Nainen 23v, 169cm/75kg ja vyötärö 80cm - lääkäri sanoi ettei tarvi laihduttaa
Vaikka mitat on liian isot. Kellään muulla vastaavaa kokemusta?
Kommentit (26)
Mitoilla 165/80 sopivan kokoinen, s-koko vaatteista sopii jopa päälle.
Lääkärit tietää että ihan turha sanoa, ei ne läskit laihduta koskaan pysyvästi kuitenkaan.
Pääsee helpommalla ku sanoo sen mitä potilas haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on kokemusta:) Olen sua ainoastaan sentin pidempi ja painan 48 kiloa. Lääkärintarkastuksen yhteydessä lääkäri sanoi mulle, että vartalostani pitäisi tehdä kipsivalos ja laittaa se sitten näytteille, koska mun vartalo oli hänen mukaansa täydellinen. Se oli kyllä niin ihanasti sanottu:)
Moni oli alapeukuttanut tuota viestiäsi, ja itse haluisin nyt täsmentää, että alapeukutin siksi, ettei lääkärin pidä sanoa asiakkaalle noin! Järkyttävä lääkäri. Muuten hyvä, hienoa että oot onnistunut pysymään terveellisistä hyvissä mitoissa
Terveellisistä hyvissä mitoissa? Painoindeksi 16,6, merkittävä alipaino. Ei ole sekään terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mulla on kokemusta:) Olen sua ainoastaan sentin pidempi ja painan 48 kiloa. Lääkärintarkastuksen yhteydessä lääkäri sanoi mulle, että vartalostani pitäisi tehdä kipsivalos ja laittaa se sitten näytteille, koska mun vartalo oli hänen mukaansa täydellinen. Se oli kyllä niin ihanasti sanottu:)
Moni oli alapeukuttanut tuota viestiäsi, ja itse haluisin nyt täsmentää, että alapeukutin siksi, ettei lääkärin pidä sanoa asiakkaalle noin! Järkyttävä lääkäri. Muuten hyvä, hienoa että oot onnistunut pysymään terveellisistä hyvissä mitoissa
Terveellisistä hyvissä mitoissa? Painoindeksi 16,6, merkittävä alipaino. Ei ole sekään terveellistä.
Eikös se BMI:n ollutkaan suuntaa-antava, vai joustaako se pelkästään ylöspäin?
M27 (186 cm, 79 kg)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se BMI:n ollutkaan suuntaa-antava, vai joustaako se pelkästään ylöspäin?
M27 (186 cm, 79 kg)
Nimenomaan näin, heh!