Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi yrität iskeä varattuja?

Vierailija
21.11.2021 |

Olen varattu mies ja minua yritetään saada usein seksiseuraksi. Sormus on nimettömässä enkä pidä itseäni kovin komeana. En oikein ymmärrä mikä minussa vetoaa. Onko kyse vain siitä että olen varattu?

Miksi naiset yrittävät saada minusta yhden illan seuraa? Vaikka paikalla olisi muitakin miehiä, aina minua vongataan. En ymmärrä ja joskus mietin olisiko samanlainen vienti jos olisin sinkku.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monia naisia kiinnostaa jännitys, saako iskettyä toisen omaa. Lisänä se että joku toinen nainen on todennut jo miehen hyväksi. Parisuhteessa olevalla miehellä on myös melkoisen pieni riski olla tauteja.

Ja jos nainen haluaa vain jännittävää seksiseuraa niin varattu mies ei jää herkästi roikkumaan, vaan palaa omaan kotiinsa perheensä luokse.

Mikäs sen mukavampaa.

Erikoista onkin se miten logiikka että haukutaan miehiä alimpaan helwettiin jotka käy vieraissa mutta itse naiset useat iskee ja viettelee varattuja ja viehättyy heistä. Usein myös kuulee miten kerskutaan sillä että sai vierasta miestä ja samaan lauseeseen ihmetellään ja ällötään kun mirkun mies panikin naapurin rouvaa kun mirkku ei antanut seksiä vuoteen

Vierailija
22/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten heräsit

Nähdäksesi että näit unessa unta jossa sitten päästit kissan ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap luuhaa baareissa, ukkomies?

- covid19 pandemian riehuessa.

Vierailija
24/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luuhaat baareissa?

Jännä ajattelumaailma sulla.. me ainakin käydään miehen kanssa yhdessä baareissa hauskaa pitämässä. Varsinkin pienellä paikkakunnalla kun ei oikein muuta ole, se on viikonlopuille ainoa paikka minne voi sopia muiden kaverien kanssa

” treffit” hyvien juomien äärellä. Aina joku kyllä erehtyy yrittämään kun toinen meistä on vessassa mikä on aina yhtä huvittavaa. Yleensä nämä yrittäjät ovat lomalaisia etelästä.

Vierailija
25/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alkoi siitä kun oma isäni kosketteli minua seksuaalisövytteisesti jo lapsena. Minulla jäi mieltymys turvallisiin ja isähenkisiin miehiin, varatut miehethän täyttävät juuri nuo kriteerit.