Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ikääntyneet vanhemmat eivät ansaitse sitä, että heidän luonaan vierailtaisiin tai heille soiteltaisiin.

Vierailija
21.11.2021 |

Soitto maksimissaan kerran vuodessa psykopaattinarsistiäidille saa luvan riittää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole psykopaattinarsisti äiti, muttta ei minullekkaan soitella eikä kyläillä. Lapsenvahdiksi kyllä kelpaan. Enneminkin ollaan aina ajamassa pois heidän luotaan, jos jostain syystä siellä satun olemaan tai käymässä. En ole päällepäsmäri, mutta köyhä ja työtön ja monirajoitteinen.

Vierailija
2/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta vaikka menneitten pitäisikin antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mummelit inisevät, kun ei aikuinen lapsi pidä juuri mitään yhteyttä. Nämä samaiset mummelit eivät silti omasta mielestään ole tehneet koskaan mitään väärää. Mielenkiintoista, eikö totta?

Vierailija
4/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet mummelit inisevät, kun ei aikuinen lapsi pidä juuri mitään yhteyttä. Nämä samaiset mummelit eivät silti omasta mielestään ole tehneet koskaan mitään väärää. Mielenkiintoista, eikö totta?

On kyllä ja siksi myös sangen ärsyttävää. Olenkin nyt tekemässä päätöstä, että jatkossa kontaktoin äitini kanssa vain ns pakon vaatiessa.

Vierailija
5/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kehtaisi edes ehdotella yhteydenpitoa jos olisin itse sössinyt hommat oikein perusteellisesti.

Vierailija
6/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin alkoholistiäitini suusta! "Minua täytyy auttaa, minua täytyy auttaa!", hoki hän sekä selvinpäin että kännipäissään. Mutta meidät hän jätti surutta kotiin, kun oltiin siskon kanssa alle kouluikäisiä ja lähti itse naapuriin ryyppäämään. Äitini on nyt päälle 80. Yhteyttä pidän 3-4 kertaa vuodessa. Enempään en pysty. Valitan. En siitä huolimatta, että saan kuulla kautta rantain, kuinka tytär ei muista, että hänellä on äiti.

Vierailija
7/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin alkoholistiäitini suusta! "Minua täytyy auttaa, minua täytyy auttaa!", hoki hän sekä selvinpäin että kännipäissään. Mutta meidät hän jätti surutta kotiin, kun oltiin siskon kanssa alle kouluikäisiä ja lähti itse naapuriin ryyppäämään. Äitini on nyt päälle 80. Yhteyttä pidän 3-4 kertaa vuodessa. Enempään en pysty. Valitan. En siitä huolimatta, että saan kuulla kautta rantain, kuinka tytär ei muista, että hänellä on äiti.

Että ei ihan niitä pullantuoksuisia äitejä.

Vierailija
8/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullontuoksuisia äitejä!

Vierailija
9/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on jees, yhteyttä pidän päivittäin ja isään myös, mutta tiedän kyllä tapauksen, missä itsekin olen nostanut käteni pystyyn, vaikka sukua ollaankin. Jos ihminen ei tule kenenkään kanssa toimeen, niin syy löytyy peilistä. Se kuuluisa viimeinen pisara vain tulee jossain kohtaa jokaiselle vastaan.

Vierailija
10/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tartte pitää idiootti sukulaisiin yhteyttä koska ne kaikki on jo potkassu tyhjää.

Vierailija
11/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini on jees, yhteyttä pidän päivittäin ja isään myös, mutta tiedän kyllä tapauksen, missä itsekin olen nostanut käteni pystyyn, vaikka sukua ollaankin. Jos ihminen ei tule kenenkään kanssa toimeen, niin syy löytyy peilistä. Se kuuluisa viimeinen pisara vain tulee jossain kohtaa jokaiselle vastaan.

Ja kun se tulee niin se on hyvästi - ja ikiajoiksi.

Vierailija
12/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta silti kollektiivinen syyllistäminen on erittäin yleistä juuri tässä asiassa.

Vierailija
13/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isään en pidä yhteyttä - on itse kussut asiansa ihan olan takaa. 

Äidin kanssa ollaan läheisiä ja hoidan kyllä sen verran kun tulevaisuudessa on tarvetta :) 

Vierailija
14/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullontuoksuisia äitejä!

Pullaa voi leipoa tuiskeessakin.

Vierailija
15/21 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni hakkasi minua ilman syytä ja 18-vuotiaana heitti kadulle ilman yösijaa. Silti hoidan isääni päivittäin vaikka en rakasta häntä tippaakaan.

Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee!

Vierailija
16/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä pitäisi puhua asiat pois mielestä, eikä katkeroitua tuolla lailla. Ehkä äitisi ei edes tiedä mitä väärää on tehny?Tai muista.

Vierailija
17/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä pitäisi puhua asiat pois mielestä, eikä katkeroitua tuolla lailla. Ehkä äitisi ei edes tiedä mitä väärää on tehny?Tai muista.

Tai myönnä.

Vierailija
18/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää tosta kaunasta kiinni, ootte "suurempia" ihmisiä <3

Vierailija
19/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että joillain on noin huonot suhteet vanhempiinsa☹️

Vierailija
20/21 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli katkera ilkeilijä. Toki sairas ja vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan