Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaularangan ahtauma ja kuluma, leikkauskokemuksia?

Vierailija
21.11.2021 |

Onko joku läpikäynyt kaularangan nikamien leikkauksen/jäykistyksen? Miten kaula/niska toimii sen jälkeen? Itselläni on leikkaus jossain vaiheessa edessä, tilannetta seuraillaan vielä, keväällä tarpastetaan tilanne. Mietin vaan että miten leikkaus vaikuttaa elämään, onko niska parempi, vai tuleeko siihen jotain rajoitteita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni leikattu n. 12 v sitten, olin 32 vuotias silloin. Minulla oli kulumaa, hermojuuren ahtauma ja prolapsi. Kaikki hoidettiin c5-6 välistä ja keraaminen implantti laitettiin luudutettuun em. väliin. Toivuin nopeasti ja kivut hellittävät leikkauksen jälkeen. Leikkaus ei ole vaikuttanut elämääni mitenkään, ja pää liikkuu mielestäni ihan yhtä hyvin kuin ennen leikkausta.

Vierailija
2/3 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni leikattu n. 12 v sitten, olin 32 vuotias silloin. Minulla oli kulumaa, hermojuuren ahtauma ja prolapsi. Kaikki hoidettiin c5-6 välistä ja keraaminen implantti laitettiin luudutettuun em. väliin. Toivuin nopeasti ja kivut hellittävät leikkauksen jälkeen. Leikkaus ei ole vaikuttanut elämääni mitenkään, ja pää liikkuu mielestäni ihan yhtä hyvin kuin ennen leikkausta.

Saiko leikkauksen jälkeen istua, miten nukkuminen onnistui, pitikö kauluria pitää?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme