◊♥◊ Kesäkuun Kullanmurut ◊♥◊ VK 37 !
Kommentit (50)
Päätin pitkästä aikaa ilmoittautua kuukausipinoon kun on nyt jonkinnäköiset mahdollisuudet edes tulla raskaaksi. Meillä yritys aloitettiin 08/05 ja 02/06 mulla todettiin PCO. Clomit aloitettiin viime kierrossa, mutta silloin ei osunut tähtäys kohdalleen, oli ovis vasta noin kp20. Tässä kierrossa kävin ultrassa kp13 ja lekuri sanoi että pitäisi viimeistään kp15 irrota munasolu. Nyt jännittää... Onhan sitä tässä jo yli vuosi yritetty.
Meillä ei ole netti kotona, etten pääse kovin usein tänne mutta koitan mahdollisuuksien mukaan päästä tutustumaan joukkoon!
Jeanel Kp18/29?
Eli piinailu alkakoon. Ovis taisi olla sitten tänään, kova kipu vas. ja alavatsalla n 10 min tosi inhottavaa ja sen jälkeen ei ole enää vihlonut samaan malliin, tuon kipukohtauksen aikana tunsin, kun valkovuotoa lorahteli. No huomenna sitten dpo 1 ja siitä eteenpäin, kylläpä olo on sitten malttamaton todellakin. Pitäisi nyt ehkä hiukan rauhoittua, kun ensimmäinen varsinainen yrityskierto, ei pitäisi näin vauhkoontua, kun kyllähän tässä tuota aikaa saattaapi vierähtää.
Kiitos vaan en nyt muista kuka vastasi oviskysymyksiin!!!! Ihmettelen nyt omalla kohdalla tuota lämpöjen nousua, kun ti oli 36,35 ja tänään 36,47, että jos nyt on jo aamulla nousussa ja ovis tapahtui tänään päivällä eli voiko lämmöt lähteä nousuun, jo hieman ennenkuin ovis tapahtuu. Piipaa00: sähän olet mitannut lämpöjäsi, mites sulla oviksen suhteen? Muuten mullakin oli kuopuksen kanssa, kun en muiden kanssa ole lämpöjä mitannut, myös tuo implantation dip, joten kyllä taidan nyt minäkin mielenkiinnolla mittailla lämpöjäni loppukierron.
Muutenkin on ihan kiva, kun mulla on edellisestä plussakierrosta tuntemukset ylhäällä ja samoin laitoin ne yläs tuosta edellisestä kierrosta, vaikka tiesin, että ehkäisy siinä kierrossa jätettiin oviksen suhteen liian myöhään pois, mutta onpahan oireiden suhteen hyvää vertailukohtaa tähän kiertoon. Noin yhteenvetona voin sanoa, että plussakierrossa oireyhdistelmä: väsymys, palelu ja runsas valkovuoto lupailee raskautta.
No piinaintoa mulla ainakin riittää, ovis siis tänään ja olen käynyt täällä varmaan 3 kertaa tänään kirjoittelemassa. Pitäisi varmaan hieman rauhoittua, mutta intoa kaikille muillekkin oviksen bongailuun ja piinaviikoille!!!!!!!!!!!!!
t. wintergirl kp 15/29 ja dpo 0
Mennään heti omaan napaan: Lämmöt pysynyt aivan samana kolmena aamuna peräkkäin. Toivotaan, että ne alkaisi kohta kohota, päästäisiin tositoimiin;) Tänään ollut ihan outo olo, lievää pahoinvointia ja hirveä makeanhimo. Voiko nuo oireet johtua kenties tulevasta oviksesta, vai voiko tuo pillereiden pois jättö vaikuttaa vieläkin noin paljon? Ihmettelen vaan!
bambiino kp 8/28-38?
Itse asiassa olenkin kuumeillut täällä vaihtelevasti jo useamman vuoden. Viime syksystä asti on annettu pienoiselle lupa tulla - mutta eipä ole vielä tullut.. Jokseenkin kuitenkin tulee-jos-on-tullakseen -tyyliin.
Ensimmäistä kertaa olen ihan näissä pinoissakin mukana kuumeilemassa. Uskaltauduinpas ;)
[b]Tärppimahdollisuudet[/b] tässä kierrossa on kyllä melkeinpä olemattomat - kun mies on intissä sopivasti (oletetun!) oviksen aikoihin. Mutta sitten vaan siirrytään seuraavaan kiertoon - tuttua puuhaa kait jo.. :O
[b]Yksi tuttu nikki ainakin pisti silmään, eli PIIPAA[/b] - Muistatkohan tätä nekkusta :) Kutuissa sitä aikoinaan jutskailtiin! Sullahan on ihan pikkunen vauvakin siellä(?) - tyttökös se oli? On niin haparo-muisti tällä neidillä ja onhan siitä aikaa kun kirjoteltiin täällä!
Muuten, [b]Ootteko aina pitäny viikkopinoa[/b] - näyttää kertyvän viestejä ihan kiitettävästi näihin pinoihin, oisko päiväpino selkeempi?!
Laitetaanpa ne kp:t vielä mukaan - eli 15/n.30 (kierrot saattaa heitellä muutamilla päivillä)
Päiväpinot saa multa kanssa kannatusta, tällä pinolla alkaa olla jo aikast paljo mittaa..
Jushkalle onnittelut tätin iloisesta jälleennäkemisestä. :)
Toivottavasti tätöset poikkeaa Leviniallakin käymään!
Täällä on muuten kanssa yksi höyrähtäny! Mie oon jo kolmisen viikkoa odottanu henkkamaukalta pakettia ja mieleen tulee vähän väliä, että mitenhän pitkään ne vaatteet sitten vielä passaa päälle, jos alkaaki tää masu tästä kohta jo vaikka pyöristymään. Ja Oikeesti, tilasinki vähän sillä silmällä niitä vaatteita, että niitä vois sitten käyttää mahanki kanssa mahd. pitkään. Voi hyvänen aika... ;)
Mun kurkkukipu paheni eilen aivan karseeksi, räkätautiakin meinas puskea päälle ja kuumekin nousi lähelle 38 astetta, joten olo oli aikast kamala koko illan. Mutta silti mies sai mut jotenki lämmiteltyä noihin sänkyhommiin, kun satuin mainitsemaan, että viimeiset tärppihetket saattaa olla käsillä. Ja ihme juttu oli, että kuume laski heti sen jälkeen ja tänää ei oo ollu enää ees kurkku kipee. Taitaa se nuha (ja muutki taudit) lähteä sillä ****, miten siinä sanonnassa nyt sanotaankaan. ;D
Kp nyt siis 15/26-29, kaikki voitava on tehty ja nyt alkaa piinallinen odotus. Että pääseekö sitä jo tästä kierrosta vihdoin oikeasti ODOTTAMAAN. Pitää vielä varmuuden vuoksi varmaan varmistella, jos se ovis oliski vasta tuloillaan. Tässä kierrossa kun en oikein kunnolla ole ovista bongannu. Tai olen, kahdessa eri erässä, joten ei oo enää mun tuntemuksiin luottamista. Mutta me nyt ollaa muutenki tässä menty nää kaikki yrityskierrot suurinpiirtein sillä jtp-periaatteella, joten pupuiltua tulee joka tapauksessa, oli se ovulaatio sitten ollut tai vasta tulossa.
-S-
ensiksi heti kannatus päiväpinoille, koska muistan sitten paremmin mihin asti olen lukenut viestit. !!!!!!
Oltiin lääkärissä tänään ja munasolu mitattu. 11-12mm vasta :(
veikkasi että ovis menee sunnuntaille tai maanataille, mutta tikuttelu jatkuu. saa sitte nähä..pää asia että ei menisi lauantaille. Ikävältä tuntui kun sorkki taas sillä ultra pallukalla munasarjoja yms...nyt istten masu herrkkänä.
meille tuli uusia huonekaluja ja pitäs niitä kasailla.
plussa säteitä piinailijoille+++++++++++++
kp 12/25-32
Päiväpinojen puolesta marssitaan täälläkin! Olen aina ihan hukassa tuolla viestien välissä - mitä luin, mitä en. :)
wintergirl: Sitä samaahan minäkin, että munasolu voi irrota ihan randomina puolelta jos toiselta, mutta itse myös jostain syystä tunnen kivun yleensä aina oikealla. Mutta eikös olekin pääasia, että jostain irtoaa. ;)
Tänään sitten tuossa hetki sitten yllätti aivan järkyttävät vatsakivut. Pytyin juuri kaksin kerroin raahautumaan lääkekaapille ja huitaisemaan kaksi panadol zappia napaani. Nyt alkaa helpottaa, mutta vatsa on niin turvoksissa, että näytän siltä kuin olisin jo hyvän matkaa raskaana. Turha edes kuvitella laittavansa farkun nappeja kiinni. Otin oikein miehelle valokuvan mahastani kun ei ole nyt kotona ja tämä olisi kyllä pakko nähdä!
Tiedä sitten mistä johtuu, mutta toivottavasti jotain hyvää! :)
Nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna taas raahautua töihin. Hauskaa illan jatkoa ja rutkasti plussapisteitä kaikille!!!
pikkulaneetta kp 20/24-29
Mutta minä mokasin homman itse. Nyyh! Nimittäin menin itse eka nukkumaan ja mies päätti katsoa vielä jotain jalkapalloa telkkarista ties kuin myöhään. Ja meikäläinen sitten nukahti. Heräsin vasta aamulla, kun mies kolisteli matkalaukun kanssa eteisessä ja tuli sanomaan, että hän lähtee nyt matkalle. Voihan rähmä! En tajunnut sanoa miehelle että olisi ihan hyvä lupa herätellä. Mies on tietenkin ystävällisesti hiipinyt asunnossa niin hiljaa kuin pystyy, kun näki mun nukkuvan jo. Tosin oli kyllä rankka työpäivä tai oikeastaan koko alkuviikko, joten eipä tuolle mitään voinut. Mutta kyllä on harmittanut koko päivän!
Siirryn siis hiljaisiin taustajoukkoihin ja nähdään muiden epäonnisten kanssa sitten ehkä heinäkuun pinossa. Toivottavasti ei kovin monen kanssa tästä pinosta. Kaikenlaista tärppionnea toivotellen muille.
mulla ainakin pääsääntöisesti (95%) kivut on aina oikealla puolella sitä en sitten tiedä kummalta puolelta lähtee mutta ymmäränyt olen että se irtoaminen on sattumanvaraista, eikä niin että joka toinen kuukausi toiselta puolelta ja sitten taas toiselta. ja kipu tulee sen jälkeen ku tikussa on ollut se 2 viivaa, ei etukäteiskipuja ole ollut ollenkaan. lämpöjä en ole koskaan mittaillu, että niistä en tiedä mitään. tuota ovista on mun myös aika turha kauheesti yrittää bongailla vain toinen munanjohdin on toiminnassa, jotta vaikka ovis tuliskin esiin niin jos lähtee vasurista niin metsään menee :(( että täytyy luottaa hyvään onneen ja toivoa ettei oikeanpuolen munasarjasta ole käytetty jo kaikki priimat solut, muuten meille ei toista mukeloa tuu...
kukas se nyt kyselikään näistä ovis jutuista, toivottavasti tuli jotain tietoa :)