hieroja runnoi mut pilalle
Joudun ottamaan särkylääkettä. Toinen puoli on aika kipeä.
Mut haastateltiin eka kerralla ja kerroin että mut on leikattu ja tietyt kohdat on kipeitä.
Kerroin vielä yhdestä kokemuksesta jossa hieroja sai mut tosi kipeäksi ( ennen leikkausta).
Ja silti tämä jyskytti mut näin kipeäksi!
Kommentit (4)
Et ilmeisesti osaa erottaa jumissa olevista lihaksista aiheutuvaa kipua ohimenevästä käsittelystä seuranneesta "kivusta". Sivelemällä ei saavuteta mitään hyötyjä. Juo vettä nyt oikein runsaasti, niin kuonat lähtevät liikkeelle ja olo helpottaa. Kun itse olin vuosia sitten tosi jumissa, valtavan kokoinen urheiluhieroja joutui aiheuttamaan pintamustelmia, että sai lihakset liikkeelle ja irti toisistaan. Silti olo oli parempi vaikka iho olikin kieltämättä kosketusarka reilun viikon.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:26"]Olisit sanonut hierojalle, jälkikäteen on turha enää valittaa, että hoito ei ollut toivotunlaista. Toinen ongelma tässä on se, että sinullahan on täytynyt olla joku syy, miksi olet mennyt hierojalle; jos ongelmaa hoidetaan, se tuntuu! Jos haluat, että hieronta on tehokas ja auttaa ongelmaasi, on pakko sietää se ikäväkin osa hoidosta. Jos taas epäilet, että hieroja oli ammattitaidoton, menet kokeilemaan toisen hierojan käsittelyä.
[/quote]
Minä sanoin alussa että mut on leikattu ja kerroin sen jutun kuinka kerran tulin tosi kipeäksi.
Kyllä mua voidaan hoitaa mutta varovasti.
Tämä tapahtui koulussa mutta niille opetetaan asioita.
Täytyy varoittaa seuraavasti tai lopettaa .
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 09:30"]Et ilmeisesti osaa erottaa jumissa olevista lihaksista aiheutuvaa kipua ohimenevästä käsittelystä seuranneesta "kivusta". Sivelemällä ei saavuteta mitään hyötyjä. Juo vettä nyt oikein runsaasti, niin kuonat lähtevät liikkeelle ja olo helpottaa. Kun itse olin vuosia sitten tosi jumissa, valtavan kokoinen urheiluhieroja joutui aiheuttamaan pintamustelmia, että sai lihakset liikkeelle ja irti toisistaan. Silti olo oli parempi vaikka iho olikin kieltämättä kosketusarka reilun viikon.
[/quote]
Ei kun mulla oli jo valmiiksi vaivaa josta varoitin.
Ja leikkaukseen liittyvä vaiva ( ei välttämättä lihasperäinen).
Olisit sanonut hierojalle, jälkikäteen on turha enää valittaa, että hoito ei ollut toivotunlaista. Toinen ongelma tässä on se, että sinullahan on täytynyt olla joku syy, miksi olet mennyt hierojalle; jos ongelmaa hoidetaan, se tuntuu! Jos haluat, että hieronta on tehokas ja auttaa ongelmaasi, on pakko sietää se ikäväkin osa hoidosta. Jos taas epäilet, että hieroja oli ammattitaidoton, menet kokeilemaan toisen hierojan käsittelyä.