Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mun polvessa on?

Eceliina
21.11.2021 |

Joo ehkä pitäisi mennä lääkäriin, mutta kun ei ole kauheasti vaivannut.

Kesällä nostin jalan toista vasten laittaessani sukkaa. Tarkoitus oli nostaa jalka polven yläpuolelle, mutta menikin alemmas polven kohtaan ja vähän liian kovalla vauhdilla sillä seurauksena, että polvi nytkähti vähän taaksepäin. Ei ottanut pahemmin kipeää.

Tuon jälkeen polvesta on kuulunut jännä kruits, kruits-tyyppinen ääni kun menen rappusia alaspäin. Sen kuulee siis ihan muutkin, että ei ole mun kuvitelmaa. :D Välillä on tuntunut pientä paineentunnetta polvessa. Mitenkään erityisen kipeä se ei ole vieläkään ollut, vähän pientä kipua välillä. Nyt viikonlopun aikana tuon paineentunne on kuitenkin lisääntynyt jonkun verran ja se tuntuu nyt koko ajan.

Mitähän tuolta polvesta hajosi silloin kesällä....

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä

Vierailija
2/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka ehkä.

Olen lähemmäs 50v. Mulla luultavasti kierukan rappeumaa. Pientä kipua polven sisäsyrjällä. Ja naksahtaa suoristaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä

No eikö se näkisi päälle päin kun on turvonnut? Ei tuo polvi näytä turvonneelta.

Vierailija
4/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ehkä.

Olen lähemmäs 50v. Mulla luultavasti kierukan rappeumaa. Pientä kipua polven sisäsyrjällä. Ja naksahtaa suoristaessa.

Mulla ei naksahda vaan pitää jännää ääntä aina kun kävelen rappusia alaspäin.

Vierailija
5/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eceliina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ehkä.

Lääkärissä kannattaa käydä.

Vierailija
6/9 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eceliina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kierukka ehkä.

Lääkärissä kannattaa käydä.

Pitää varmaan mennä kun alkaa nyt vähän kipeytyä kun kävelee pieniäkin matkoja tai ajaa autolla. On siis oikea jalka ja pitää painaa kaasua. Työ vielä fyysisesti raskasta ja paljon jalkojen päällä.

Vierailija
7/9 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko urheilutaustaa vai passiivista ylipainoisen elämää?

Vierailija
8/9 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko urheilutaustaa vai passiivista ylipainoisen elämää?

Ei ole urheilutaustaa eikä passiivista elämää. Vähän ylipainoa, mutta työ fyysistä ja liikun muutenkin. Ylipaino ei tarkoita passiivista elämää. Kerroin myös tilanteen missä polvi meni.

Vierailija
9/9 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä saanut työterveyteen aikaa ja tk:n puolelle en ole vielä viitsinyt ottaa yhteyttä. Nyt se paineentunne polvessa on laajentunut vähän alaspäin. Kipua on enemmän ja sitä on myös silloin kun maksaan polven puoleisella kyljellä ja toinen jalka on jalan päällä. Voi perseen perse. Ei nyt olisi aikaa olla sairauslomalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi