paljonkohan aidosta jumpsuitista voi pyytää?
kerran käytetty ja sen jälkeen pesty. musta valkoisella vetoketjulla. nyt mammat kertokaas
Kommentit (28)
Eikö ne ala olla jo sen verran vanha juttu, että tuskin hirveästi on kysyntää. Ehkä 5 €?
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:00"]Aito? Guccin? Millätavalla "aito"?
[/quote]
"aito" sillälailla, ettei ole näitä seppälän tms tekemä. vaan sen one piecen, joiden haalareiden hinta on satasen hintaa.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:02"]Eikö ne ala olla jo sen verran vanha juttu, että tuskin hirveästi on kysyntää. Ehkä 5 €?
[/quote]
niin mäki mietin, että ei tuosta enää itse rahaa paljoa saa. harmi kun jäi itsellä kokonaan käyttämättä.
no rupee huomenna käyttämään. ongelma poissa.
Tulee mieleen tää feissarimokien aito mekko http://www.feissarimokat.com/2012/07/kirpputorin-loytoja-osa-11/ :D
Mä ostin omani uudenveroisena viime vuonna 40€, ja tällä hetkellä olen sitä mieltä että arvo on vielä matalampi. Mukava se on kuitenkin päällä!
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:02"]
Eikö ne ala olla jo sen verran vanha juttu, että tuskin hirveästi on kysyntää. Ehkä 5 €?
[/quote]
Vanha juttu? Niin, olihan niitä jo muodissa 60-luvulla. Työkäytössä jo paljon aiemmin. Mitä nykyisyyteen tulee, ihan on löytänyt oman paikkansa vaatekaapeissä. Omani on FW 2014/15, jos sillä nyt on merkitystä. Ihan perusvaate muiden joukossa.
One Piece ei kyllä ole tuttu merkki, mutta jos malli jollekulle käy, eiköhän löydä ottajansa.
Onko se jail jumpsuit? Eli jenkkivangin haalari?
Siis puhutaankohan me nyt samasta asiasta? Onko sana (jumpsuit) jossain erityiskäytössä Suomessa, joka tässä pitää huomioida?
.
Pikemminkin sinun pitäisi maksaa, että joku ottaisi, so last season.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:06"]no rupee huomenna käyttämään. ongelma poissa.
[/quote]
alunperinkin liian tiukka minulle tuo, lähinnä sen takia käyttämättä jäänyt. eli jollekin sirommalle (xs-kokoiselle) olisi oikein passeli.
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:18"]
Siis puhutaankohan me nyt samasta asiasta? Onko sana (jumpsuit) jossain erityiskäytössä Suomessa, joka tässä pitää huomioida?
[/quote]
noup, kyse tällaisesta http://viivisblogg.blogaaja.fi/files/2012/01/one-piece1.jpg
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:09"]Tulee mieleen tää feissarimokien aito mekko http://www.feissarimokat.com/2012/07/kirpputorin-loytoja-osa-11/ :D
[/quote]
voieii, kieltämättä kuulostaa samalta kuin minunki perustelut.... :D
Kyllä se muoti meni jo. Roskiin vaan.
Pyytää voi mitä kehtaa vaikka 5000€ ja toivoo että rikas ****kauppias ostaisi sen ! On kuulemma tehnyt sponttaaneja heräte ostoksia ennenkin ja hinta ei ole esteenä !
huuto.net-sivua tuossa selailin, ja hoksasin että jotkut pyytävät näistä vieläkin n.60-80e? joo minä taidan pyytää vain kympistä pariin kymppiin että saan kaapista pois tilaa viemästä. :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:28"]Kyllä se muoti meni jo. Roskiin vaan.
[/quote]
asun jonnekki niin junttilassa, että jos joku nyt ostais vaikka muodista mennytkin. täällä kulkee muoti niin myöhässä. :D
[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 00:30"]Pyytää voi mitä kehtaa vaikka 5000€ ja toivoo että rikas ****kauppias ostaisi sen ! On kuulemma tehnyt sponttaaneja heräte ostoksia ennenkin ja hinta ei ole esteenä !
[/quote]
niin se vissiin menee että tyhmä ei oo se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
ei helvetti, en minä noita lainauksia näköjään osaa...
sori. rehellisesti sanottuna oot tosi huono lainauksissa. sorry! :'(
Aito? Guccin? Millätavalla "aito"?