäksi tuntuu siltä, että menkat alkaa just sillai ettei kerkeä loppua ennen sitä mun lääkäriä mut menen sinne joka tapauksessa, vaikka sitten vain suunnitellaan mitä seuraavalla käynnillä.
Joka tapauksessa täällä alkaa ankara dieetti.
Hyvää illan jatkoa kaikille!
Luulen että tämä voisi olla minun pinoni. :o) Olen kyllä kirjoitellut joskus myös tuolla haahupuolella ja nyt viime aikoina myös tuolla lapsettomuuspuolella mutta tämä voisi tosiaan olla enempi minun paikkani.
Olen vm-78, mies vm-75. Meillä on 10/04 syntynyt tyttö. Toisen yritystä on ollut 03/05 alkaen, km rv 7+ 05/05. Sen jälkeen ei mitään. Terolutit käyttöön 04/06 ja nyt sitten clomit + luget 08/06.
Nyt on eka clomikierto siis meneillään, pp5. Mulle kävi vielä niin omituisesti, että kp 12 olin ultrassa ja siellä ei näkynyt oikeastaan mitään. Kohdun limakalvokin oli niin ohut että lääkäri ei pahemmin antanut toiveita tämän kierron osalta. Sitten kp 17-18 oli aikamoista alavatsakipua ja tärinäarkuutta ihan kävellessäkin. Olin jo ihan varma jostain tulehduksesta tai vastaavasta.
Tein kuitenkin vielä ovistestejä ihan varmuuden vuoksi ja kp 19 tärähti ovisplussa ruutuun! Ne kivut olikin siis ovista ennakoivia kipuja eikä mitään muuta. Varsinaisiin oviskipuihin heräsin sitten keskellä yötä. Seuraava päiväkin meni kärvistellessä. Petipuuhien ajoitus meni kuitenkin nappiin ja koska miehen simpatkin on tutkittua laatutavaraa niin nyt on toiveet korkealla. Ja pudotus sitten myös sen mukainen... Se limiksen tilanne tässä nyt eniten huolestuttaa.
Mutta on tämä nyt edistystä, enpä muista koska ois viimeksi ollut edes ovulaatiota. Täytyy nyt vielä mainostaa clearbluen digitaalisia ovistestejä. Kalliita ovat mutta toimivat hyvin eikä tarvi kummastella viivojen tummuuksia kun testi näyttää vain joko-tai tuloksen. Joko on lh-huippu tai sitten ei ole. Itselläni halpistestit ovat aina näyttäneet ihan mitä sattuu joten nyt päätin kokeilla näitä. Hyvällä menestyksellä . ;o)
Plussaonnea kaikille!
¤rosmariini¤
eli tervetuloa joukkoon rosmariini. Toivottavasti visiittisi jäisi lyhyeksi.
tunti sit tullu kotia töistä ja aattelin ottaa pienet päikkärit.
onnea plussanneille!!
itellä kp 3 menossa ja tänään aloittelin taas clomit..
ei sen kummempaa tänne suuntaan näin alkukierrosta...
adette