Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 23v, 169cm/75kg ja vyötärö 80cm - lääkäri sanoi ettei tarvi laihduttaa

Vierailija
21.11.2021 |

Vaikka mitat on liian isot. Kellään muulla vastaavaa kokemusta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vyötärönympäryshän pitäis olla 80cm ja sul on tasan toi niin tuskin on huolestuttavaa. Ja voihan olla et sun paino kertyy rintoihin ja vaik reisiin ja peppuun - ei niin vaarallisiin paikkoihin

Vierailija
2/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama. Olin 170/82 ja lääkärin mielestä normaalipainossa. Tosin näytän aivan normaalipainoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen kokemus, että lääkärit ja ravitsemusneuvojat toteavat, että ei kannata laihduttaa, että viralliset BMI:t ovat liian kireitä.

Toki, sinun iässäsi kyllä laihduttaisin, koska todennäköistähän muuten on jatkuva painonnousu.

Ehkä he tarkoittaa, että ei kannata lähteä jojokuureille.

Vierailija
4/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on varsin kapea vyötärö jos painat muuten 75kg. Vyötäröön kerääntyy se pahin rasva eikä sulla oo tos huolta

Vierailija
5/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kovin vakavaa ylipainoa ole. Mulle lääkäri joskus sanoi et BMI:tä ei pidä lukea niin kuin piru raamattua. Jotkut saattaa olla luonnostaan vähän alipainoisia ja jotkut vähän ylipainoisia (esim jos on suuret rinnat). Ja huom, sanon että VÄHÄN, ei paljon

Vierailija
6/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vyötärönympäryshän pitäis olla 80cm ja sul on tasan toi niin tuskin on huolestuttavaa. Ja voihan olla et sun paino kertyy rintoihin ja vaik reisiin ja peppuun - ei niin vaarallisiin paikkoihin

Mä olen 168 ja 50kg. Lääkäri ei sanonut asiasta mitään.

Vierailija
7/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity elämään terveellisesti, liikkumaan ym. Älä liikaa pidä fokusta numeroissa

Vierailija
8/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite olen 168 cm ja 88 kiloa, vähemmän ku painoin (84 kiloa), menkat jäivät pois.

Vierailija
9/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ite olen 168 cm ja 88 kiloa, vähemmän ku painoin (84 kiloa), menkat jäivät pois.

Vähän haiskahtaa itsepetokselta. Olen samanmittainen mies ja 3 vuotta kuntosalia takana. Painoa 94 kg ja minulla on aivan liikaa läskiä.

Vierailija
10/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn, miksi hoikkia alapeukutetaan ja ylipainoisia yläpeukutetaan? Paninpa merkille vaan.

Vierailija
11/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäreitäkin on kaikenlaisia...

Vierailija
12/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laihduta, jos noin kaivelee "isot mitat". Mitä sä meidän tai lääkärin mielipidettä siihen tarviit?!

Vierailija
13/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, miksi hoikkia alapeukutetaan ja ylipainoisia yläpeukutetaan? Paninpa merkille vaan.

Aloituksessa puhuttiin YLIpainosta ja ap kysyi ylipainoon liittyen. Sen lisäksi toi toinen ”lääkäri sanoi et haluaa tehdä musta kipsiveistoksen” on trolli

Vierailija
14/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mieltä lääkärin kanssa.

Vierailija
15/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vyötärönympäryksen ei suinkaan "pitäisi" olla 80 cm, vaan se on raja jonka yli ei ainakaan kannattaisi päästää itseään paisumaan.

Vierailija
16/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino nyt ei kuitenkaan yksittäisen lekurin mielipiteestä riipu, se mitataan senteissä ja kiloissa.

Vierailija
17/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vyötärönympäryksen ei suinkaan "pitäisi" olla 80 cm, vaan se on raja jonka yli ei ainakaan kannattaisi päästää itseään paisumaan.

No itse asiassa googlaamalla löytyy myös että ei yli 90 saa olla ja että ”ihanteellinen on 80 tai alle”. Sentti sinne tänne, ei väliä. Menkat, ruokailu yms voi ton sentin lisätä

Vierailija
18/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paksukaiset alapeukutatte tosiasiaa? :D Ei se siitä muutu.

Vierailija
19/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 185/79kg mies ja normaalipainoinen.

Vierailija
20/26 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa puhuttiin YLIpainosta ja ap kysyi ylipainoon liittyen. Sen lisäksi toi toinen ”lääkäri sanoi et haluaa tehdä musta kipsiveistoksen” on trolli

En muuten ole trolli, vaikka niin väität:) Mulle todellakin sanottiin tuolla tavalla lääkärin vastaanotolla. Hän ei tietenkään halunnut tehdä sitä itse, vaan käytti ilmaisua "pitäisi". Olen ammatiltani tanssija, jos se selittää vähän asiaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi