Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 23v, 169cm/75kg ja vyötärö 80cm - lääkäri sanoi ettei tarvi laihduttaa

Vierailija
21.11.2021 |

Vaikka mitat on liian isot. Kellään muulla vastaavaa kokemusta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla on kokemusta:) Olen sua ainoastaan sentin pidempi ja painan 48 kiloa. Lääkärintarkastuksen yhteydessä lääkäri sanoi mulle, että vartalostani pitäisi tehdä kipsivalos ja laittaa se sitten näytteille, koska mun vartalo oli hänen mukaansa täydellinen. Se oli kyllä niin ihanasti sanottu:)

Moni oli alapeukuttanut tuota viestiäsi, ja itse haluisin nyt täsmentää, että alapeukutin siksi, ettei lääkärin pidä sanoa asiakkaalle noin! Järkyttävä lääkäri. Muuten hyvä, hienoa että oot onnistunut pysymään terveellisistä hyvissä mitoissa

Vierailija
22/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitoilla 165/80 sopivan kokoinen, s-koko vaatteista sopii jopa päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit tietää että ihan turha sanoa, ei ne läskit laihduta koskaan pysyvästi kuitenkaan.

Pääsee helpommalla ku sanoo sen mitä potilas haluaa kuulla.

Vierailija
24/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla on kokemusta:) Olen sua ainoastaan sentin pidempi ja painan 48 kiloa. Lääkärintarkastuksen yhteydessä lääkäri sanoi mulle, että vartalostani pitäisi tehdä kipsivalos ja laittaa se sitten näytteille, koska mun vartalo oli hänen mukaansa täydellinen. Se oli kyllä niin ihanasti sanottu:)

Moni oli alapeukuttanut tuota viestiäsi, ja itse haluisin nyt täsmentää, että alapeukutin siksi, ettei lääkärin pidä sanoa asiakkaalle noin! Järkyttävä lääkäri. Muuten hyvä, hienoa että oot onnistunut pysymään terveellisistä hyvissä mitoissa

Terveellisistä hyvissä mitoissa? Painoindeksi 16,6, merkittävä alipaino. Ei ole sekään terveellistä.

Vierailija
25/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellisistä hyvissä mitoissa? Painoindeksi 16,6, merkittävä alipaino. Ei ole sekään terveellistä.

Eikös se BMI:n ollutkaan suuntaa-antava, vai joustaako se pelkästään ylöspäin?

M27 (186 cm, 79 kg)

Vierailija
26/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se BMI:n ollutkaan suuntaa-antava, vai joustaako se pelkästään ylöspäin?

M27 (186 cm, 79 kg)

Nimenomaan näin, heh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän